Laadpalen in Denemarken

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Nadat we enige tijd geleden al de veilige actieradius van onze eigen laadpaal hebben verlaten en de verste uithoeken van ons land hebben bereisd (Groningen en Maastricht), liggen nu reizen over de landsgrenzen in het verschiet.

Verslagen over reizen naar Italie en Frankrijk heb ik gelezen, maar we denken er aan om de andere kant op te gaan; Denemarken. Wat ik er van lees hebben ze net het fiasco Better Place achter de rug en zijn ze nu bezig met andere initiatieven om tot een volwaardig netwerk te komen. Dit verhaal ( http://www.plugincars.com/better-place- ... 29133.html ) doet het ergste vermoeden. Chargemap http://chargemap.com/stats/denmark geeft een overzicht, maar de weg naar Kopenhagen lijkt dun gezaaid met laadpunten.

Iemand ervaringen of goede links gevonden?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door zoe2goe »

Wij zijn fervente Denemerkengangers, maar gezien de gezinsgrootte en het feit dat ik pas sinds november Zoë rijder ben, tot nu toe altijd met de bensineslurper. Komende zomer ook.

Voor wat het waard is: Ik zou eens op plugsurfing kijken. Mij vallen dan twee dingen op:
- Noord Duitsland is griezelig;
- Denemarken moet kunnen met goede planning.

Het devies lijkt me:
- Essent pasje mee (RWE);
- zeker stellen dat je international data roaming hebt op je foon om op Duitse palen te kunnen laden;
- vooruitbellen naar plugsurfers (mensen met een eigen oplaadpunt die ze willen delen met lotgenoten, ik zei de gek);
- ergens een oma-kabel scoren ;-)
- vooral geen haast hebben. Niet met de snelheid, en niet met opladen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Interessante link http://www.northsearegion.eu/files/repo ... _final.pdf
Wel een rapportje uit 2013, maar een inventarisatie van websites met laadpalen-info in de Noordzee-regio
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door zoe2goe »

Goed overzicht zeg! Dank.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ad van der Meer
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 348
Lid geworden op: 28 jul 2013 14:27
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door Ad van der Meer »

Dit is de Deense Fastned versie: https://www.clever.dk/english/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door E-mission »

Zo te zien scheelt hun prijsstelling ook niet veel met die van Fastned.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Marktconform tarief dus :D
Wel grappig om wat over de grens te kijken; De route is inmiddels uitgestippeld en in twee dagen moet goed te doen zijn met een overnachting in Hamburg of Bremen. Nu nog de rest van de familie warm krijgen voor dit ritje :doh:
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door HarmOtten »

Ik heb het vorig jaar helemaal uitgezocht om naar Zwitserland te reizen. (http://www.olino.org/articles/2013/12/0 ... weer-terug) Daarbij is het vinden van de laadpunten niet het belangrijkste. De vraag is: Hoe kun je het laden activeren? Wat voor pasje of App heb je daar voor nodig? Wat doe je als de paal bezit is, of niet blijkt te werken?
Ik keek net even op de site van clever, en zag dat je een pasje kan kopen zonder maandelijkse kosten. (https://shop.clever.dk/package.aspx?id=97) Deze kan je inclusief verzendkosten voor ongeveer 50 euro bestellen. De vraag is alleen: Kan deze ook aan een Nederlandse bankrekening worden gekoppeld?

Daarnaast kan ik je aanbevelen om ook een noodlaadkabel mee te nemen. (http://www.renaultforum.nl/forum/mobiel ... 17631.html)

Alvast heel veel plezier met de reis! En ik kijk uit naar je ervaringen.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door zoe2goe »

Echt gaaf @GertjanVB. Ik hoop ook dat je een mooi verslag maakt, net als het prachtige dagboek van @harmotten. Misschien ga ik volgend jaar in je voetsporen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

@Zoe2goe; zover is het nog niet. Door een degelijke voorbereiding hoop ik de rest van de familie over te halen :D . Misschien kunnen jullie de 21e een steentje bijdragen.

Wat anders; ik gaf aan dat de laadpaaldichtheid misschien niet zo hoog is in D en Dk als in NL, maar dat als er 1 staat, het meestal een snellaadpaal is (22 kW). De D en Dk sites spreken echter vaak niet in kW's maar in Volten en Ampères. Je krijgt teksten als "2 Stück - 1 x CEE 400V/16A, 3p + 1 x OEM 400V/32A, 3p". Die eerste is een ronde rode stekker, de tweede mennekes, maar wat betekent dat in kW?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door fivari »

De eerste is een 3-fasige 16A of 11 kW, de tweede is een 3-fasige 32A of 22 kW.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Plugsurfing introduceert betalen via de app ook in Duitsland! Jammergenoeg nog een beperkt aantal laadpunten van RWE
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Het dreigt toch definitief te worden, alleen voor de noordduitse laadpalen moet nog een betalingsregeling getroffen worden. Daarom alvast een blog aangemaakt: http://zoe-nl.tumblr.com
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

:( Essent blijkt gestopt te zijn met de koppeling met RWE laadpalen. Dus niet laden met Essentpas bij Duitse RWE laadpalen
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door zoe2goe »

Dat is mooi waardeloos Gertjan. Kun je dan nog voldoende met PLugSurfing terecht?
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Nee, de lader in Scharbeutz werkt nog niet met Plugsurfing. Jacob van Plugsurfing is wel zijn best aan het doen om die er nog bij te krijgen. Goed nieuws is dat de EWE "Stromtankkarte" onderweg is, dus switchen we naar EWE. Wel ff zoeken want de laders zijn in noord Duitsland dun gezaaid
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door HarmOtten »

@GertjanVB,
Ik kan anders nog steeds met de App van RWE genaamd "e-kWh" inloggen met het Duitse contractnummer dat ik van Essent heb gekregen.
Hoe heb je vernomen dat ze daar mee gestopt zijn?
Of is het misschien zo dat ze nu geen nieuwe contractnummers meer uitgeven?
Hebben ze ook een reden opgegeven?
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Harm, dit kreeg ik als antwoord op mijn verzoek voor de koppeling met RWE;
Wij zijn onlangs gestopt met het aanbieden van onze diensten op de RWE-laadpalen in Duitsland.

Graag verwijzen wij u door naar PlugSurfing.
Dit is een app waarbij RWE is aangesloten. Nederlandse klanten kunnen hier gebruik van maken.

Hoe werkt PlugSurfing?
Klanten kunnen de app downloaden (iOS en Android) en een account aanmaken. RWE laadpunten zijn in deze app opgenomen.
Na het downloaden dient de klant een account aan te maken. Betalingen gaan middels Sofort Banking of per credit card.
Als jij geen annulering hebt gehad, zou die het nog steeds moeten doen lijkt me, ik kan het vragen.
Dus ook geen reden, maar ik heb wel gevraagd of er niet nog een uitzondering kan worden gemaakt, aangezien Plugsurfing nog lang niet alle RWE palen bediend. Daarop heb ik nog geen antwoord.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Nog een keer gevraagd of het misschien nog 1 keer kan;
Helaas hebben wij geen mogelijkheid om u hiermee te helpen. RWE is gestopt met het verstrekken van Duitse laad ID’s waardoor wij u ook niet verder kunnen helpen. Wij kunnen deze ook niet eenmalig verkrijgen
Dus nu is RWE er mee gestopt niet Essent. Geeft wel aan dat bestaande afspraken blijven werken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door HarmOtten »

Ik heb zojuist PlugSurfing eens wat beter bekeken. Er staan al veel laadpunten in, en als ik de route volg die ik vorig jaar heb afgelegd tijdens mijn reis naar Zwitserland, kan ik de meeste RWE palen al terugvinden. Ik heb nog niet getest of je via de App van PlugSurfing het laden ook daadwerkelijk kan starten. Maar zodra ik daar binnenkort in de buurt ben zal ik dat zeker doen. Heeft iemand anders dit al eens getest?
Kortom, het ziet er naar uit dat we zometeen alle laadpalen van RWE via PlugSurfing kunnen gebruiken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

In de Plugsurfing app kun je nu, net als bij Fastned, je betaalgegevens invoeren, alleen Plugsurfing werkt over de grenzen heen. In dat geval kun je via de Plugsurfing app laden als dat betreffende punt, die techniek ondersteund. Plugsurfing geeft ook een sleutelhanger uit met RFID voor laadpalen die dat systeem ondersteunen. In de Plugsurfing app kun je filteren op laadpalen die 1 van beide systemen ondersteunen. Als je dat doet blijft er (nu) vrij weinig over. De uitrol van deze betaaloptie binnen Plugsurfing is net uit en nu zitten er alleen een beperkt aantal RWE laadpunten in. Nu ik zo lekker bezig ben onze Deense reis voor te bereiden kan ik het model van Plugsurfing alleen maar toejuichen. In Nederland zijn we bevoorrecht met ons systeem van uitwisseling tussen diverse providers. Dat is mooi voor ons en buitenlandse bezoekers kunnen een kaartje bestellen waar geen maandelijkse kosten aan zitten en ze kunnen losgaan. Stap je over de grenzen dan zoek je je eigen de blaren naar de noodzakelijke laadkaartjes.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

We zijn onderweg! Zelfs geen tijd om al de ervaringen publiek te maken. Nu dan even wel. We staan nu in Cloppenburg voor de deur bij EWE te laden. Inmiddels al laadsessies bij de Valk in De Bilt, Fastned in Bornheim/Wezep en Lage venen/Veeningen en Meppen achter de rug. Allemaal ca. Half uur gestaan en dan weer verder. Meppen duurde wat langer ivm wat boodschappen. Nu nog 1 keer laden in Posthausen en dan naar de over achting in Hamburg.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door zoe2goe »

Prachtig GertJan,

Over anderhalve week wil mijn zoon ons wellicht achterna naar Noord Jutland in de Zoe (wij reizen met de kids nog in de Fred Flinstone bus). We volgen jullie op de voet!
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

Gisteren eind van de middag aangekomen in Kopenhagen. Prima te doen, alleen Hamburg was een dieptepunt. Onvoorbereid op pad is een no-go en is gedoemd te mislukken. Plugsurfing en EWE hebben deze reis mogelijk gemaakt. EWE zit nog in een testfase en verstrekt een RFID-kaart gratis en gebruikt dezelfde laadpalen als bij ons Greenflux bij vd Valk wegzet. Clever in Denemarken heeft deze ook. Als EWE naar een betaalmodel gaat, houd ik mijn hart vast en hoop dat Plugsurfing dan voet aan de grond heeft gekregen.

Andere Duitse aanbieders (in noord Duitsland) gebruiken een voor bezoekers en reizigers onmogelijk betaalmodel. Van Nederland dacht ik altijd dat het goed geregeld was omdat er laadpassen met en zonder abonnement waren. Ik begrijp dat de passen zonder abonnement aan het verdwijnen zijn. Als dat zo is dan doen we dat hier ook niet goed. De prepaidkaarten van Clever in Dk en oa Ladentz in D zijn dan prima vervangers zij het dat die in Duitsland niet uitwisselbaar zijn en dus nog een portefeuille vol met kaarten. Het mooiste is Plugsurfing: 1 app en 1 RFID voor alles, maar daar moet de rest aan mee werken en de rommel moet uit de database.

Zorg ook dat je onbelemmerd gebruik van internet hebt om te navigeren en laadpaalinfo op te zoeken met de diverse App's die daarvoor beschikbaar zijn. De Rlink heb ik vooraf geprogrammeerd met de diverse "reisplannen" die weer gebruik maken van de laadpalen die ik wil bezoeken en ook heb ingevoerd onder "EV instellingen" bij "Navigatie". De locatie van de laadpalen in de App's is meestal dubieus en enig zoekwerk is meestal wel nodig. Dit is de tweede reden om je ervaringen te delen in de app; ik heb Plugsurfing, maar vooral Chargemap, voorzien van mijn ervaringen. Iedereen zou dit bij elk bezoek moeten doen.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 14
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door GertjanVB »

We zijn weer thuis, 1814 km's afgelegd. Ik ga de data en ervaringen op mijn blogje verder uitwerken. Voor degenen die dat interesseert: http://zoe-nl.tumblr.com
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door HarmOtten »

Welkom terug Gertjan! Ik zie op je blog dat je vanalles hebt meegemaakt :)
Jij hebt in ieder geval weer leuke verhalen voor de volgende ZOE bijeenkomst!
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: Laadpalen in Denemarken

Bericht door PieterZoe »

Mooi verslag Gertjan. En dat gemiddeld verbruik van minder dan 15kwh/100 is een heel goed resultaat op zo'n rit!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht