Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Na bestudering van de R-Link handleiding, zag ik dat er een "my Renault" app omschreven staat.
Hierin staat vermeld dat je via de app van je telefoon, gegevens van de auto kan uitlezen. (zie bijlagen)
Ik kan deze app (nog) niet in de app stores van Apple en Android vinden. Enig idee wat hiervan de status is? en waarom het wel omschreven is in de handleiding, maar niet voorhanden is? Ik zie hem ook niet terug in de R-Link store!
Ik weet het niet. Ik heb die app ook idd op mijn IPhone, maar het inloggen daarop lukt niet met de R-link of mijn Renault account gegevens
Ik heb net maar even een mailtje naar RN gestuurd, kiken waar zij mee komen... kan er namelijk ook geen "draadje" van vinden, dus alle tips zijn welkom
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober
ik heb net vanuit de Appstore "renault connected car" gedownload.
Maar die noemt zich vervolgens Clio Connect!
En lijkt alleen maar Turks te zijn. Dat is em dus ook niet.
Dan is er ook nog de app R&Go
Voor de Twingo, nieuwe Clio, nieuwe Captur, nieuwe Trafic etc. Bedoelen ze nou de gefacelifte Captur?
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
Ook ik heb die app geïnstalleerd, voor mijn gefacelifte Captur.
De app vind ik maar zozo.
Werkt niet als je niet in de auto zit en BT aan hebt.
Bij mijn vorige automobiel ( een Peugeot 2008) werkte de bijbehorende app prima, ook thuis of waar dan ook.
Kon mijn laatste km stand aflezen en kon zien waar ik de auto had neergezet (div. parkings etc.).
Dit werkt niet met de RGo app. Dus een nogo app.
Gr,
Dirk
Captur TCe120EDC Dynamique uit 2016.
Ooit eigenaar geweest van een R4TL (26,5 PK) en een R5TL (34 PK) en een Scenic TXR 1,6 aut.(een heerlijke auto)
Ah, hebben jullie die "turkse" app ook de registratie doorlopen? Op laatste blad vraagt hij om IMEI en activatie code.... enig idee waar ik dat kan vinden in onze Captur 2017?
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 30-3-2018 ontvingen, waarin u vraagt naar de Renault Connect app.
Ondanks dat er wel al een Renault Connected Car app beschikbaar is in de Android en Apple store incl. Nederlandse aanmelding, is de Connected Car app voor Nederland voorlopig nog niet uitgerold. Mogelijk vindt de uitrol plaats in 2018, maar wij hebben nog geen definitieve datum hiervoor.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
Consultant Klant Relaties
Klant Relaties
Renault Nederland N.V.
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Middag
Even een vraagje heb Senice 4 navigatie geupdate bij de garage onder nr 9.12.138.703531 alleen ik zie in mijn systeem dat er kaarten van 2018 in staan tevens bj auto .
Waar kan ik controleren dat er een nieuwe update is geweest
Hoor graag...
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Ik heb sinds vorige week een Captur uit 2013. MIjn R-link geeft aan dat er geen netwerkverbinding is. Ik vermoed dat het abonnement verlopen is. Hij geeft ook een melding dat update mislukt is.
In de R-link store krijg ik geen optie hiervoor. Ik...
Is het mogelijk om de r link 2 te updaten van versie 9.0.33.436 naar 9.0.37? Ik heb volgens mij de nieuwe bootloader al: 5624. Ik kan alleen nergens het update bestand vinden...Heb me rot gezocht. Via de toolbox krijg ik niks...
Ik heb sinds kort na bijna een jaar en 55 000 km rijden ineens een paar issues met het OpenR-link systeem:
Op de kaarten op het hoofdscherm verdwijnt de verkeersinformatie van de kaart. Na enige (onregelmatige) tijd komt deze weer om even later...