Espace IV

Plaats reactie

Topic author
Willem69
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Espace IV

Bericht door Willem69 »

Afgelopen week in het bezit gekomen van een prachtige Grand Espace 2.2dci automaat uit 2004, maar helaas zonder handleiding en zonder afstandbediening van de radio.

De radio staat aan en ook een cd in de wisselaar krijg ik aan de praat, so far so good. Maar heeft iemand een idee hoe ik de radio uit kan zetten zonder afstandbediening? Heb trouwens op mijn speurtocht naar de 'uitknop' ook nog niet ontdekt waar de radio zich bevindt. Vond wel een kastje in het opbergvak rechtsvoor, maar dat bleek de navigatie te zijn... :?

Ik zal na deze feestdagen even langs de dealer gaan voor een nieuwe afstandbediening maar misschien heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

wesley015
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
Actief als: particulier

Bericht door wesley015 »

Hallo,

De radio zit links achter in het opbergvak. Je kan die bekledingskap er zo aftrekken.
Maar aan de radio zelf zitten geen bedienings knoppen.
De radio kan je uitzetten door bij de handbedienig.
1 van de knopjes aan de boven of onder kant ingedrukt te houden.
Kan je niet vertellen welke dat precies is. Dat zou je zelf even moeten proberen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Willem69
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Thnx!

Bericht door Willem69 »

Bedankt Wesley!

Inderdaad het knopje bovenop de handbediening ingedrukt houden en de radio gaat uit :D

Links achterin wel de cd wisselaar gevonden maar niet de radio zelf maar nu ontdekte ik onder mijn voeten bij de bestuurderskant een luikje en wat ik daar aantrof toen ik het opendeed leek mij erg veel op een radio, maar inderdaad zonder knoppen oid. Ik herkende het aan de antennekabel die erin zat.

Anyway thanks again!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chicco
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07

Bericht door Chicco »

Dan ben ik benieuwd wat er onder die stoel zit..... Bij mij zit de radio ook links achter, en wel ACHTER de cd-wisselaar. Maar om deze te zien moet je bij mij eerst de cd-wisselaar los halen. Maar of er meerdere plaatsen zijn waar ze de radio "verstoppen" was mij nog niet bekend.
Dus zou je na demontage toch geen radio aantreffen onder de stoel, dan zou ik toch even de cd-wisselaar los halen.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Willem69
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

nieuwsgierig...

Bericht door Willem69 »

Right... achter de cd wisselaar, thanks Chicco. Nu ben ik ook erg nieuwsgierig naar wat er onder het luikje zit... Ik laat het je weten. Nu eerst wat troubles met navigatie update :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Willem69
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bij de dealer geweest

Bericht door Willem69 »

Gisteren bij de dealer langsgegaan met wat vragen en wensen..

afstandbediening van de radio; die is besteld no problem
reservesleutel (miste ik ook) ; ook besteld, best prijzig maar vooruit.
stoelhoezen voor de espace, ik had ze gezien op de renault site en gezien de toch wat versleten look van de stoelen best een betaalbare oplossing maar daar had de dealer nog nooit van gehoord. Ik hem op de renault site gewezen (zouden ze daar zelf nooit kijken? :roll: ) maar na het intikken van het artikelnummer in hun bestelsysteem, bleek het geen artikel op te leveren. Dus die kon hij niet bestellen.. Komt iemand dat bekend voor?
Nieuwe stoelen overigens via de dealer zijn een soort van onbetaalbaar, alsof ze daar niet vanaf willen ofzo... :)

Ga nu eerst de boel maar eens goed laten schoonmaken, maar heeft iemand suggesties voor een alternatief? hoezen, tweedehands stoelen, o.i.d?

Toen ik ook nog om een handleiding durfde te beginnen kreeg ik nul op het rekest. Handleidingen zijn niet los te bestellen was het antwoord. Heeft iemand nog een handleiding liggen van een Grande Espace automaat uit 2004?
Heb al wat gespeurd op marktplaats e.d. maar veel verder kom ik niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut