Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
@HansVee: Met deze gegevens kan ik er geen code voor je aanplakken, lees ook goed de posting helemaal bovenaan over waar de radio zit. Op de radio staan de gegevens die we nodig hebben.
@clio mtv: 5397
@Barocky: 2312
@ingipingie: 1074
Succes met de inbouw van de Parrot.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik heb een Renault Clio (2007) uitgevoerd met een Renault radio/CD speler. Accu los geweest en systeem vraagt om beveiligingscode. Ik vond deze code in de aantekeningen van de vorige eigenaar (dacht ik) en vervolgens ingevoerd. Telkens "error" aanduiding op het schermpje en de wachttijd wordt alsmaar langer. Gebeld met vorige eigenaar. Deze kon mij niets wijzer maken. Gebeld met Renault Nederland en jawel(!), auto heeft nieuwe audio installatie gekregen in 2009. Verder geen informatie.
Ik richt mij nu naar het Forum voor hulp!!
Etiket aan zijkant van radio vermeldt de volgende codes:
Wegens een storing is mijn hele auto (renault twingo quickshift uit 2002) uit elkaar gehaald en daarmee ook de stroom van de radio en nu moet ik mijn code invoeren.. Zoals iedereen hier heb ik ook geen idee.
op de radio staat
Model no : 22DC239/62R
TOG742
RN239F20014224
Prod no : FD0202420014224
8200197530TG742
en onderin het kleine kadertje staat 8200 197 530...
Kunt u mij helpen aan mijn radio code? Na vervanging van de accu dient deze weer ingevoerd te worden.
Dit zijn de gegevens aan de zijkant van de radio:
RNRD6950307609
RENRDW240-00
FD0605420307609
8200483757T
In de bijlage een foto hiervan.
Ik hoor graag van u, alvast bedankt!
Mvg,
Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen met de radio code i.v.m. plaatsing nieuwe accu
Onderstaand tref je de gevevens aan zoals op de sticker vermeld staat.
*8200300853TF419*
Typ: Navigation
Model No: BE 7410
Serial No: 45011513 EC: 112
8200300853 KW: 42/04
de accu van mijn Renault Clio is vervangen, en nu vraagt de radio om een code. De volgende gegevens heb ik van de radio beschikbaar:
8200 607 915 B
8200607915T
0531934
RNRDAN70531934
RENRDW330-09
BS0307390531934
F640-SECURITY
Ik hoop dat u deze gegevens de code kunt ontcijferen.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender