Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vanaf volgende week zaterdag ben ik de trotse bezitter van een Scenic uit 2005. Het is een erg luxe uitvoering (zelfs met leren bekleding) echter ik mis 1 ding en dat is de cruise control.
Is het mogelijk om deze alsnog te laten inbouwen,...
Beste deskundigen.
Ik heb een Scénic II 2.0L automaat van okt.2003 (model 2004) met een Carminat navigatiesysteem (kleurenscherm)
Radio heeft dus alleen knoppen en een CD-sleuf, uitlezing van de radio op het kleurenscherm (bovenste regel +...
Vanavond kreeg ik ineens de melding lichtautomaat defect op m'n display.
Verlichting ging inderdaad niet automatisch aan (gelukkig wel met de hand).
Nog nooit last gehad hiermee; heeft iemand een idee of dit werkelijk een defecte...
Ik heb een Scénic 2.0 automaat van okt.2003 met een Carminat navigatiesysteem (kleurenscherm)
Radio heeft dus alleen knoppen en een CD-sleuf, uitlezing van de radio op het kleurenscherm (bovenste regel + uitrolmenu, b.v. bij de voorkeuzezenders)....
Ik wil graag nieuwe speakers in mijn scenic stoppen. Ik zit te denken aan de Pioneer TS-Q131C of de TS-E136C. Deze tweede heeft zo'n schakelblok tussen de woofer en de tweeter. Heb ik deze nodig of kan ik de woofer en de tweeter in mijn scenic...
Dag Scénic rijders en Renault liefhebbers :wink: ,
Ben pas trotse eigenaar van Scénic 2 Dyn. de luxe 1,9 DCI 2004 . na mijn
Laguna 2.
Gisteren gemerkt dat het standlichtje W5W links voor niet meer brandt.
Als ik de afdekking van accu en...
Ik heb een Scenic uit 2006 (laatste model) met een Cabasse audio systeem (met 6 CD wisselaar in middenconsole).
De versterker van deze radio moet zich op een andere plek in de auto bevinden, maar ik heb hem tot nu toe niet kunnen vinden.
Volgende week is het zover en kunnen we onze Scenic uit 2005 ophalen :D .
Ik ben nu aan het speuren voor een nieuwe radio en heb al een folder gehaald bij de renault dealer. Hierin staan Sony autoradio's (2006/2007) met achterin een tabel...
Vanochtend voor het eerst het volgende meegemaakt.
Na het uitzetten van van de motor hoor ik ongeveer 5 seconden lang bovenstaande piepen. Iemand enig idee ?
Display geeft geen meldingen. Buitentemp was -1 en moest ramen krappen. Ook nog beetje ijs...
Afgelopen weekend dacht ik eens mijn Parrot carkit in te bouwen in mijn Grand Scenic 2.0 uit 2004.
Op zich niet echt een probleem, totdat ik de radio weer dacht aan te zetten....
Die vroeg om een code, heb ik niet, maar dealer tegen...
ben vandaag mijn wagen gaan halen, deur gespoten. alles perfect in orde maar nu iets bizar..
als ik mijn startknop indruk hoor ik eerst 3 korte tonen en start dan perfect.. geen foutmelding op scherm, niks...
Bij ons Grand Scenic 2005 is het keyless entry mechanisme stuk. wel alleen aan de rechterkant. Open doen en sluiten met de handvaten lukt niet meer. Gisteren bij Stam Nieuwegein geweest, keurig naar huis gebracht en in de middag weer opgehaald,...
Even kort, ik wil een mp3-speler via de jack_out aansluiten op de affabriek geleverde radio/cd-speler in mijn Scenic (10-2006, phaseII).
Uit diverse fora, waaronder deze, heb ik begrepen dat dir mogelijk moet zijn via de AUX_IN /ISO aansluiting op...
in me nieuwe scenic (2004) zitten allerlei leuke gadgets.
zoals:
1.
een electronische parkeer rem.
deze schakelt oa in zodra ik de motor uitschakel.
maar, wat gebeurd er als ik 120km /uur rij en de motor valt uit door bv een storing, lege...
Iemand op dit forum die mij iets kan vertellen over plotseling neerdalende ramen ? :shock: :shock:
Diverse malen is mij ter ore gekomen dat de ramen van de Scenic (vanaf bouwjaar 2003 tot heden) plotseling naar beneden vallen. Bij mijn buurman is...
