Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn naam is frank de alfaman (vanwege voorliefde voor die italiaanse sleutelhokken :oops: ) ,wat uitgebreider voorstellen doe ik later in het daarvoor bestemde deel van dit forum.
Hallo
Ik trok vandaag op met mijn espace III bj 2000 en toen maakte ik veel toeren zonder dat ik vooruit kwam.!
De motor loopt dus nog gewoon maar ik kom niet meer vooruit!
Ik routemobiel gebeld en die hebben gekeken wat het kon zijn..Eert...
Hallo, mijn espace heeft een nieuwe versnellngsbak nodig. Weet iemand hoe dat werkt met de bakcodes? DIe van mij is PK1AA65 en ik kan ergens een geschikte kopen, maar dat is een PK1AA050. Moet de code exact gelijk zijn?
alvast bedankt,
Lucinda
Ik heb een renault espace 2.2 D uit het jaar 2000.
Sinds een paar weken, maakt hij een vreemd geluid bij de rechter achterrem.
Na een minuut of 5 en een aantal keren goed remmen, wordt het minder en verdwijnt dan ook. Er is dan niks aan de hand....
Hallo
Ik trok vandaag op met mijn espace III bj 2000 en toen maakte ik veel toeren zonder dat ik vooruit kwam.!
De motor loopt dus nog gewoon maar ik kom niet meer vooruit!
Ik routemobiel gebeld en die hebben gekeken wat het kon zijn..Eert dachten...
Wanneer ik mijn Espace, bj 1997, model 3, in de eerste versnelling zet, is het net alsof ik dan in de vierde optrek en slaat de motor af. Achteruit rijden wil wel.
Dit gebeurde plotseling, zonder ook maar enig teken vooraf.
Ik wou rechtsaf...
hallo
Ik heb een Espace 2.0 bj 2000 met versleten achterbanden.
Nu wil ik daar nieuwe banden om laten leggen maar ik vraag me af of ik die banden niet moet wisselen met de voorbanden!?
Dus de nieuwe voor en de voorbanden naar achter.
Kan iemand mij...
Hallo, ik heb een Renault Espace uit 2000 (2.0ltr. automaat) met het volgende probleem...
De automaat spoort niet. Met het intrappen van het gaspedaal weet de automaat niet echt wat ie moet doen.
Vooral naar de 80 toe. Hij gaat dan van zn 4 weer...
Hallo
Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn om bij een Espace 2.0 16V bj2000 de koppelings platen te laten vervangen?
Ik weet dat de deler nogal duur is dus daar ga ik liever niet naartoe.
Bvd
Martijn
Hallo
Ik heb een espace bj2000 gekocht en de koppeling zit echt heel erg hoog.( grijpt heel erg laat aan)
Het is gewoon lastig om uit stilstand weg te rijden .
Nu heeft er een vriend van me in gereden die ex automonteur is en die zegt dat de...
Een vraagje:
Past de automatische versnellingsbak uit een Mégane 2.0 16v uit 2004 in een Espace 2.0 16v ( F4R 701 ) uit 2001 ?
Wie kan mij hierop een antwoord geven ?
B.v.d.
weet iemand of je een Hydrolische koppeling kunt afstellen .
Ik heb een grand espace uit '98
de koppeling zit vrij diep .
Of zijn de koppelingsplaten versleten ....
Volgens mij zijn de platen nog wel goed
of is er een tankje hiervoor :?: :?: :?:...
:D Nu ik de waterpomp heb vervangen( demonteren en monteren is een eitje) heb ik een paar kleine probleempjes. De elektronica is ff puzelen( dat is iets voor een regenachtige dag). Een ander probleem is de 5de versnelling. Op de een of andere manier...
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een grand espace 2001 3.0 V6 Aut. Nu voldoet de auto prima, maar de automatische versnellingsbak lijkt te haperen en schokt bij geringe acceleratie. Wanneer de gaspedaal iets dieper in wordt getrapt of wordt...
Ik heb een Espace uit 2000 en ik denk erover om er een trekhaak op te laten zetten.
Is dat een makkelijke operatie en wat kost zoiets ongeveer?
Groeten.
Sinds vorigeweek hebben wij geen 5 de vesnelling meer. Bij het inschakkelen hoort het als of de twee tandwielen overelkaar heen schrapen.
Wij hebben ook geen dashboard meer. Geen snelheid-, brandstof en temperatuur meter meer, een groot zwart gat....
Hallo. heb een vraag en hoop dat iemand er ervaring mee heeft. Espace van 2000 met luchtvering, lijkt aan de ra kant te lekken en dan zakt de hele auto. Gaat dan ineens weer omhoog. Ik kan echter geen lek vinden.
Wij zijn nu bijna een jaar in het bezit van een grand espace 3.0 v6 24V uit 2000. Een geweldige auto moet ik zeggen!!! De afgelopen maanden merk ik op dat met rustig gas geven de automaat een beetje schokt en ik hoor een resonerend geluid. Ik trap...
De problemen zijn divers en zal deze hieronder opsommen misschien weet iemand een oplossing voor één of meer van mijn probleempjes.
Het gaat om een 2.0 16v grand espace privilege op lpg (g3).
- auto zakt naar beneden wanneer geparkeerd.Is dit...
M'n auto (espace automaat) begint wat bokkig te reageren met het op en afschakelen bij m.n. de eerste en tweede versnelling. volgens garage is revisie nodig maar volgens mijn collega (die veel aan auto's sleutelt) kan olie vervanegn en...
Ik heb een storing in mijn automaat.
Het is een ad4 bak automaat van een 2.0i.
ik heb al eens de opname unit laten vervangen, maar nu geeft ie weer hetzelfde probleem.
Weet iemand ook of je de olie van de bak zelf kan vervangen?
Of dat het...
Hallo,
Wie weet wat hier aan de hand is:
Espace 3.0 V6 met automaat van 1998 geeft een servicemelding als je een kickdown geeft.
Hij blijft wel rijden, maar niet meer in alle versnellingen.
Als je hem opnieuw start is het weer over.
De garage zegt...
Ik heb een espace privilege van mei 2002 met 7J / 16 LM velgen en banden 215/55 16 V.
Nu ik winterbanden wil monteren leek het mij slim 15 stalen velgen te monteren en 195/65 15 T banden te monteren.
(de 65 band omdat ik de 55 niet echt comfortabel...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum