Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Beste RN rijders, 3 weken geleden heeft mijn RLINK2 (8.7 inch) een update gehad van 3.3 naar 7.x. Dat is verder 'goed' gegaan. Maar bij het activeren van een nieuw TomTomTraffic (incl. Digitial Services) abonnement zie ik in de Link Store continue de status bezig staan. Kwam er dus achter dat na de update (van 3 -> 7) mijn DATA verbinding niet meer operationeel was. Hierover met RN Nederland en de lokale dealer gehad. Maar beide hebben geen idee hoe dit komt. Ben nu 3 weken verder met een actiefe TT abonnement die ik niet kan gebruiken. Ben nu al 3 keer hiervoor naar de dealer geweest. Volgende week wordt het de 4e keer maar dan gaan ze RN NL (of BeNeLux) aanschakelen. De standaard handelingen (soft/hard reset) al uitgevoerd zowel door de dealer als mij. En de dealer heeft nog de optie om via de computer een algehele reset uit te voeren. Geen van alle heeft dus effect gehad. Zijn er collega's berijders die ooit hetzelfde probleem ervaard hebben? Zo ja, wat was de oplossing. Ik heb niet het idee dat dit issue volgende week door de dealer/RN NL opgelost gaat worden terwijl mijn TT ABO wel gewoon doorloopt
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zoe 22 kW 2019 geeft geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer.
Weet iemand of Renault die service voor oudere modellen heeft stopgezet?
Sinds kort heb ik een Zoe Q210 via marktplaats gekocht. De originele error was 'Accu laden niet mogelijk' en dat de linker wiellager vervangen moest worden. De rest van de auto zag er super goed uit, dus ik dacht; dat is vast wel...
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...
Toevallig bij de dealer.
Melde men mij dat de Australe weer een OTS 0EAN Fota -Australe nieuwe update nodig heeft
E-tech 100 ELEC-CCS2- IVC herprogrammeren.
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..