Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een grand Espace van 2000 2.2dt.
Ik heb een orginele Pioneer radio-unit met cd-wisselaardie in deze Renault hoort, maar in het dashboard blijft hij maar op off staan. Ook met de afstandsbediening of stuurbediening.. Aanstaande maandag gaat ik de code opvragen bij de renault, maar hij moet dan toch gewoon aan gaan bij het bedienen van de afstandsbediening of stuurbediening??????
Wie kan mij helpen.
Code opvragen bij de dealer,code instellen via de stuurbediening of als je een afstandbediening hebt, ik heb hetzelfde met mijn Pioneer cd/radio in mijn Espace, staat ook op OFF in het display, wel de goede code, denk dat mijn toestel stuk is. Heb je nog een handleiding van je Pioneer, dan staat daar in hoe je de code moet instellen.
Succes
Henk
De code heb ik bij de Renault dealer gehaald en heb hem, maar via de afstandsbediening of stuurbediening blijft hij op off staan. Ik heb ook al 2 seconden op het stuurbediening gedrukt, maar hij doet niks. Dus ik weet het ook niet meer.
ik had het zelfde probleem bleef op off staan en soms sprong de radio aan tijdens het rijden en dan ging hij weer uit?
ben bij dealer geweest wisten het ook niet, toen ben ik zelf gaan zoeken en heb het probleem bij mij gevonden????
nou berijd je maar voor!!! bij mijn espace was het probleem dat de tussen stekker van de hoofd kabel zo geroest was dat sommige draden zover kapot waren dat ze geen goed contact meer maken ( soms wel soms niet)?
oplossing: verwijder de vloermat , van de bijrijder kant, daarna de deksel van de zekeringkast, dan de bodem mat (verwijder eerst de plastic strip, van de dorpel, met 4 schroeven, dan de
bodem mat ) verwijder dan het zwarte ijzeren frame ( om de zekeringenkast) met 5 boutjes, achter dit zwarte frame, zie je rechts onder, een zilver kleurig ijzeren kapje, achter dit kapje zit de betreffende stekker ( groen met een rood lipje, dit lipje moet je uittrekken, om de stekker los te krijgen)?
bij mij espace, waren sommige draden hellemaal door geroest.
ik hoop dat bij sommige met deze uitleg het probleem is verholpen succes
Dus jou radio gaat helemaal niet aan? Zie je wel iets op je dashboard als je bv omzet van radio naar CD?
Ik heb namelijk het probleem dat af en toe als ik in de auto stap ik geen geluid heb.
Op mn dashboard zie ik wel de zender staan, kan wisselen tussen AUX,CD en Radio maar krijg gewoon geen geluid.
Pas als ik de kaart er uit trek en alles uitgaat, en weer in doe dan heb ik opeens geluid.
Erg vaag
ik had het zelfde probleem bleef op off staan en soms sprong de radio aan tijdens het rijden en dan ging hij weer uit?
ben bij dealer geweest wisten het ook niet, toen ben ik zelf gaan zoeken en heb het probleem bij mij gevonden????
nou berijd je maar voor!!! bij mijn espace was het probleem dat de tussen stekker van de hoofd kabel zo geroest was dat sommige draden zover kapot waren dat ze geen goed contact meer maken ( soms wel soms niet)?
oplossing: verwijder de vloermat , van de bijrijder kant, daarna de deksel van de zekeringkast, dan de bodem mat (verwijder eerst de plastic strip, van de dorpel, met 4 schroeven, dan de
bodem mat ) verwijder dan het zwarte ijzeren frame ( om de zekeringenkast) met 5 boutjes, achter dit zwarte frame, zie je rechts onder, een zilver kleurig ijzeren kapje, achter dit kapje zit de betreffende stekker ( groen met een rood lipje, dit lipje moet je uittrekken, om de stekker los te krijgen)?
bij mij espace, waren sommige draden hellemaal door geroest.
ik hoop dat bij sommige met deze uitleg het probleem is verholpen succes
ikkebredaNieuw lid
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een scenic met een abs storing
soms is die uit maar gaat weer branden bij ongeveer aan met snelheid van 22km/uur
nu wil ik toch maar eens de abs unit/pomp laten contr/reviseren
Nu zag ik dat het best veel werk is iemand ervaring ermee?
wat...
Mijn Espace IV uit 2008; De radio valt uit of gaat spontaan aan. Soms staat er wel een zenderfrequentie, maar is er geen geluid en soms kan ik wel door zenders scrollen. Helaas vaker uit dan aan …. , wat ik ook doe. Zowel bediening op stuur als...
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
beste forum leden we hebben een raido cd met updatelist in onze modus nu zoek iets voor te kunnen bellen in de auto
zou dit werken zie foto is voor renault wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.