Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een GS 2004, 2 ltr 16v met het keyless systeem. Nu is onlangs het slot van mijn achterklep vervangen (deed het niet meer, eerste een keer goed doorgesmeerd, maar na een paar weken weer problemen). Sinds de vervanging (niet door een...
Ik heb al de nodige stukken doorgenomen en ben er nog niet uit. Ik zou graag mijn mini jack van de iPhone willen koppelen aan de aux ingang van mijn Cabasse tronic in een Grande Scénic PhaseII van mei 2008.
Model/uitvoering :Scenic II Tech Line 165T
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Benzine
Ik heb het volgende probleem en misschien kan iemand mij helpen. Sinds enkele weken ging mijn rv raam niet meer open. Gezien de buitentemperatuur het ik de...
Ik zit met een raar probleem: na de laatste reparatie bij de Renault dealer gaat het klokje op het dashboard steeds weer op 00:00 staan als de wagen heeft stilgestaan. Knippert dan en via het navigatie menu zet je de tijd die dan...
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een Grand Scenic uit 2008. Ik merk dat vaak vlak na het starten en bij het tot stilstand komen tijdens een rit dat ik vanuit de achterzijde van de auto een waarschuwingstoon hoor. Dit is echter niet...
Scenic II
2003
2000 benzine
Het motortje van de linker achterraam brand telkens spontaan door.
Terwijl deze op dat moment niet gebruikt wordt.
Waar ligt dit aan?
Model/uitvoering :Scenic II
Bouwjaar : 2006
Brandstof : Diesel
Ik ben op zoek waar ik een constante kan aansluiten die werkt wanneer ik het contact aanzet.
Dit ivm dagrijverlichting.
Als het kan ergens in de motorruimte als dit mogelijk is.
1. Als ik overdag de autoverlichting aan heb gaat het navigatiescherm automatisch op nachtstand. Is het mogelijk het navigatiescherm op dagstand te zetten of laten staan ook als ik autoverlichting aan heb?
Ik heb een Scénic II 1.6 16V uit 2006 en ben op zoek naar de oorzaak waarom het rechter dimlicht het niet doet. Ik dacht eerst aan een kapotte lamp, maar dat bleek niet zo te zijn. Dus op zoek naar de zekering, die ik rechts naast de accu vond. Hele...
een vraagje ik weet dat er veel topics over zijn toch kom ik er nog niet uit
Ik heb inmiddels mijn radio los en zie dat er 2 ingangen over zijn gebleven
een 8 pins blauw en een 6 pins geel ingang om stekkers in te doen
nu weet ik niet of...
Goedenavond.....ik hoop dat 1 van jullie me hier kan helpen. Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Grand Scenic uit 2005 en hierin zit een update list radio. Omdat ik toch wel heel erg mijn mp3's mistte heb ik een kastje gekocht (carlink mp3...
Ik heb een renault scenic uit 2006 1.6 16V aut op gas.
In de auto zit de standaard radio zonder navigatie.
Ik wil graag de nokia carkit cw 7 installeren.
Mijn vraag heeft een van de leden een beschrijving en foto's
van de...
Als ik met de kaart erin de motor afzet klappert de centrale vergrendeling, met de kaart niet in de sleuf gebeurt dit niet.
3 van de 4 knopjes op de deuren doen het niet; de sensoren om de deur te openen doen het wel.
Ik heb het forum al doorgespit, maar nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem. Ik heb wel last van een van de Scenic-kwaaltjes ( al kon mijn Laguna er ook wat van wat betreft ruitkwaaltjes ) Vanmiddag opende ik mijn achterruit, geen problemen,...
Met de hand kan de auto afgesloten worden waarna de sleutelkaart meegenomen wordt. Als de deur weer open moet hoef je alleen maar met de sleutelkaart in de buurt te zijn om de auto weer te kunnen openen.
Maar wat is 'in de buurt'? Want hoe weet je...
In mijn Renault Grand Scenic van 2008 zit nog de originele autoradio-cd speler. Nu denk ik er over na een nieuwe radio-cd speler aan te schaffen. Waar moet ik aan denken? En welk model raden jullie aan?
Wie kan mij advies geven .
voor onze scenic phase 2, op marktplaats een orginele tweedehands radio gekocht .maar krijgen er geen geluid uit, maar ook niet op het scherm van het dashboord.geen beeld.er is...
Gisteren mijn 2004 (April) Scenic opgehaald en de garage kon de software niet updaten omdat ze de discs niet hadden en ze elke keer maar weer over de kaarten zelf begonnen. Men begreep blijkbaar niet dat er software & kaarten bestaan...
Nadat ik vandaag mijn Scenic 2 op slot gedaan had via het portierknopje van de rechter achterdeur, bleek bij terugkomst dat mijn rechter achterraam ineens open stond.
Het vervelende is nu dat het met geen mogelijkheid meer dicht wil.
Heb de accu er...
Hallo
Mijn deursloten doen nogal vreemd. Als ik de motor uitzet en ik doe de deur open klikken de sloten steeds open en dicht , heel vaak achter elkaar. Ook krijg ik steeds vaker de...
Hallo allemaal,
Hoe lang gaat normaal een accu mee? Die van mij is uit 2006 (is dus 6jaar oud) maar tot nu geen enkel probleem ook niet met -10 met starten. Nu ga ik over 3 weken naar oostenrijk en twijfel om een nieuwe accu te laten plaatsen. Wat...
Model :scenic 2
Bouwjaar : 2005 257000 km
Brandstof :diesel
Beste lezers,
Het dashboard van mijn scenic lijkt zich vooral als ik net onderweg ben te resetten.
Vorig jaar is de tellerunit al gerepareerd door KMS in Apeldoorn.
Daar ben ik vandaag...
Ik ben in het bezit van een Scenic II uit 2005. Probleem is dat de verlichting van de radio op sommige momenten heel erg zwak is. Van het een op het andere moment is de verlichting weer net zo fel als het 'dashboard' gedeelte. Ik heb al eens gelezen...
Hallo,
Sinds gisteren hoor ik na het starten een paar korte piepjes (ik dacht drie als ik goed heb geteld). Ik heb deze niet eerder gehoord. Op het dashboard verschijnen geen rare meldingen en de auto functioneert ook gewoon, voor zover ik tot nu...
Mijn cd speler van de Tuner List autoradio van mijn renault scenic II van 2004 slikt geen cd.s meer. Weet
iemand of dat wellicht nog te repareren valt? :cry2: :cry2:
In ieder geval is het zeker dat deze radio niet in jouw Scenic thuishoort, maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet zou kunnen werken.
Zeker is dat de radio welke er nu inzit een radio is van het type Tuner List...
vandaag draden onder de stoel gedaan de stekkers er tussen uit geknipt en gesoldeerd
daarna uitgelezen alles was uit maar ging daarna weer branden de computter kun lezen dat fout onder de bestuurders stoel zit
wat kan het nu nog zijn.
heeft iemand...
Ik heb de auto pas overgenomen en nu geeft ie een foutmelding controle transmission. Deze foutmelding zie ik eigenlijk alleen terug bij automaten. Nu...
Model/uitvoering :renault grand scenic
Bouwjaar : maart 2005
Brandstof : benzine
beste leden,
ik heb renault grand scenic van 2005 benzine,laatste 4 weken ik krijg op display stopteken en abs lampje gaat ook branden,
remlichten doen het ook niet,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum