Moet 2x drukken om deuren te openen

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.
Plaats reactie

Topic author
Gl1800
lid
lid
Actief als: particulier

Moet 2x drukken om deuren te openen

Bericht door Gl1800 »

Wie herkent dit :?: Als mijn Captur met Keyless entry langer dan ongeveer 10 minuten afgesloten is en ik wil de deuren weer openen, moet ik altijd 2x op het knopje van het handvat drukken. De eerste keer gebeurt er niets. Als ik hem echter net heb afgesloten door weg te lopen, dan hoef ik maar 1x te drukken( zoals het hoort). Mijn dealer erkent dat het niet is zoals het hoort, hij heeft de software opnieuw geladen zonder resultaat. :?
Het lijkt erop dat het systeem eerst geactiveerd moet worden door de eerste keer drukken :?:
Hij doet dit bij beide deuren, dus het ligt niet aan het schakelaartje in het handvat
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Paultje1965
lid
lid

Re: Moet 2x drukken om deuren te openen

Bericht door Paultje1965 »

Nooit gehad met mijn Captur. Een maal drukken is tot nu toe altijd genoeg geweest. Keyless entry heeft slechts eenmaal kuren bij mij gehad. De card werd toen tijdelijk niet herkend. Dat had er waarschijnlijk mee te maken dat ik de 'natuurlijke' volgorde van handelingen niet afwerkte. Namelijk; motor uitzetten, uitstappen en de deur op slot doen. In plaats daarvan zag ik, toen ik de deur open deed om uit te stappen, dat de auto met het achterwiel op de (lage) stoeprand stond. Niet netjes dus de deur weer dicht en starten en recht zetten. Daarna kon ik motor alleen uitzetten door de startknop langer vast te houden en de deur kon alleen maar dicht met de knop op de keycard, niet met die op de deur. Toen ik terug kwam werkte alles weer normaal. Dat is al 2 maanden geleden en het systeem heeft daarna weer feilloos gewerkt. Altijd gewoon 1x drukken om te openen. Automatisch sluiten door van de auto weg te lopen werkt echter niet altijd. Daar vertrouw ik toch niet op dus dat is niet erg. Tja...

P.s. probeer het eens met je andere keycard. Wie weet?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Gl1800
lid
lid

Re: Moet 2x drukken om deuren te openen

Bericht door Gl1800 »

Andere card al geprobeerd hetzelfde probleem. Ik denk dat er in de hardware van de auto iets niet goed is, de sloten verliezen hun spanning op een of…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 92 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken