knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Wie heeft dit ook eerder meegemaakt en heeft er een oplossing voor gevonden ?? Zo een 2 van de 4 a 5 keer als ik de kaart er in steek begint het digitale dashboard van mijn type IV ph1 als een bezetene te knipperen. het lijkt wel of er een los contact in zit maar ik ben bang dat een software fout is. Ook het controle pannel van de ventilatie geeft dan niets weer. zodra ik dan de startknop activeer dan is er plotsklaps niets meer aan de hand. Wat er wel aan de hand is, is dat de dagteller weer op nul staat, en de tydswaarneming 'klok' niet meer klopt maar een paar minuten afwijkt.

Het is niet dat hij dit euvel de hele tijd heeft. het is dan wel een keer en dan weer niet. maar ik ben bang dat dit fenomeen steeds vaker gaat gebeuren. Ik kan ook niet zeggen dat het door de huidige kou komt

Wie is de slimste en weet de oorzaak ???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 3306
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door RichTrip »

demi schreef:
Wie is de slimste en weet de oorzaak ???
Zal een poging doen :)

Oorzaak: Dashboardpaneel defect!

Oplossing:

1. Door de dealer voor veel geld laten vervangen
2. Laten repareren door een bedrijf als Actronics in Almelo (+/- 200 euro)
3. Zelf paneel openmaken en solderen met (SMD) soldeeerbout met hele dunne punt.

Succes!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Bericht door demi »

jaha........dat zelf repareren is geen probleem,.....als ik wist welk component het begeven heeft. maaaaar, zou dit echt de oorzaak zijn van het probleem ???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 3306
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Bericht door RichTrip »

Zie het volgende topic:

viewtopic.php?search_id=1367021793&t=5646

Je hebt er zelf nog aan bijgedragen (was overigens niet de oplossing, die heb ik hierboven al gegeven ;)...)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fgrooten
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 576
Lid geworden op: 25 nov 2009 05:38
Actief als: particulier
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fgrooten »

http://link.marktplaats.nl/269979728 Ideetje?

http://www.tellershop.nl/pageID_7813107.html En hier wordt zelfs jouw exacte probleem omschreven, bekend geval dus.

Ik zou ze ff bellen....
Mon voiture: 2017 Grand Scenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Bericht door demi »

Oke dankjewel allemaal Afbeelding Nu weet ik in iedergeval wat mij te doen staat. Gelukig werkt mijn zwager bij een electronica repair center dus dan moet hij voor mij het LCD maar eens nakijken/doormeten op gebreken

Nogmaals dankjewel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Bericht door demi »

Nou, het euvel is opgelost :) de oorzaak van het falen van het display is een constructieve fout van de ontwikkelaars van de printplaat waar de componenten op gemonteerd zitten. Het gevolg is dat er componenten los komen doordat de te veel warmte in de print optreed zodat soldeersel loskomt / scheurt omdat de print uitzet doordat de warmte niet goed weg kan gaat deze plaatselijk uitzetten en weer krimpen wat lijd tot loskomende componenten met als gevolg dat het display gaat knipperen en later zelfs compleet uitvalt. door er dan een klap op te geven doet deze het weer ff maar reparatie is noodzakelijk !!!!

Jammer vind ik dat sommige reparatie bedrijven HollyWood prijzen vragen voor een relatief simpele ingreep :cry:

Maar in ieder geval.........mijn LCD tellerklok werkt weer als NIEUW en kan er weer jaaaaren tegenaan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fgrooten
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 576
Lid geworden op: 25 nov 2009 05:38
Actief als: particulier
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fgrooten »

Hoe heb je het nou opgelost en wat waren de kosten?

(voor het geval de mijne ook het euvel gaat vertonen....)
Mon voiture: 2017 Grand Scenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Bericht door WillemS »

Je kunt je printplaat goed koelen door er een ventilator uit een PC achter te monteren !!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Bericht door demi »

fgrooten schreef:Hoe heb je het nou opgelost en wat waren de kosten?

(voor het geval de mijne ook het euvel gaat vertonen....)
Ik kan niet zeggen dat al de problemen bij de LCD's van Espace IV hetzelvde zijn. Maar we (mijn zwager en ik) denken wel dat hetgeen wat er loos was bij mijn LCD de meest voorkomende klacht is.

