Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Betreft Renault Megane III - 1.2 TCE van onze zoon.
De motor heeft flinke schade. Deze schade ben ik aan het onderzoeken.
De cilinderkop wil ik verwijderen, daarvoor moet de turbo en het uitlaat spruitstuk worden verwijderd.
Na 23 jaar vrijwel probleemloos BX gereden te hebben, is er nu een behekste Kangoo. Een heel mooie en gave 1600/16 uit 2002. Tal van vrij willekeurige elektronische spokerijen maken de auto nogal beperkt inzetbaar. Er is van alles vervangen en bij...
Ik had een vraag gepost over de lekke retourleiding vd stuurbekrachtiging van mijn 2002 Kangoo 1600-16. Die is na te maken heb ik gehoord, maar ik zie net een C4 van Citroen met een 1600-16 blok. En darvoor is wel de hydrauliek pijperij voor de...
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
Hallo, vraagje, ben o.a op zoek naar een einddemper voor mijn Megane I. De huidige is gasdicht maar luidruchtig.
Wat is een goed merk waarvan je ook goede geluiddemping kunt verwachten.