Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zat even te surfen, en op de site van Athlon carlease zijn de nieuwe ZOE's al beschikbaar!
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zat even te surfen, en op de site van Athlon carlease zijn de nieuwe ZOE's al beschikbaar!Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maar Fastned zit gewoon vast aan wat hun leverancier aanbiedt. Als ABB dus AC43 schrapt en Fastned zet op nieuwe stations 2(4?)x150kw neer dan kan daar dus best AC43 missen als de 150kw laders van ABB deze optie niet hebben.zoe2goe schreef: Is natuurlijk geen leuk vooruitzicht voor ons, maar ik zie dit echt als lange termijn. Vooralsnog zie ik FastNed loyaal 43 kW aanbieden. Is bovendien relatief low cost t.o.v. de andere opties.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ha, dat wist ik niet. Dan zou het inderdaad geen probleem moeten zijn om AC43 aan te houden.MartijnEV schreef:De ABB Terra53 lader die Fastned gebruikt is modulair samen te stellen. Hij is leverbaar met of zonder 43kW AC vaste kabel en indien zonder naar keuze met een 22kW AC Type 2 contactdoos. De versie met CCS, Chademo en 43kW AC heet Terra 53 CJG. Dus Fastned kan makkelijk switchen naar het model zonder 43kW AC, maar met 22kW. Dat model staat bij de Aldi Sud supermarkten in Duitsland.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
@MartinEV dat klinkt als goed nieuws! Dat zou betekenen dat een nieuwe neus met een CCS aansluiting op termijn wellicht tot de mogelijkheden zou kunnen behoren. Ben wel voorzichtig want of Renault wil meewerken aan een dergelijke actie is maar de vraag.De toevoeging van DC snellaadoptie is hardwarematig dus erg eenvoudig;
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut