de fout lag natuurlijk bij me zelf , ik had waarschijnlijk per ongeluk mijn grote licht aan gezet tijdens het rijden, na het seinen na een andere bestuurder .of tijdens het uitstappen tegen de handel van het groot licht getikt .
had het blauwe lampje niet opgemerkt en ook bij het verlaten van de auto het licht signaal niet opgemerkt ,en door het praten met een ander persoon op de parkeerplaats ook niet gezien dat me lichten nog aanstonden,
ben altijd in de veronderstelling geweest dat de lichten in de stand automatisch, uitgaan als je de auto uitzet en verlaat ,
nou dan sta je dan na 8 uur later als je naar huis wilt gaan ,een auto die heel vreemd doet
ruiten wissers gaan heel zacht aan , auto die om een kaart vraagt, computer die zegt dat ik het stuur moet draaien en startknop moet drukken ,
gelukkig was er een congres aan de gang bij de jaarbeurs en waren tal van aardige mensen die me wel wilde helpen

start kabels erop en starten maar , thuis gekomen even geprobeerd of het klopte dat het me groot licht was die aan bleef.
en de auto leeg heeft getrokken of dat het toch wat anders is geweest , dat klopt dus.
daarna geen last meer gehad.