Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn Renault Megane station 2004 heeft een reparatie gehad en vraagt nu om een code (die ik helaas niet meer heb).
De security details zijn:
Serial 45019381
model BE 7401
Security: 8200097398 - (EC115?)
Hoor graag of jullie me kunnen helpen met het vinden van mijn code.
Tijdens onze vakantie in Italie hebben wij gedurende een hele dag (bezoek aan groot winkelcentrum) de lichten van onze Nissan Primastar laten branden. De accu was hierdoor geheel leeg en middels hulp van een Italiaan hebben wij de auto weer aan de praat gekregen. Wat wij niet wisten was dat wij hierdoor geen radio meer hadden, hiervoor moest een code ingevoerd worden. Deze hebben wij nooit ontvangen en de leveranciers van de auto is inmiddels failliet. Onze huidige garage heeft ons attent gemaakt op jullie site. Afgelopen week is de radio uit de auto gehaald en hebben we kopieen gemaakt van de radio (zie bijlage). Wij hopen van jullie zsm de code te mogen ontvangen zodat wij weer gebruik kunnen maken van de radio.
met vriendelijke groet,
Ron
Code Nissan 001.jpg
Code: 7700433948TI828
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Heb je geprobeerd de instructie goed te lezen?
Hoe vaker de code verkeerd hebt ingedrukt, hoe langer het duurt voor je de code kunt invoeren.
Ik hoop dat dit de oplossing is.
Verder heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn...
Ik wil graag de code van onze auto radio opvragen.
Wij hebben een Renault Megane Scenic Type D2 uit 2003
Gegevens van de radio zijn:
Model no: RENRDW132-10
Productcode:FD0103360020698
Daar tussen staat ook nog een getal TOW755
Dan staat er rechts nog een streepjescode met de code :8200300859TW755
Daaronder staat een code in een hokje 8200 300 859
Hopelijk kan iemand os helpen we hebben al zo veel geprobeerd.
Wij zouden graag de code van onze auto radio opvragen.
Wij hebben een renault Megane Scenic type D2
Gegevens van de radio zijn:
Model no : RENRDW 132-10
Product no : FD0103360020698
Daarnaast staat een streepjes code : 8200300859TW755
En daaronder staat een code in een hokje 8200300859
En dan staat er ook nog een code tussen : TOW755RNRD0430020698
Hallo allemaal, wie kan mij helpen aan een radiocode voor mijn renault clio 1.4 16v uit 2000?
Modelnummer 22DC259/62F
Prod nummer FD0200200124456
T0G500
RN259FY0124456
8200029539TG500
Ik hoop dat iemand de radio weer tot leven kan wekken!!
Met vr.gr. Markman
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender