Na meer dan een jaar dubben,wikken en wegen,passen en meten heb ik toch maar de knoop doorgehakt..Ik heb mijn zilvergrijze Fuego GTX Automatic verkocht

. Maar....niet aan zomaar iemand. Ik heb hem verkocht aan eeb goede vriend van me en ik weet dat de auto bij hem in zeer goede handen is. Ook blijft de auto in dezelfde stallingsruimte staan zodat ik de Fuego nog regelmatig kan zien. Het is wel een beetje vreemd om na bijna 20 jaar Renault's te hebben gehad nu helemaal geen Renault meer te hebben. Als hobby-auto's heb ik nog een Jaguar XJ6 van 1973 en een Lancia Flavia Coupé 2000 van 1970. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de klassieke renaults geen warm hart toedraag...dat zal altijd wel blijven. En natuurlijk blijf ik ook aktief met de renault-onderdelen.
Ik denk dat jullie de JS-51-NH wel weer zullen zien in Ommen 2010, inclusief de nieuwe eigenaar..
Ik heb in ieder geval een hoop plezier gehad van de Fuego en vind het nog steeds een mooie auto.
Nu zijn jullie op de hoogte van het feit dat de JS-51-NH niet meer de mijne is....da's wel zo handig mocht je denken dat ik achter het stuur zit en het blijkt toch heel iemand anders te zijn
Groet, Roy
Fuego GTX Aut. '83