Midden in een leuk frans dorpje na het kopen van une pain e du jambon is de Renault in staking gegaan. Tot dan geen enkel probleem gehad, maar nu brandt Service en twee lampjes. Het ene is volgens het boekje "er is een elektronische storing" en het andere is volgens de het boekje "luchtverontreininging"?? De auto start normaal, maar reageert niet meer op het gaspedaal. Ik kan het indrukken wat ik wil, maar er gebeurt niks, de motor blijft gewoon stationari lopen. Ik heb nog de accu losgekoppeld voor vijf minuten, maar dat mocht ook niet helpen. Inmddels is de auto afgesleept naar een franse opel garage en zal hij op transport gezet worden naar Nederland. Volgens de vriendelijke dame van Eurocross is de diagnose van de opelman iets met papillon. Nu lijkt het mij stug dat er een vlinder in de motor zit. Heeft een van de forum goeroes een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? We krijgen dan morgen wel een vervangende auto, maar het knaagt vreselijk dat de auto ons zomaar in de steek heeft gelaten.
Vrouwlief vindt het ook vreslijk dat ze

Daan