Voor mij waren er verder geen kosten aan verbonden, Het is de mosfet spanningsregelaar die de oorzaak is. Dit is een regelaar die max 33A aankan. Het hoogfrequent gedeelte dat zorgt voor de achtergrondverlichting verbruikt maar zo een 3 á 4 amp continu. Dit is echter wel voldoende om de mosfet zo warm te laten worden dat er een koellichaam nodig is. Dit koellichaam is ook geplaatst maar is van het type dat de warmte ontrekt uit de print. De mosfet is namelijk met een "groot" vlak op de print gesoldeerd om zo de overtollige warmte in de print te laten verdwijnen. waardoor de print dus uitzet bij in gebruik en krimpt als de auto uit staat. dit is echter dus genoeg om soldeersel te laten loscheuren van omringende SMD componenten. nasolderen zou in 90% van alle gevallen al meer dan voldoende zijn. De resterende 10% is voor het uitvallen van SMD componenten als gevolg van het "los contact" wat het "knipperen" als gevolg heeft
willemS schreef:Je kunt je printplaat goed koelen door er een ventilator uit een PC achter te monteren
Nou kijk willem, mijn LCD heeft het 6 jaar uitgehouden voordat er pas problemen optraden. Ik ben niet van plan om deze Espace nog eens 6 jaar te blijven rijden dus voorwat dat betreft is dat niet nodig vind ik. Maar het is zeker wel een idee. maar hiermee wil je dus aangeven dat iedere Espace IV rijder zijn LCD maar beter kan demonteren en er een brushless ventilator achter kan monteren omdat er anders vroeg of laat problemen optreden :?

Dan nog even voor degene die nu aan hun eigen LCD willen gaan solderen :shock: LET OP !!!!! VOORDAT JE ER AAN BEGINT, WEET WAAR JE MEE BEZIG BENT. ZORG DAT JE MET HET JUISTE GEREEDSCHAP WERKT EN DAT JE "ONTLADEN" BENT TIJDENS HET AANRAKEN VAN DE PRINT, JE WERK IMMERS MET SMD COMPONENTEN EN EEN HOOGSPANNINGSMODULE !!!!!!!!!!!! VOOR WIE DIT NIET KAN........BEGIN ER NIET AAN !!!!!!!!!! DE DEALER BEGINT ER OOK NIET AAN.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Bericht door WillemS »

Veel tellerblokken en display's hebben problemen met de voeding(is niet alleen voorbehouden voor Renault, hoor). Als je weet wat de Dealer hiervoor durft te rekenen, dan is preventief een pc fan erop zetten zo terug verdiend.
Of je laat de boel reviseren door b.v. ACtronics voor een 150 euries ex. BTW. SUC6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

kristaeymans
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 aug 2010 12:49
Actief als: particulier
Locatie: Mortsel

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door kristaeymans »

Na afspraak tijdens het wachten hersteld,+/-1.5h later alles terug in orde en 2 jaar garantie op hestelling.
Koste me wel 300€ en een rit Antwerpen-Apeldoorn.
Bij Renault dealer zou dit me >1000€ kosten... en daar bouwen ze gewoon een zelfde type in waarmee je na enkele jaren terug hetzelfde mee voor kan hebben.
http://www.kms-apeldoorn.nl/reparaties

Mvg Kris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

kristaeymans schreef:Na afspraak tijdens het wachten hersteld,+/-1.5h later alles terug in orde en 2 jaar garantie op hestelling.
Koste me wel 300€ en een rit Antwerpen-Apeldoorn.

Mvg Kris
Had mij maar even een persoonlijk berichtje gestuurd, wij hadden het voor je opgelost voor 135,- euro en een kopje koffie en ook 2 jaar garantie op het gerepareerde onderdeel !!! wachttijd +/- 1 uurtje + gratis aan de CLIP om te kijken of er eventuele foutmeldingen zijn of waren :Beer:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Chicco
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 474
Lid geworden op: 06 dec 2007 00:02

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Chicco »

Ik zal het onthouden demi, voor het geval dat......... :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

roygoumans
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2010 11:53
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door roygoumans »

@ Demi,
hallo Demi, helaas hebben wij ook een espace MET problemen, na een andere motor, versnellingsbak gerepareerd, hebben we nu ook een knipperend dashbord, en alle symptomen die je beschrijft hebben wij ook, als hij goed warm is begint het dashbord te knipperen en daarna staat de klok achter, en alle meters weer op 0, als jij dat inderdaad kunt verhelpen voor 135 euro, een uurtje(of 2) gedult en een emmer koffie, heb ik dat er graag voor over. :clap: :clap:
wij hebben een espace van 2001, 3.0v6 24v, :D :D
ik ben te bereiken onder rgoumans@home.nl kan helaas nog geen priveberichten versturen via dit forum, ben net lid,
alvast bedankt, groetjes roy goumans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rjdepater
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2010 11:44
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door rjdepater »

Hallo Demi,

Ook ik heb denk ik dezelfde problemen met mijn dashboard, knipperen en uitvallen. Zou je mij een PB willen sturen ?

René

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Hallo,

Ik heb Roy en René een pb-tje gestuurd :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rjdepater
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2010 11:44
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door rjdepater »

Ben afgelopen zaterdag naar Demi geweest. Hij en (vooral) zijn zwager hebben de zaak weer keurig en helemaal gerepareerd.
En voor die prijs kom je nog niet eens een Renault garage binnen!! Hulde voor Demi en zijn zwager.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Chicco
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 474
Lid geworden op: 06 dec 2007 00:02

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Chicco »

Super! Mooi dat we elkaar op dit forum op deze manier kunnen helpen ! :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Tja helaas is de Franse techniek net zo complex als de taal zelf, en als die techniek nu eens net zo duurzaam was als de taal dan was het een stuk relexer rijden met zo een fransoos

We hebben René een hoop geld weten te besparen door hem niet naar de dealer te sturen maar door hem te helpen met het repareren van het defecte digitale dashboard.
Gezien zijn reactie was hij supper tevreden nadat alles weer gerepareerd was. :clap:
Als extratje hebben we zijn Espace aan de CLIP gehangen en uitgelezen en aanwezige foutmeldingen opgelost en gewist. :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rondebee
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2010 23:01
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door Rondebee »

Demi, zou je mij ook kunnen berichten? Heb hetzelfde probleem alleen dan met een scenic 2004. Weet alleen niet hoe ik in contact met je kan komen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Rondebee schreef:Demi, zou je mij ook kunnen berichten? Heb hetzelfde probleem alleen dan met een scenic 2004. Weet alleen niet hoe ik in contact met je kan komen?
Hallo, Bij deze benader ik je naar aanleiding van je berichtgeving.
Ik begrijp dus dat je een defect dashboard van een Scenic II 2004 hebt.
We willen deze graag voor je repareren. De reparatie kosten bedragen 135,-euro
Als extra-tje hangen wij de Scenic aan de Renault CLIP om de aanwezige fout-codes uit te lezen en te wissen
Deze service is geheel gratis

Ik wil je er op attenderen dat wanneer je verder blijft rijden met je defectedashboard je de kans loopt dat de Km stand omhoog springt met stappen van1000km of 10.000km !!!

Laat maar even weten voor wanneer je een bezoekje zou willen brengen, de tijd die we er mee bezig ben is 1 tot 1½ uur
Voor meer vragen mag je gerust bellen of om de afspraak te plannen op 06-30463996

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

bijtelling
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 nov 2010 16:12
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door bijtelling »

demi schreef:
Rondebee schreef:Demi, zou je mij ook kunnen berichten? Heb hetzelfde probleem alleen dan met een scenic 2004. Weet alleen niet hoe ik in contact met je kan komen?
Hallo, Bij deze benader ik je naar aanleiding van je berichtgeving.
Ik begrijp dus dat je een defect dashboard van een Scenic II 2004 hebt.
We willen deze graag voor je repareren. De reparatie kosten bedragen 135,-euro
Als extra-tje hangen wij de Scenic aan de Renault CLIP om de aanwezige fout-codes uit te lezen en te wissen
Deze service is geheel gratis

Ik wil je er op attenderen dat wanneer je verder blijft rijden met je defectedashboard je de kans loopt dat de Km stand omhoog springt met stappen van1000km of 10.000km !!!

Laat maar even weten voor wanneer je een bezoekje zou willen brengen, de tijd die we er mee bezig ben is 1 tot 1½ uur
Voor meer vragen mag je gerust bellen of om de afspraak te plannen op 06-30463996

Top dat het zo loopt hier... Ik zal je nummer onthouden Demi, voor het geval dat..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HansEspace
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2011 18:18
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door HansEspace »

Allereerst zal ik mij zelf even voorstellen. Ik ben Hans en ben inmiddels ruim 2 jaar in het bezit van een EspaceIV 1.9dci.
Het is een zeer prettige reisgenoot met een acceptabel brandstofverbruik gem.1:14.
Nu heb ik sinds begin deze week ook last van storingen van het digitaal dashbord. Het begon bij mij ook met het spontaan op 0 zetten van de dagteller en het af en toe helemaal wegvallen. Sinds vanmiddag is het display helemaal uitgevallen en ook de aflezing van het display van de verwarming begint vertraagd te branden.

Ik heb begrepen dat Demi dit euvel goed kan repareren voor een gering bedrag. Hierbij wil ik Demi vragen als hij nog steeds reparaties uitvoerd? Zo ja, dan hoor ik dat graag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 3306
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door RichTrip »

HansEspace schreef:Ik heb begrepen dat Demi dit euvel goed kan repareren voor een gering bedrag. Hierbij wil ik Demi vragen als hij nog steeds reparaties uitvoerd? Zo ja, dan hoor ik dat graag.
Demi doet dit nog steeds :thumb:
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HansEspace
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2011 18:18
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door HansEspace »

@ Demi, voordat ik afspraak met je maak wil ik graag weten in welke plaats je woont. Dit i.v.m. met de reistijd. Zelf woon ik in Roden ( kop van Drenthe)
Graag hoor ik van jou.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

HansEspace schreef: Sinds vanmiddag is het display helemaal uitgevallen en ook de aflezing van het display van de verwarming begint vertraagd te branden.

Ik heb begrepen dat Demi dit euvel goed kan repareren voor een gering bedrag. Hierbij wil ik Demi vragen als hij nog steeds reparaties uitvoerd? Zo ja, dan hoor ik dat graag.
Hallo, Ja hoor......wij willen u graag helpen met het o zo vervelende euvel van het defect raken van het dashboard
U kunt mij een 'pb-tje' sturen of een belletje op 06-30463996
wij zullen u dan snel van uw defect afhelpen :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HansEspace
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2011 18:18
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door HansEspace »

Vanmiddag langs geweest bij Demi. Dasbord is prima gerepareerd en tevens is de computer uitgelezen en alle foutmeldingen weer gereset. :thumb:
Een aanrader voor iedereen met soortgelijke problemen. Nogmaals bedankt voor de snelle en goede service.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wdb
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2011 14:27
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door wdb »

@Demi
Zoals mijn voorgangers heb ik ook een defect dashboard. Ik zou het graag willen laten maken maar ben een leek op dit gebied. Nu las ik dat Demi het zou kunnen maken, ik kom zelf uit Zeeland is dit in de buurt?
Zou je kunnen reageren bvd WdB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

wdb schreef:@Demi
Zoals mijn voorgangers heb ik ook een defect dashboard. Ik zou het graag willen laten maken maar ben een leek op dit gebied. Nu las ik dat Demi het zou kunnen maken, ik kom zelf uit Zeeland is dit in de buurt?
Zou je kunnen reageren bvd WdB
Wij hebben 'WdB' weer opweg geholpen met een werkend dashboard :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 3306
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door RichTrip »

demi schreef: Wij hebben 'WdB' weer opweg geholpen met een werkend dashboard :thumb:
Je wordt nog beroemd op deze manier, getuige ook de onderstaande review op de Autoweek site :thumb:

http://www.autoweek.nl/autoreview/24014 ... mique-Luxe
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wdb
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2011 14:27
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door wdb »

Jongens jullie hebben heel mooi en goed werk afgeleverd. Dit rij toch weer een stuk prettiger met een werkend dashboard.
Nogmaals bedankt voor de snelle en goede service.

Gr WdB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

UncleX
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2011 15:27
Actief als: particulier
Locatie: Heiloo

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door UncleX »

@Demi,

Ook ik heb problemen met mn dash board.
Knipperend dashboard die na`een poosje rijden lijkt te resetten en dan normaal werkt.
Gaat hier om een laguna van 2001.
Zou 'm graag willen laten repareren door jou.
Wil je mij een pb sturen
alvast bedankt!

grt Erwin
Laatst gewijzigd door Admin op 28 feb 2011 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: email adres verwijderd ivm spambots. PB kan via de knop onder je avatar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RonW
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 mar 2009 19:10
Actief als: particulier

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door RonW »

Mannen,

Puik werk vandaag!!
Ik zeg het nog maar eens; beter dan een bezoek aan de dealer waar je meer dan 1000,- kwijt bent.
Zo kan het dus ook!
Bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
demi
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: knipperend digitaal dashboard espace IV ph1

Bericht door demi »

Thx Ron voor het compliment, en altijd mooi om te vernemen dat de ex gedupeerden tevreden zijn over onze diensten die wij bieden Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht