Beste medeZoe-rijders,
Zoals waarschijnlijk bijna alle Zoe-eigenaren heb ik ook zo'n 6-meter laadkabel bijgeleverd gekregen. Hoewel die lengte soms van pas komt is de kabel meestal veel te lang omdat je met de neus van de auto direct bij het laadpunt kunt parkeren. Die lengte is dan alleen maar gedoe omdat je de kabel steeds weer bij elkaar moet pakken/oprollen om hem op te bergen.
Een tweede, korte kabel lijkt me wel handig. Het kortste dat ik heb gevonden is 3 meter. Snel gepakt, hangt niet of nauwelijks op de (straks in de herfst natte) grond en weer snel opgeborgen. Ben ik de enige met die behoefte? zo nee, als er meer geinteresseerden zijn dan zou ik kunnen vragen om een volume-korting. Laat maar weten.
groet
Pieter
Korte laadkabel
-
PieterZoe
Topic author - lid

- Actief als: particulier
-
Electro-Cap
- Lid

Re: Korte laadkabel
Beste Pieter,
Bij ons worden bijna alle oplaad acties thuis gedaan aan een oplaadpunt met vaste aansluiting van 4 meter, de 6 meter kabel is dus voor ons wel handig als het een keer zo uit komt dat je er wat verder van af staat. Deze kabel ligt bij mijn onder in de kofferbak met daarover heen een afdekplaatje zodat je niet al te diep spullen uit de auto moet tillen.
Groeten,
Claes
Bij ons worden bijna alle oplaad acties thuis gedaan aan een oplaadpunt met vaste aansluiting van 4 meter, de 6 meter kabel is dus voor ons wel handig als het een keer zo uit komt dat je er wat verder van af staat. Deze kabel ligt bij mijn onder in de kofferbak met daarover heen een afdekplaatje zodat je niet al te diep spullen uit de auto moet tillen.
Groeten,
Claes
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
E-mission
- lid

- Contacteer:
Re: Korte laadkabel
Het gaat niet om de lengte, het gaat om de techniek. Als je de kabel op de juist manier oprolt (eerste keer even helemaal uitleggen, alle kinks er uit…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 50 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht