Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
@jb_nieuwland: volgens mij zou het 4015 moeten zijn.
Laat me even weten of het klopt.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Dag,
Hebben jullie voor mij ook de radio code van Espace 4
Ik heb een Cabasse Tronic wisselaar achterin de auto,
De code onder de streepjescode is: *c9rn85zc40621449
een andere sticker geeft aan:
8 200 207 100
PN
MC9RN85Z
Hier kan ik niet veel mee...
Boven in deze pagina staat waar je moet zoeken als je een Cabasse Tronic wisselaar hebt, en waar je op moet letten...
Maak anders een foto van alle gegevens...
Ik heb even gestoeid, Heb wel een code voor je kunnen genereren, maar weet niet of dit de goede is.
Probeer maar... Ik hoor het wel. Code: 1901
Mocht het dus niet de goede zijn, dan graag even een foto...
Ik kan niet voorin de auto een FM-tuner vinden van mijn Espace 4. Dus ik heb de onderkant van de versterker gefilmd en daarvan weer foto's gemaakt. Meer stickers kan ik niet vinden (die enigzins lijken op de aangegeven stickers in het begin van het forumposts). Misschien kan je er wat mee. Als het niet is wat nodig is dan hoor ik het graag.
Bedankt alvast!
Groeten
Daniel
foto 1.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik zie geen foto. Foto's kun je op internet zetten op verschillende manieren. De link (zie eigenschappen van de foto op het net) kun je dan hier plaatsen.
Je kunt natuurlijk ook even de gegevens overtikken.
Succes!
Bedankt voor de snelle reactie!!! Superfijn!!
Gr
Kim
goedemiddag,
Kan iemand mij helpen aan mijn radiocode?
modelnr renrdw132-10
p336 security
rnrd0440073607
prodno: fd040170073607
barcode8200300859tp336
8200300859--b
Alvast bedankt!!
Gaat om een renault scenic uit 2004
@DebZ: Zou je een foto willen plaatsen van de gegevens en de barcode van de radio.
Met mijn codegenerator progjes kom ik er niet uit.
@kim: Ik krijg 0632 als code.
Laat even weten of dit juist is.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Maakt niet uit, de scanner kan er wel mee uit de voeten.
Ik krijg code 952.
Dit is niet compleet, hier moet waarschijnlijk nog een 0 voor of achter.
Werkt dit niet, dan mag een ander het proberen met een ander progje.
Antonio.
Renault, a way of life!
Renault, a way of life!
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender