Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb sinds kort een hele mooie Laguna Grandtour Privilege van 2002.
De auto bevalt me prima op 1 heel vervelend dingetje na en dat is wel het bestuurdersportier!
Deze gaat soms NIET open, hij ontgrendelt wel maar als ik de klink naar me toe trek gaat de deur niet open, net of hij naast het deurmechanisme schiet.
Als ik de klink naar me toe trek als ik de deur open en ik beweeg hem tegelijkertijd een beetje naar rechts(dus naar de achterkant van de auto)gaat ie WEL open, dit is overigens niet altijd het geval en dan moet ik hem gewoon van binnenuit openen
Wie o wie is hier bekend mee en kan me helpen??
Misschien dat het binnenmechanisme los zit.
Eens een garage naar laten kijken.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
En nogmaals bedankt
Het is een erg frustrerend mankement, ging vanmiddag even langs de garage waar ik de auto vandaan heb en toen deed ie het dus perfect!zal je net zien
Is er een mogelijkheid om er zelf op een makkelijke manier naar te kijken zonder dat ik iets sloop of ontregel?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij verkoopt de school een Laguna voor onderdelen.
Motor is perfect in orde en start direct.
De koppeling is eruit geweest maar werkcilinder afgebroken.
Lederen interieur en slechts 110500 km...
De afdekkap linksvoor van mijn Laguna 3 Grandtour is verdwenen. Heeft iemand er een liggen voor een schappelijke prijs? Bij voorkeur zilvergrijs/goud metallic. Zie ook foto's
Ik ben de blije nieuwe eigenaresse van een Laguna 2 echter met een handrem storing. nu wil de garage met mij kijken of het probleem opgelost kan worden met het vervangen van een relais in de elektromotor. Maar welke moet ik bestellen..? Tips?...
Ik ben op zoek naar een knappe set 17” velgen voor mijn Laguna 3.
Edit: ik heb eind januari een Laguna 3 gekocht waar 18” velgen onder zitten. Ik vind deze band/velg combinatie te weinig comfort leveren, vandaar dat ik op zoek ben naar een maatje...