Pioneer radio-unit en cd-wisselaar Espace

Plaats reactie

Topic author
tocar60
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 08 okt 2011 21:35
Actief als: particulier

Pioneer radio-unit en cd-wisselaar Espace

Bericht door tocar60 »

Help help,

Ik heb een grand Espace van 2000 2.2dt.
Ik heb een orginele Pioneer radio-unit met cd-wisselaardie in deze Renault hoort, maar in het dashboard blijft hij maar op off staan. Ook met de afstandsbediening of stuurbediening.. Aanstaande maandag gaat ik de code opvragen bij de renault, maar hij moet dan toch gewoon aan gaan bij het bedienen van de afstandsbediening of stuurbediening?????? :cry2: :cry2:
Wie kan mij helpen.

gr ton

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

haje
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 12 jan 2012 23:17
Contacteer:

Re: Pioneer radio-unit en cd-wisselaar Espace

Bericht door haje »

Ton

Code opvragen bij de dealer,code instellen via de stuurbediening of als je een afstandbediening hebt, ik heb hetzelfde met mijn Pioneer cd/radio in mijn Espace, staat ook op OFF in het display, wel de goede code, denk dat mijn toestel stuk is. Heb je nog een handleiding van je Pioneer, dan staat daar in hoe je de code moet instellen.
Succes
Henk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
tocar60
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Laatste bezoek: 08 okt 2011 21:35

Bericht door tocar60 »

Hallo Henk,

De code heb ik bij de Renault dealer gehaald en heb hem, maar via de afstandsbediening of stuurbediening blijft hij op off staan. Ik heb ook al 2 seconden op het stuurbediening gedrukt, maar hij doet niks. Dus ik weet het ook niet meer.

gr ton

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ikkebreda
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Laatste bezoek: 04 dec 2011 12:46

Bericht door ikkebreda »

hallo,

ik had het zelfde probleem bleef op off staan en soms sprong de radio aan tijdens het rijden en dan ging hij weer uit?
ben bij dealer geweest wisten het ook niet, toen ben ik zelf gaan zoeken en heb het probleem bij mij gevonden????
nou berijd je maar voor!!! bij mijn espace was het probleem dat de tussen stekker van de hoofd kabel zo geroest was dat sommige draden zover kapot waren dat ze geen goed contact meer maken ( soms wel soms niet)?
oplossing: verwijder de vloermat , van de bijrijder kant, daarna de deksel van de zekeringkast, dan de bodem mat (verwijder eerst de plastic strip, van de dorpel, met 4 schroeven, dan de
bodem mat ) verwijder dan het zwarte ijzeren frame ( om de zekeringenkast) met 5 boutjes, achter dit zwarte frame, zie je rechts onder, een zilver kleurig ijzeren kapje, achter dit kapje zit de betreffende stekker ( groen met een rood lipje, dit lipje moet je uittrekken, om de stekker los te krijgen)?
bij mij espace, waren sommige draden hellemaal door geroest.

ik hoop dat bij sommige met deze uitleg het probleem is verholpen succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

seninha
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 08 aug 2016 07:33

Bericht door seninha »

Ton

Dus jou radio gaat helemaal niet aan? Zie je wel iets op je dashboard als je bv omzet van radio naar CD?
Ik heb namelijk het probleem dat af en toe als ik in de auto stap ik geen geluid heb.
Op mn dashboard zie ik wel de zender staan, kan wisselen tussen AUX,CD en Radio maar krijg gewoon geen geluid.

Pas als ik de kaart er uit trek en alles uitgaat, en weer in doe dan heb ik opeens geluid.
Erg vaag :think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ikkebreda
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Laatste bezoek: 04 dec 2011 12:46

Bericht door ikkebreda »

hallo,

ik had het zelfde probleem bleef op off staan en soms sprong de radio aan tijdens het rijden en dan ging hij weer uit?
ben bij dealer geweest wisten het ook niet, toen ben ik zelf gaan zoeken en heb het probleem bij mij gevonden????
nou berijd je maar voor!!! bij mijn espace was het probleem dat de tussen stekker van de hoofd kabel zo geroest was dat sommige draden zover kapot waren dat ze geen goed contact meer maken ( soms wel soms niet)?
oplossing: verwijder de vloermat , van de bijrijder kant, daarna de deksel van de zekeringkast, dan de bodem mat (verwijder eerst de plastic strip, van de dorpel, met 4 schroeven, dan de
bodem mat ) verwijder dan het zwarte ijzeren frame ( om de zekeringenkast) met 5 boutjes, achter dit zwarte frame, zie je rechts onder, een zilver kleurig ijzeren kapje, achter dit kapje zit de betreffende stekker ( groen met een rood lipje, dit lipje moet je uittrekken, om de stekker los te krijgen)?
bij mij espace, waren sommige draden hellemaal door geroest.

ik hoop dat bij sommige met deze uitleg het probleem is verholpen succes
ikkebredaNieuw lid

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community