Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb het dit jaar nu al 3 keer aangegeven dat het energie menu te activeren is en mijn dealer zegt gewoon elke keer “ als het niet in het menu staat zit het er niet op”
Weet iemand toevallig een dealer in Limburg waar ze er wel wat vanaf weten waar ik terecht kan?
Dealer Update for Energy Screen Solution Numbers: 64756 and 64273
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Clio uit 2020 met een 0.9 TCe motor en met een LPG installatie van Landi Renzo.
Ik heb de auto de laatste 2 jaar gereden in Spanje bij ons 2e huisje, echter staat de auto nu al weer 2 maanden terug in Nederland.
Hallo
Ik heb een renault megane estate limited 1.3 uit 2020
De kilometerstand is 103000.
Nu hoor ik als ik terug schakel van de 6e versnelling naar de 4e versnelling af en toe een kloppend geluid ik denk achterin.
Ook bij het schakelen van de 4e...
Na meer dan 2 jaar probleemlos rijden met mijn Zoe kreeg ik een probleem met de laadklep die niet wilde openen met behulp van het knopje in de auto. In het verleden had ik dit euvel ook weleens en dan was een aantal keren opnieuw...
Hallo Allemaal,
Ik ben hier nieuw en mijn naam is Harm, na 50 jaar allerlei andere merken te hebben gereden heb ik nu een Captur 2018 aangeschaft.
Graag wil ik hier dan ook een vraag stellen: Wie kan mij vertellen/uitleggen waar ik kan zien of de...