Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
Na bestudering van de R-Link handleiding, zag ik dat er een "my Renault" app omschreven staat.
Hierin staat vermeld dat je via de app van je telefoon, gegevens van de auto kan uitlezen. (zie bijlagen)
Ik kan deze app (nog) niet in de app stores van Apple en Android vinden. Enig idee wat hiervan de status is? en waarom het wel omschreven is in de handleiding, maar niet voorhanden is? Ik zie hem ook niet terug in de R-Link store!
Ik weet het niet. Ik heb die app ook idd op mijn IPhone, maar het inloggen daarop lukt niet met de R-link of mijn Renault account gegevens
Ik heb n…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober
Dit onderwerp heeft nog 5 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In de MyRenault app op de iPhone zie je sinds kort de Status van de auto normaal zag ik daar alleen in dat de bandenspanning voor alle banden OK was.
Nu zie ik echter ook 1 Gebeurtenis gedetecteerd en wel dat de Passagiersairbag gedeactiveerd is.
Ik...
De MyRenault app geeft sinds kort geen actieve laadstatus meer aan, terwijl de auto wel opgeladen wordt. In het scherm staat een knop beginnen met opladen , maar die heeft geen effect. Verwijderen en opnieuw installeren van de app haalt...
Ik lees op verschillende plekken op internet dat het mogelijk is om bij de Arkana de airo via de app te bedienen.
Nu heb ik de App helemaal doorzocht, maar vindt deze optie nergens.
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...
Reacties: 1
Weergaves: 1011
Laatste bericht door groen_duiven 17 sep 2025 13:30
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...
Omdat slim laden nog niet werkt door de diepe slaap van de auto wilde ik het opladen programmeren via de app van de Renault.
Ik heb het nu twee keer geprobeerd en beide keren werd het laden niet gestart.
Ik wilde het ook zo doen omdat ik hoop dat...