Kangoo 2007 (raar geluid)

Alle overige technische vragen over de Kangoo
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
quinny2
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 feb 2009 10:17

Kangoo 2007 (raar geluid)

Bericht door quinny2 »

hallo, :)
:arrow: een kennis van mij rijdt met een kangoo 1.5Dci echter de laatste tijd wanneer de wagen de nachtelijke vrieskou moet trotseren blijkt dat telkens als je de wagen start er een dof geluid tot in het interieur te horen is. Bij nader onderzoek blijkt als je de kapoot open doet dat het geluid te horen is achter het motor blok (aan de onderzijde, en dit langs de zijde van het interieur)
Verder blijkt ook dat als je de auto start dit niet onmiddelijk te horen is, echter een "x" tijd later springt er iets aan en hoor je het, het lijkt alsook er lucht door een vernauwde klep word geblazen en dat deze precies na een "x" tijd verder open gaat waardoor dit geluid verdwijnt. Leg je de wagen stil en start je terug dan is dit net hetzelfde, dit zolang hij koud genoeg staat.
Rijd je er 500 meter mee dan is het totaal weg, ook herstarten helpt dan niet meer. Daarom ben ik er enigzins van overtuigd dat het iets met warmte te maken heeft en mogelijk lucht. Maar wat weet ik niet. Moet ze zich zorgen maken of niet? Wie heeft hier een idee? Ha ja wanneer het geluid er is, voel je enige resonantie tot op het ontkoppelingspedaal.
:idea: Alvast bedankt voor jullie mogelijke tips?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
quinny2
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 feb 2009 10:17

Re: Kangoo 2007 (raar geluid)

Bericht door quinny2 »

moderator, dit bericht mag weg, het geluid is verdwenen, en nooit meer opgemerkt.

mvg
quinny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht