Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand hier ervaring met het verwisselen van een jc 5 versnellingsbak op een espace III.
met hoeveel tijd moet ik ongeveer rekening houden en zijn er bijzonderheden om op te letten??
Hallo allen
Ik heb een espace 2.0 16v automaat bj 2001 km 150 dkm . Bij 130dkm zijn er sollenoids vervangen met nieuwe olie en filter. Het probleem was is dat soms de auto tijdens het rijden in noodloop springt, en het controle geel vierkant met...
heb onlangs een gebruikte grand espace 3.0-24v aut. aangeschaft met een manco aan de automatische versnellingsbak(4hp20).
De auto heeft al een behoorlijke km-stand, maar de bak is 70.000 km geleden gereviseerd hier is door de vorige...
Ik ben op zoek naar 4 Licht metalen velgen type Estoril die ook op de Etoile en Race zitten. Heeft iemand een setje over ?
Bestemd voor Grand Espace uit 2000.
Ik heb sinds 2 weken een probleem met m,n Espace als ik ga remmen dus ook normaal remt dan gaat m,n rempedaal trillen net alsof de ABS in werking treedt!
Maar m,n ABS lampje brandt niet op het dashboard.
Wie weet wat deze oorzaak kan zijn?
Het gaat...
ik was gisteren met myn aanhanger onder weg toen myn auto te warm werd ik ben gestopt toen hy af gekoelt was wou hy niet meer achter of voor uit deversnelling wekte nog wel in de p ,n deet hy nog wel s morgens had uik dit probleem ook al maar reed h...
Goedendag,
Mijn espace uit 2000 1.9 dti trilt soms heel erg.
De hele auto schudt door elkaar.
Het is niet bij een bepaalde snelheid, soms bij 30 km, dan weer bij 80 km.
Als ik de koppeling intrap is het over, het gebeurt ook als ik normaal rij en de...
Ik heb ook weer een klusje.
Afgelopen zaterdag op weg naar moeders in de E3.
10 minuten in de auto, grommen rond 90 per uur. :cry2:
Geen mogelijkheid tot direct stoppen :pray:, tunnel uit en Mc Donalds lege parkeerterrein gebruikt.
Even voelen voor...
in mijn Espace uit 2001 blijft de indicator van de D3 ('sportstand') branden, Met de knop op de pook, waarmee je deze stand aan kunt zetten, geprobeerd uit te zetten, maar werkt niet. Auto lijkt dus ook niet over te schakelen naar de 4e versnelling...
onlangs heeft mijn garage een gebruikte linker vooras geplaatst in mijn espace fase III, 2.2 dci (Bj. 2002) omdat de beschermhoes van de oude as was gescheurd. de garage heeft hiervoor de as van een 2.2 dt uit 1999 gebruikt. Sinds...
Ik merk dat mijn wiellagers van mijn Espace III aan de achterzijde vervangen moeten worden.
Deze maken nl. een zingend :roll: lawaai als ik rond de 60 Km/H gaat rijden.
Heeft er toevallig iemand ervaring met het vervangen van deze lagers?? :think:...
Heey allemaal,
ik kocht vandaag setje stalen velgen. Volgens de eigenaar afkomstig van Espace 3. Zijn 17 duims velgen,7j, et 50, ik vermoed 5x108 en center van 60. De originele nrs van Renault hangen er nog in. Dus de steek en het center zullen wel...
Mijn Espace 3 (230.000 km, 2.0 8v, 1997) heeft ineens een bijgeluid in het linker voorwiel. Het is -denk ik- niet het loopvlak van de nieuwe winterband. Wiel er af gehaald, er aan gedraaid maar hoor dan niets bezonders. De hoezen...
Hallo,
Ik heb een espace automaat 3.0 bouwjaar 2003. 170.000km gelopen, hij schakeld heel schokkerig over, met name als hij warm is. de garage's spreken elkaar een beetje tegen. de ene zegt nieuwe versnellingsbak, de ander zegt nieuwe valve-body
Het...
Mijn Renault Espace van 2002, rijdend op lpg, maakt in de vijfde versnelling een hoog zoemend geluid.
Alleen in de vijfde versnelling, voor de rest rijdt hij probleemloos.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is?
Hoi, nu de omgeving witter wordt en de wegen her en der mee doen in deze trend, vraag ik me af wat het effect is van de winterstand van de automaat? Wat doet de bak met het wintersymbool aan? nuttig of alleen maar een knopje erbij?
Helemaal nieuw op het forum en al meteen een vraag!
Mijn Espace III V6 uit 1998 heeft de beide voorveren gebroken, die dus vervangen moeten worden.
Ik zou niet weten hoe dat moet, vandaar mijn vraag of er iemand is die dat wel weet en me enigzins...
Van mijn espace III is van de schroefveer voor ca 1/2 winding afgebroken. Ik heb al een nieuwe veer gekocht, maar nu kan ik niet vinden hoe ik de oude veer moet demonteren en vervangen door de nieuwe veer. Aangezien er de poot niet...
Wij hebben nu problemen met de koppeling van de Espace III die nog te koop staat.
Het probleem is zo je kunt bijna tot niet schakelen!! :Wall:
Als ik wil schakelen dan doet ie niks en opeens nadat je de pook in de versnelling douwt dan doet ie het...
Heb een Espace van 1999 met een trekhaak zonder hulpkoppeling.
Om bekeuringen te vermijden wil ik deze gaan monteren, alleen de vraag waar die moet komen.
Rondom de trekhaak zit een plastic rozet en weet niet of er dan nog plaats...
Hoi, ik ben voor het eerst hier.
Ik heb een grand espace 2.0 16V uit 1999. Het is een hele mooie comfortabele auto, maar ik heb er nooit geluk mee gehad. Twee maanden voordat ik op vakantie zou gaan knapte de multiriem die op zijn beurt (of een deel...
zo vandaag bezig geweest met het vernieuwen van de draagarmrubbers. gelukkig mag ik op zaterdag gebruik maken van de garage waar onze bedrijfsauto's worden gebracht.
toch een aardig intensief werkje, heb nu een kant gedaan incl. reparatie aan de...
Wie kan ons helpen
Wij zijn in het bezit van een espace the race uit 2001 (automaat) rijdend op benzine en LPG G3.
Een heerlijke auto, veel ruimte, rijdt lekker (201.000 km), kortom wij willen hem nog niet kwijt. Nu gaan wij bijna op vakantie en...
mijn handrem doet niks, hoe hard ik ook aan de hendel trek.
Na eens een paar keer onder de auto te hebben gekropen dacht ik dat de kabels wel redelijk eenvoudig af te stellen zijn :
- er is een boutje...
Het is zover: deze week de eigenaar geworden van een mooie Espace the Race, type III, bouwjaar 2001 met slechts 88.000 kilometers op de teller (ik hoop dat dat geldt voor de hele auto, maar er zit een NAP-rapport bij, en gezien de staat van de auto...
Ik ben vanmorgen met mijn Espace type III (2001) bij het ANWB-keuringsstation geweest voor een totaalkeuring. Daar kwamen o.a. de volgende zaken naar voren:
- Remschijven en -blokken vervangen. Wat zijn de kosten hiervan (indicatie)?
-...
Mijn Espace The Race uit 2001 maakt tijdens het rijden als je over een oneffenheid rijdt een bonkend geluid.
Ik heb de wielen eraf gehad, de lagers lijken het niet te zijn. In de laatste weken is het geluid erger geworden.
De auto is uitgerust met...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum