Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gordini heb ik bekeken én die is hard op de a zuilen na¨maar die zijn verwijderden er zijn nieuwe bij.
De rest is gewoon gaaf en heb er een hoop gezien.
Denk dat Dennis hem het liefst zonder motor verkoopt want die beginnen geld waard te worden in de Alpine wereld. info@renault-service.se http://www.renault-service.se/
die wou die eigenlijk nog niet kwijt maar had nog een TS met dicht dak in ok staat maar niet helemaal kompleet.
Motor zit waarschijnlijk vast maar dat is opzich een goed teken want dan is die niet versleten.
1500€ wil die er voor hebben.viel niet op af te dingen.
Toch maar zelf aan het lassen gegaan. Zelf niet al te ontevreden voor de eerste keer.
Nog een hoop te doen maar gelukkig ook al het één en ander af
Binnenkort de vloer afmaken en dan de voorkant van de dorpels en de kriksteunen.
Renault 17 TL (1973), Renault 5 1.4 TR (1991), Renault 17 TS (1973)
Nog een stuk van de vloer lassen en dan het motorblok met de 5 bak van een 2de type erin.
Ik heb er geen foto van geupload maar ik heb de vloer boven de versnellingsbak ook al af.
Helaas heb ik niet zoveel zin om tussendoor foto´s te maken dus ik heb niet zoveel foto´s van hoe het van te voren was en de progressie die ik gemaakt heb.
Overigens was de front ook nog meer werk dan verwacht, blij dat die in ieder geval zo goed als af is.
Nog een nieuwtje, de injectie van mijn vader komt waarschijnlijk vanaf komend jaar ook weer op de weg. Deze rijdt inmiddels weer.
Al even niets meer op het forum geplaatst.
Inmiddels heb ik de kuipen in de vloer gelast (helaas nog geen foto's van gemaakt).
En zoals te zien heb ik de deurstijl, de kriksteun en vloer aan de bestuurderkant gemaakt.
Sommige dingen moeten nog wat verder afgewerkt worden maar zo voor mijn eerste auto project ben ik redelijk tevreden.
Komende tijd ga ik werken aan de passagierskant van de auto.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...