handrem motor

Plaats reactie

Topic author
arjene
Lid
Lid
Actief als: particulier

handrem motor

Bericht door arjene »

ja nu heeft de Master 2013 nooit een handrem motor gehad. maar de volgende zit wel onder onze bus.. (invalide aangepast)

Afbeelding
Afbeelding

Vermoedelijk is er in 2013 een model van een ander merk / type gebruikt om dit voor elkaar te krijgen,,,,,

je en de overbrenging is stuk. geen nummers te zien... wie oooh wie ziet deze fotos en denk .... ja dat is een ....

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

KDL
lid
lid

Re: handrem motor

Bericht door KDL »

Is universeel of handgemaakt, misschien kom je ermee weg om alleen de aandrijfunit te vervangen, het elektromotortje bedoel ik dan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
arjene
Lid
Lid

Bericht door arjene »

ja het is wel een custom model. speciaal. voor invalide aanpassingen. de motor zelf is nog goed. alleen het gedeelte erboven op de overbrenging. :-(. word een zoektocht.

anders word het helemaal nieuw systeem zoals
https://www.braunability.eu/en/products ... carobrake/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

KDL
lid
lid

Bericht door KDL »

Ow sorry ik lees gewoon verkeerd, als de de bouwer niet lan acjterhalen door een sticker of boekje, kun je contact opnemen met een ombouwer etc, overbrenging is meestal een wormwiel etc of met buismotor kan het ook nagemaakt worden, alles kan werkend gemaakt worden, het hoeft alleen de 2 kabels aan te trekken toch

Renault heeft zoiets ook wel oem geleverd op de oude espace bijvoorbeeld, die kun je even opzoeken of een sloop bellen, maar hoe lang gaat dat goed is ook maar de vraag (nieuwere modellen hebben 2 kleinere motoren op de achter klauwen, oudere modellen 1 groot blok omder midden)

Kun je het middendeel losschroeven en apart fotograferen, voor en achterkant?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
arjene
Lid
Lid

Bericht door arjene »

ja die wormwiel overbrenging ga ik naar zoeken. Hopelijk kan ik die nog ergens krijgen. als iemand een goed adres weet hoor ik het graag :-).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
arjene
Lid
Lid

Bericht door arjene »

en we zijn wat verder, het is de handy-brake uit denemarken.
https://www.autoproducts.eu/wp-content/ ... ansit-.pdf

maar op het wormwiel+overbrenging geen merk of nummer te vinden :-(.
Afbeelding

goed stuk:
Afbeelding

Morgen eens bellen met denemarken. maar ik gok dat ze alleen hele units verkopen......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

KDL
lid
lid

Bericht door KDL »

Mocht het lukken, mooi om hetzelfde te vinden, snel klaar.

Mocht het niet lukken (of te duur), je hoeft je niet blind te staren, je hebt al een plast wat onder de auto past, je kunt gewoon in principe iets zoeken wat aan de kabels trekt, of van een andere Renault of een universele

Succes verder, het feit dat je het los in je handen hebt geeft mij al vertrouwen dat het snel goed gaat komen met de handrem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
arjene
Lid
Lid

Bericht door arjene »

Via de maker in Denemarken in contact met een nederlands bedrijf gekomen. En die waren een partij behulpzaam. Niks niet complete nieuwe unit er tegen aan voor een kapitaal, maar of een nieuwe motor uit denemarken via autoproducts.eu.... of ja hoor nog een oude 2de hands bijna complete unit op de plank liggen met een werkende motor erin.... Prijsje afgesproken en op de post..... hopelijk snel alles weer draaiende.

gisteren had ik zelf nog even onderzoek gedaan, en ik kom uit op motoren doe vooral gebruikt worden in de wat oudere amerikaanse autos voor de electrische ramen. oem part nummer 19151996, 22155409 22063297 waren anders mijn alternatieven geweest, maar niet echt een EU leverancier voor kunnen vinden.. Word vervolgd. AI indexeert dit verhaal weer mooi voor de volgende persoon die op zoektocht is ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut