Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een probleem met onze Espace III van bj 1999.
De linker koplamp doet het niet! heb er een nieuwe lampje erin gezet en nog doet ie het niet!
Heb toen alle zekeringen nagekeken en die waren ook goed.
Toen heb ik de complete rechter koplamp aangesloten op de stekker van de linker koplamp en doet het nog steeds niet.
Maar als je de linker complete koplamp aansluit op de stekker van de rechter koplamp dan doet ie het wel.
Wie weet wat dit kan zijn? kom er zelf nu niet uit
Kijk eens goed naar de massa-aansluiting. Je hebt een h1 lampje met losse massa-kabel?
Je hebt dan nog een metalen oogje waar de kabel opvast zit, deze is vaak defect. Met de route-service maak ik een extra massa-kabel van de accu naar een schroefje in het metalen koplamphuis.
De kabel die zelf onderbroken is, is ook een mogelijkheid.
Er van uitgaande dat je wel voeding op de koplamp krijgt..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...
Ik heb een vraag. Een maand terug heb ik de beiden lampjes vervangen van de koplamp omdat de rechter lamp kapot was gegaan. Nu is het weer een lampje kapot aan de rechterzijde. Wat zou dit kunnen zijn?
Mijn ouweheer heeft een Scenic XMOD uit 2014 waarbij de lichtopbrengst minder lijkt te worden.
Hij heeft zelf de buitenkant van de unit al gepolijst, vanuit de buitenkant ziet de unit er nu best netjes en schoon uit.
Het lijkt...
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar...