Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Ik ben heb een renault clio, maar geen velgsleutel!
Heeft iemand in de omgeving Amsterdam misschien de dop te leen voor het losdraaien van deze wielbouten? Ik kan ze dan (makkelijk) loshalen en er nieuwe opzetten waar ik de sleutel wel van heb :-)...
ik zoek iemand die tegen vergoeding bij mijn Renault Laguna , 2.2 diesel uit 2003 de waterpomp kan en wil vervangen.
Heb begrepen dat deze niet via de distr.riem gaat maar via de tandwielkast dus moet niet zo moeilijk zijn ( schrijven ze).
Woon in...
Graag zou ik van iemand een Clip willen lenen zodat ik mijn Grand Espace kan uitlezen. Ik zit momenteel met een storing Inspuitsysteem defect en had al begrepen dat dat een ruim begrip is. Zelf woon ik in heemskerk.
Model/uitvoering : Megane Scenic 2.0
Bouwjaar : 1999
Brandstof : benzine
:( Er zit een storing (4G of G4) in de automaat van mijn Megane Scenic 2.0 van 1999. De storing zit in het hydraulisch brein van de automaat. Mijn vraag is of er leden zijn...
Wellicht handig voor de doe het zelvers onder ons.
Hier kun je makkelijk alle denkbare reparaties uitvoeren.
Eventueel met behulp van de eigenaar.
Ik ben er zelf al een paar keer geweest maar het is een prima sleutelplek.
Wie heeft er tijd om mij te helpen distributie exact op tijd te zetten van een scenic 2.0 16v? Omgeving Leeuwarden! Alles ligt eventueel al open als je komt en de koffie staat natuurlijk klaar!
Auto: Renault Mégane 1.5 dCi 85
Bouwjaar: 2006 (facelift)
Goededag,
Ik ben sinds kort bezitter van deze auto, ben woonachtig in zuid-oost Brabant en vroeg me af of iemand aanbevelingen, kijkend naar betrouwbaarheid en prijsvriendelijkheid, van een...
Ik heb een luchtlekkage in mijn inlaat cirquit. Heb al verschillende onderdelen vervangen maar helaas nog geen resultaat. Nu ben ik op zoek naar een rookmachine zodat ik de lekkage kan vinden en oplossen. Wie kan mij hieraan/hierbij helpen?
Goedemiddag, mijn Renault Espace benzine 2.0 turbo heeft een lastig probleem. Een paar weken geleden ging de krukas sensor kapot. Deze is vervangen en even later sloeg de auto in de noodloop. Tijdens het rijden naar de garage (zelf) ging de turbo...
beste mede forumbezoekers heb hulp nodig bij mijn renault espace initiale van 2007 door een kortsluiting kan ik nu mijn pinkers ,voorste ramen niet meer gebruiken iemand ervaring die dit wilt oplossen alsook dient de navi te worden geudate mvg 0032...
Ik zoek iemand die professioneel de distributieriem kan vervangen van mijn Renault Espace Editie lV, bouwjaar 2006 tegen een all-in prijs. Liefst midden-nederland
Daan van de Loo Phone: 06-26728482
info@daanvandeloo.nl
Model/uitvoering : Espace III
Bouwjaar : 2000
Brandstof : Benzine
Hallo,
wie helpt een onervaren particulier met het verwijderen van Motrio-remblokken en remschijven (achter) van een donorauto?
Deze zijn jaar oud (10.000km) en worden hergebruikt...
Hallo!
Ik ben nieuw hier dus stel ik me kort voor. Ik woon regio Brugge en kocht mijn renault megane coupe in juli 2012.
Sindsdien plaatste ik led dagrijverlichting. een op maat gemaakte open luchtfilter van K&N en sinds vorige week liggen de nieuwe...
Ik heb een achteruitrij camera op kentekenhouder gekocht. Zowel de kentekenplaathouder als de binnenspiegel met camera hebben een kabel. De camera sluit je aan op de achteruitrij lichten. De kabel van de spiegel naar de aansteker wil ik weggewerkt...
H
Ik ben op zoek naar hulp on een armsteun in mijn auto te monteren.Ik heb via een site deze gekocht maar ik heb van een collega gehoor dat allen en de modellen van 2003 passen.
Hoe kan ik doen on deze in mijn stoel te monteren?
graag dichtbij...
Hulp gezocht voor raammechanisme rechtsvoor.
Al op sloop ander mechanisme geprobeerd inclusief comfort module en ook andere comfort module geprobeerd en ook andere schakelaar in de linker deur geprobeerd. Renault garage advieseerd raammechanisme en...
Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met het opsporen en verhelpen van een olielekkage op een Scenic II 2.0vvti van 2003. Olielekkage is aan de distributiezijde. Ik ben woonachtig te Mechelen maar ben uiteraard bereid tot bij de...
Ik zoek iemand die mij kan helpen met een Nissan Kubistar (Renault Kangoo), na het vervangen van de koppakking en 2 nieuwe kleppen, heb ik de auto compleet samengebouwd, echter wil deze niet meer lopen.. Alleen op remmenreiniger loopt hij.. Ik kan...
Sinds afgelopen vrijdag ben ik trotse bezitter van een Ph2 Laguna grandtour uit 8/2003. Nu zijn er wat aandachtspuntjes waar ik graag naar wil laten kijken. De electrische ruit van de bijzitter gaat niet naar beneden, de bandenspanningsindicator van...
Wij hebben een Renault megane uit 2006 .. zie foto
Nu het volgende, aangezien wij 2 linkerhanden hebben en het liever willen uitbesteden zijn wij op zoek naar iemand in Arnhem en omgeving die het volgende kan maken...
Ik was benieuwd of iemand kan uitlezen in de regio Zuid Holland?
Het gaat namelijk over mijn Megane. Die trilt de laatste tijd. Motorsteunen lijken nog in orde.
Ik meen dat de verstuiver het is. Dus als iemand het kan doen voor een...
Hallo ik heb can clip gekocht V125 maar de cd die er bij zit krijg ik niet geinstaleerd op mijn laptop. Het wil gewoon niet lukken. Krijg steeds foutnelding. Weet iemand raad met instal van V125. Groet koos74
Wat zoek ik:
Iemand die de nokkenasversteller kan vervangen voor een nieuwe. Distributieriem is enkele weken geleden vervangen en was helemaal vergeten om de...
ik heb sinds kort een scenic van 2004 met navigatie. onder de bestuurdersstoel zit een wissellaar van alpine maar de casette mist. nu heb ik de vraag of er iemand in de buurt van Hoogezand woont die een casette heeft die ik even kan proberen...
hallo
is er iemand die in de omgeving van eindhoven die een parrot ck3100 in kan bouwen in een renault scenic 2001
of kan iemand mij wat tips geven hoe de kabels en de blue box weg te werken valt de fabrieks radio zit er nog in en daarachter is zo...
Wie o Wie kan ons helpen met het uitlezen van onze Renault Megane III estate van 2011.
De auto staat bij ons in de garage en start niet. Is een schade auto. Dus moet gereset worden.
Schijnbaar kan dit met de Renault Can Clip, maar deze is wel...
Wie kan mij helpen met het vervangen van de versnellingsbak grand espace lang euro 2ltr
liefst regio limburg daar ik zelf getroffen ben door een paar tia,s kan ik mijn armen niet goed meer gebruiken
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum