Beste RN rijders, 3 weken geleden heeft mijn RLINK2 (8.7 inch) een update gehad van 3.3 naar 7.x. Dat is verder 'goed' gegaan. Maar bij het activeren van een nieuw TomTomTraffic (incl. Digitial Services) abonnement zie ik in de Link Store continue de status bezig staan. Kwam er dus achter dat na de update (van 3 -> 7) mijn DATA verbinding niet meer operationeel was. Hierover met RN Nederland en de lokale dealer gehad. Maar beide hebben geen idee hoe dit komt. Ben nu 3 weken verder met een actiefe TT abonnement die ik niet kan gebruiken. Ben nu al 3 keer hiervoor naar de dealer geweest. Volgende week wordt het de 4e keer maar dan gaan ze RN NL (of BeNeLux) aanschakelen. De standaard handelingen (soft/hard reset) al uitgevoerd zowel door de dealer als mij. En de dealer heeft nog de optie om via de computer een algehele reset uit te voeren. Geen van alle heeft dus effect gehad. Zijn er collega's berijders die ooit hetzelfde probleem ervaard hebben? Zo ja, wat was de oplossing. Ik heb niet het idee dat dit issue volgende week door de dealer/RN NL opgelost gaat worden terwijl mijn TT ABO wel gewoon doorloopt
Alvast bedankt voor de reacties.
Geen Data verbinding na update
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 919 Weergaves
-
Laatste bericht door barkie
-
- 7 Reacties
- 365 Weergaves
-
Laatste bericht door Javi82
-
- 1 Reacties
- 493 Weergaves
-
Laatste bericht door Austral-130
-
- 2 Reacties
- 301 Weergaves
-
Laatste bericht door Pepone
-
- 4 Reacties
- 1248 Weergaves
-
Laatste bericht door kosz
-
- 6 Reacties
- 452 Weergaves
-
Laatste bericht door HSG
-
- 0 Reacties
- 592 Weergaves
-
Laatste bericht door MVK_76