Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Het probleem is van de baan. ICU Alfen heeft de laadunit nagekeken en van de nieuwste software voorzien, en daarbij alle basisinstellingen nagekeken. De instellingen waren echter niet conform het afleveringsrapport. Daarenboven heeft ICU het toestel uitgeleverd aan EV-Point in januari 2014, EV-Point heeft het bij mij geïnstalleerd in maart 2016 (?).In alle geval, de Zoe laadt nu aan 32/1F. Ik ben blij dat ICU als fabrikant dit voor mij heeft willen oplossen, daar het met de installateur (EV_Point) volledig de verkeerde kant opging... Deze bleef halsstarrig beweren dat de Zoe geen 32A/1F ondersteund, was behoorlijk pissig omdat ik zelf contact had gezocht met ICU, Renault Belgie, Circontrol Spanje... Maar ja, als je al 6 maanden zit te wachten op een oplossing en er de laatste 2 maanden geen reacties meer komen op vragen/verzoeken/e-mails aan het adres van de installateur, dan ga ik zelf op onderzoek. En dat ik daarbij halve waarheden en hele leugens ontbloot past natuurlijk niet in hun kraam (die van EV-Point dus). Niet goed voor het imago van de EV-markt, zulke cowboys. Wel een dikke pluim voor ICU hier dus en mijn Renault Dealer, die me steeds heeft bijgestaan met de nodige raad en advies! En ook nog eens dank aan de forumleden ( Zoe2Goe en Fivari in't bijzonder) voor het meedenken!