hallo een ieder
heb een probleem met mijn kachel motor van een megane coupe van 1996 met airco
draait niet ???????????
het volgende al gedaan motor draait met rechtstreekse spanning
voeding van 12 volt op de draaischakelaar in dashbord
themostaten op weerstanden zijn in orde (ook al een van de sloop geprobeerd)
parvan bak schoongemaakt connectors lijken in orde wat ik ook doe of probeer hij draait niet op geen enkele stand
heb op het printje van de bedienings knop alles doorgemeten maar kan niks vinden wie o wie weet raaad
help help gr dirk
kachel motor renault megane coupe 1996 airco
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 nov 2012
- Laatste bezoek: 01 nov 2012 20:47
- Actief als: particulier
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 04 jan 2008
- Laatste bezoek: 30 dec 2015 21:53
- Actief als: particulier
- Locatie: julianadorp
Re: kachel motor renault megane coupe 1996 airco
Hallo Dirk;
Ik heb het zelfde probleem gehad bij een megane 1.9 d. Het vervangen van de kachelweerstand (nieuwe, die van de sloop vertrouw ik niet) verhielp het probleem.
Wat je nog kunt nakijken/doormeten;
Staat er wel een beetje spannening op de bedrading bij de motor of helemaal niets?
Kan je de draden van de kachelweerstand naar de motor doormeten?
Staat er stroom op de ingang van de kachelweerstand? En op de uitgang?
Zet anders rechtsreeks stroom op de draden die uit de kachelweerstand komen, gaat de motor draaien dan ligt het toch echt aan de (aansluiting van) kachelweerstand.
Ik heb het zelfde probleem gehad bij een megane 1.9 d. Het vervangen van de kachelweerstand (nieuwe, die van de sloop vertrouw ik niet) verhielp het probleem.
Wat je nog kunt nakijken/doormeten;
Staat er wel een beetje spannening op de bedrading bij de motor of helemaal niets?
Kan je de draden van de kachelweerstand naar de motor doormeten?
Staat er stroom op de ingang van de kachelweerstand? En op de uitgang?
Zet anders rechtsreeks stroom op de draden die uit de kachelweerstand komen, gaat de motor draaien dan ligt het toch echt aan de (aansluiting van) kachelweerstand.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 250 Weergaves
-
Laatste bericht door Rory1986
-
- 0 Reacties
- 203 Weergaves
-
Laatste bericht door Oli4
-
- 0 Reacties
- 287 Weergaves
-
Laatste bericht door Robertvv
-
- 4 Reacties
- 413 Weergaves
-
Laatste bericht door Pepone
-
- 5 Reacties
- 685 Weergaves
-
Laatste bericht door ap1
-
- 3 Reacties
- 505 Weergaves
-
Laatste bericht door MaBo