Bedankt allemaal voor de snelle en duidelijke reacties (zonder iemand tekort te doen extra dank aan Huite, avdb55 en stellingen90). Het was leuk en ik hou het hier voor gezien.
Haha, natuurlijk niet: vanmorgen heb ik de koop gesloten.
Ik mag wel zeggen dat ik me goed heb voorbereid. Na onderzoek op internet, consumentengidsen en autobladen mijn keuze teruggebracht tot 3 merken/modellen (allen crossovers). De Captur stak hier voor mij al met kop en schouders boven uit: uiterlijk, prijs/kwaliteit, en rijprestaties (ik heb 2x ruim 1 uur gereden, zowel in de stad als op de snelweg).
Het zal persoonlijk zijn dat verschillende mensen verschillende auto's 'lekker' vinden rijden. Het zou anders ook wel erg saai worden op de weg.
Dat je de auto zo persoonlijk kunt maken, vind ik een grote plus. Daarmee ben ik sinds mijn komst op het forum actief mee bezig geweest: bekijken van foto's op het wereldwijde web, parkeerplaatsen scannen op Capturs en de brochures die ik van de auto heb, kan ik inmiddels dromen.
Nu moet ik nog even verder dromen, want geschatte levertijd is oktober/november. Fantastisch is dan ook de service van de leverancier dat ik een paar weekenden gebruik mag maken van een leenauto. Indien beschikbaar uiteraard een Captur. Ga ik alvast wat aan PR doen
Tot ziens op het forum en straks op de weg!
Hartelijke groet,
Caroline
P.S.: het wordt inderdaad die op het plaatje en mezelf nog een paar leuke extra's cadeau gedaan.
Captur TCe 90 Dynamique - Pack City Camera - Pack Style - R-Link - beige cendé / ivoire
Besteld in juni, geleverd in november - met dank aan service van Autohaag Zeeuw Den Haag