Precies een jaar geleden kochten wij onze nieuwe Scenic. Vorige week kreeg hij de eerste onderhoudsbeurt.
Tot dat moment hadden wij nooit zo gelet op het aantal verreden kilometers. Des te groter was de schrik toen bij het ophalen van de auto bleek...
Ik heb een scenic 2 1.5 dci uit 2005
De boardcomputer heeft een foutmarge van 13% op het aangegeven brandstof verbruik, maw ik tank 13% meer dan ik volgens de comp. verbruik.
Volgens de garage is dit normale afwijking en wil het niet verhelpen.
Wie...
Ben sinds kort in het bezit van een koelbox van campingaz. Heb deze aangesloten op de centrale stekkers ter hoogte van de achterzetels. Heb maar 1 probleem, telkens ik de motor afleg, ligt mijn koelbox ook uit. Dit allicht om de batterij te...
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van Scenic 1.9 DCI Dynamique de Luxe, bj 2004, rijdt prima overigens.
Keurig voorzien van onderhoudsboekje enz.
Auto is voorzien van inbouw navigatie en radio met cd-wisselaar, alleen trof ik daarvan...
Ik heb sinds enkele dagen een Grand Scenic uit 2005 met een radio/CD-speler. Nu staat er in de nieuwe accessoirelijst een USB-aansluiting. Volgens de verkoper komt er dan een USB-aansluiting waar je een USB-stick'in kan steken. Op deze wijze zou je...
Op mijn renault carminat radio gebruik ik de preset (1/6 voor een aantal radiozenders) , wat mij echter opvalt is dat de laatst gebruikte zender niet altijd terugkomt als je bijvoorbeeld 's morgens weer in de wagen stapt.
ik rij sinds Feb. 2007 de volgende auto, Zwarte Grand Scénic, Phase 2, 7p, 1.5 dCi 105, Tech Line SL, Carminat DVD Navigatie- en Communicatiesysteem
Radio Renault 4x40W en 6 CD-wisselaar, MP3-ondersteuning en handsfree bluetooth telefoonbediening...
Ik heb het boekje er al op nageslagen maar het is me nog niet duidelijk hoe de dagteller en/of rit op nul te stellen is. 8) Het is wat onhandig beschreven, zal wel door de vertaling komen.
Ik heb een Scénic Tech line bestelt en de standaard navigatie + upgrade naar het cabasse audio en bluetooth ondersteuning erbij bestelt. Nu heb ik inmiddels ontdekt dat het navigatie systeem van VDODayton is en wel de 5700 serie en daar een...
Ik heb een vraag over de keyless entry module die op mijn scenic uit 2005 zit. Is het mogelijk de auto ook keyless te laten vergrendelen? Een collega van mij heeft een Laguna uit 2005 met hetzelfde keyless entry systeem, en zodra hij wegloopt sluit...
Als ik een volle tank heb dan komt de benzinemeter anoloog op allemaal volle blokjes.
Maar op de boordcomputer vertelt de meter dat ik maar ca 500 Km er mee kan rijden.
Geeft iedere boordcomputer dan maar zo weinig km aan?Normaal zou je toch met...
Hallo,
Het pookje van de richtingaanwijzer gaat heel snel weer terug in de neutrale stand.
Soms al voor de bocht.
Weet iemand waar dat aan ligt of wat je eraan kan doen
Snenic 2 dynamique luxe 2.0
ik heb een scenic II 1.6 16v van 2000 en heb een probleem met de ruit aan bestuurderskant
Als ik de motor uitzet gaat deze raam vanzelf open! Als ik de bedieningknop omhoog hou tijdens het uitzetten blijft hij gewoon dicht. RaRa ...wat kan...
Ik heb een wisselaar aangeschaft voor mijn VDO-dayton nav. systeem (din) en wil dit in het dashboardkastje inbouwen. Om er zeker van te zijn dat ik niet mijn airbag doorboor bij het plaatsen van dat...
Afgelopen weekend heb ik geprobeerd een dvd setje aan te sluiten op de achterbank.....ideaal die plug voor 12 volt bij de voeten van de middelstoel. Geen lange kabel meer langs pook en handrem....dacht ik.....
Ik ben in het bezit van een Scenic II uit 2005, hierin zit maar één 12 volt aansluiting(voorin), nu heb ik bij de luxere versie 2 extra 12 volts aansluitingen gezien t.p.v de middelste achterstoel.
Mijn vraag is dan ook: is dit onderdeel(2x12volts...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum