Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering : Renault Scneic
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Diesel
Hallo daar allemaal,
Ik heb het volgende probleem. Mijn aircocomputer was helemaal doorgebrand, deze hebben ze vervangen, maar sindsdien heb ik geen radio ontvangst meer. Ik...
Ik zie op Youtube weleens filmpjes van een Mégane of Clio, waarbij mensen dan een soort computercheck doen.
Ze drukken dan een paar knopjes, en dan gaat de auto alle lampjes testen en de displays.
Nu vroeg ik me af, of er ook zo'n soort iets is...
hi,
een deel van de uch computer van mijn scenic uit 2004 heeft het ineens begeven. de ruitenwisseraansturing heeft blijkbaar geen spanning en daarom werken de ruitenwissers voor ineens helemaal niet meer. mijn vrouw ondervond dit op de snelweg in...
Heb een Grand Scenic 2,0 16V van 2004 zonder parkeersensoren voor en achter.
Nou is mijn vraag kan ik de originele sensoren zo aansluiten is dat al voorbereid of moet ik nog speciale bekabeling trekken en mijn bumper voor en achter moeten...
Hallo,
Sinds vorige week in het trotse bezit van een GS, waarin al een Nokia CK-7W carkit zit inclusief Nokia CR-23 houder. Nu heb ik zelf een HTC Desire HD en deze heb ik via bluetooth gepaird met de CK-7W. Als...
Ik wil graag even de volgende vraag voorleggen. Ik heb een Renault Grand Scenic 2004. Deze Renault heeft op diverse plaatsen sigaretten aanstekers voor opladen van een mobiele telefoon of DVD speler. Prachtig alleen het opladen...
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Grand Scenic 1.9dci uit 2006. Alleen heb ik geen handleiding van het radiosysteem + cd wisselaar. Op de radio zelf staat Update List. Heeft iemand voor mij de handleiding. Ik wil graag alle...
Ik kan voor heel goedkoop (vrijwel gratis) een Update List radio kopen wat uit een Clio komt.
Kan ik mijn Tunerlist er uit rukken en de Updatelist radio er in pleuren en kabels aansluiten zodat ie het Plug & Play doet? Of denk ik te...
ik heb een stuurwielinterface voor een renault scenic uit 2005.
De pinbezetting van de gele stekker komt niet overeen met die van de auto.
Weet iemand hoe die moet zijn?
Bij de interface zit 1 pinnetje niet op dezelfde plaats als bij de stekker in...
Sinds gisteren geeft de auto aan dat er een laadstroomdefect is.
Nu ben ik bezig de dynamo te demonteren. Heeft iemand nog goede ideeën om deze te demonteren?
Ik kijk eerst of de koolborstels nog wel goed zijn. Alleen is daar ook...
Titel zegt denk ik al voldoende, er zit een cd vast in onze autoradio. Wij rijden een Scenic 2005, expression luxe met de standaard radio/cd speler erin. Zover ik heb kunnen nakijken is dit een veel voorkomend probleem. Als ik op de eject knop druk...
Model/uitvoering :Scenic 2 Authentic Comfort
Bouwjaar :2004
Brandstof :Benzine
Hallo Allemaal,
Ik heb net een Scenic 2 gekocht. Ik heb een vraag als ik naar mijn achterlichten kijk zit er een roze kap en een witte. Nu weet ik dat de witte van...
Model/uitvoering : Scenic
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
geachte forum lezers,
Heb een probleem waar ik bij de Dealer niet echt verder mee kom , bezit een Scenic uit 2006 met een storing in de key-card ( hands-free ) heb twee kaarten die het...
Ik wil een actieve subwoofer in de kofferbak van onze Conquest plaatsen.
Heeft iemand tips waar ik evntueel 12v voeding vandaan kan halen zonder een kabel te hoeven trekken vanaf de accu?
hoi
vorig jaar 2010 heb ik ook al de weerstand van de ventilator laten vervangen
dit heb ik in de renault garage laten doen en was extreem duur
nu augustus 2011 is ie alweer stuk
is dit normaal ?????
met vriendelijke groet
Erik
Ik heb getracht wat klein onderhoud uit te voeren aan mijn nieuwe Scenic II. 1 van de eerste taakjes was het dashboard lampje vervangen wat de verwarmingsunit moet aanlichten. Jeetje wat een taakje is dat zeg, het halve dashboard uit elkaar en dan...
onlangs is het derde raam vervangen (achteraan) voor ik wist dat het maar de clipsen waren (ondertussen de vierde ook gevallen). ik was dus nogal verbaasd toen dat herstelde raam gisteren niet meer omhoog ging, het leek alsof de raammotor nog wel...
Ik zou graag willen weten waar de buiten temperatuur voeler zit deze is kapot of vochtig waardoor deze geen goede waarde meer aangeeft wil er naar kijken of e.v.t. vervangen door een ander.
Ik heb een scenic 2 model vanaf 2004
Klopt het dat deze...
Na me al een tijdje te hebben ge-ergerd aan twee draadjes die precies in de naad van de stuurkolom op het punt stonden te worden doorgeschavielt heb ik de bovenkant van de stuurkolom losgemaakt en getracht deze draadje over een nokje heen te wippen....
Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een scenic II privilege luxe 2.0 uit 2005.
Nu zit daar een carkit ingebouwd van renault en nokia, waarin (met een tussenstukje) een nokia 3330 in past. Dit werkt wel, maar is niets voor mij, want ik heb...
Toen mijn vrouw vanavond de wagen wilde starten startte de motor niet, maar bijna alles anders wel !!
Lichten brandden, ruitenwissers gingen, koeling motor draaide, op het dashboard allerlei foutmeldingen waaronder geen oliedruk , electronische...
Als ik mijn xenon aanzet dan zijn beiden fel wit van kleur maar na een paar seconden( 2of 3) gaat de linkerkant oranje/geel branden en ook niet meer zo fel. Als je goed kijkt dan knippert...
Ik wil de speakers van mijn scenic 2005 vervangen en ook de radio (tunerlist). Nu heb ik van iemand een stalk adapter overgenomen met daaraan een pioneer lead.
Iemand ervaring met pioneer (welk type) en stuurbediening en voor welke speakers kan ik...
Wij hebben destijds gekozen voor een combi antenne op de auto, radio/GPS/GSM
Het idee was destijds dat wanneer wij er voor zouden kiezen alsnog een navigatie in te bouwen, we dan niet zaten te frotten met een losse GPS antenne. Idem met een carkit....
Ik ben van plan om een subwoofer aan te schaffen maar ik wil deze niet in beeld hebben of dat hij in de weg zit als er mensen mee willen rijden achterin.
Heeft iemand toevallig ook een subwoofer in zijn grand scenic modeljaar 2006 gezet. Of heeft...
Heb al een hele tijd dat mijn lampje en sigaretteaansteker van de middencosole het niet meer doen heb vandaag even de boel even los gehaald maar er staat geen stroom op de kabels.
Weet iemand ook of er ergens een zekering zit die kapot kan zijn....
ik heb,op een verkeerde manier, een cd in de in de cd wisselaar geplaatst en nu speelt deze niet meer en kan ook niet uitwerpen.CD wisselaar is van een grand scenic uit 2008
Wie weet hoe eea te verwijderen/uit te bouwen?
Hallo, ik heb een scenic II uit 2006 met de standaard radio van likmijnvestje.
Nu is mijn oog gevallen op een pioneer DEH-3300 autoradio met usb aansluiting waaraan een iphone gekoppeld kan worden.
Ik wilde deze radio kopen maar de verkoper vertelde...
Beetje lastig uitleggen, maar goed, we proberen het toch.
Ik heb sinds vorige week een probleem met mijn Scenic II ph. I 1.6 16v tech line uit 2005. Ik merkte dat het openen dmv het keyless entry gebeuren aan de rechterzijde bij zowel het voor- als...
Ik heb nu al drie keer een ongemakkelijke situatie meegemaakt.
Probleem:
Na het parkeren van mijn auto druk ik de start/stop knop in om de motor uit te schakelen. Aangezien alles blijft doorwerken zoals radio / navigatie / ventilator etc. totdat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum