Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds een paar weken hoor ik een gekraak/geluid van buigend metaal als ik met m’n Twingo over een slecht wegdek rijdt, een drempel over ga of een scherpe bocht neem rechts achter in de auto. Dit geluid hoor je niet beter met de ramen open, maar het gekke is: het is een paar uur weg nadat ik de auto heb gewassen met een hogedrukreiniger..
Het geluid klinkt alsof het uit het interieur komt, maar het doet mij dan toch denken dat het ergens in de ophanging rechts achter zit..
Ik begin mij dan ook aardig te ergeren aan dit geluid
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Voor de duidelijkheid een filmpje op YouTube gezet:
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een paar dagen rammelt, klonkt, kraakt het linksvoor. Ik heb een video gemaakt. De auto heen en weer schudden geeft dit geluid linksvoor. Als ik uit de auto stap na een stuk rijden kraakt het ook en tikt / plopt het een soort van na. Allemaal...
After updating Easylink, my wireless charger stopped working. Could someone assist me? Where can I find this function in DDT4All? Or is it just a coincidence?
Goededag ik had een mp3 kastje gekocht voor de radio. Het zou hebben moeten passen maar heb achter op de radio alleen een gele en een blauwe aansluiting vrij op de radio.
Het mp3 kastje heeft een groene en een blauwe stekker. De groene stekker kan...
Hallo beste leden ik,heb pas een twingo gekocht uit 2015 en een grote beurt laten geven en ik hoor een snerpend geluid bij de aandrijving ,de monteur zei dat is je multi riem dus die heb ik laten vervangen met nieuwe rollen maar het geluid is er nog...
Wij hebben een Twingo 1 uit 2006 met af fabriek panoramisch schuifdak.
Dak heeft altijd perfect gewerkt.
Nu is tot 2x toe het dak in open stand vastgelopen. Motortje doet dan helemaal niets meer, ook geen geluid. Hij stopt opeens.
Volgens garage is...