Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Helaas... Hier kan ik niet zo veel mee...
Je zei dat je een wisselaar had. Heb je al op de versterker gekeken?
Instructies bovenin de pagina.
Ik zou (wat ik in dit geval echt mis) een security-code moeten hebben.
Dat is 1 letter en 3 cijfers. Meestal staat dit achter in een reeks van veel cijfers en letters.
van Gorkum schreef: moet ik ook code intypen.
ik heb een renault espace met een cd wisselaar.
de enige plek met cijfers en letters is de wisselaar achterin
dit is wat er allemaal op staat, op verschillende plekken :
wie kan me helpen
groet Job
Je vraagt naar een radio / tuner code.
Maar je geeft ons alle info omtrent de losse CD Wisselaar
Dus even graven en zoeken naar de info die op de Radio / tuner staat en dan kunnen wij je vast helpen
hallo beste forumlezers, sinds gisteren ben ik gelukkige eigenaar van een Twingo-Cinetic 2001 met weinig km's. Gekocht bij een autohandel waar door langere stilstand de accu "plat" was geraakt. Helaas de Renault-inbouw tuner-cd speler staat dus op "code"
en de handelaar geeft wel een code, maar die werkt niet!! Kan iemand mij aan een toegangscode helpen voor een radio/speler met model no : 22DC239/62P, midden op de sticker staat TOU589 en daaronder RN239F10038566 en rechts op de sticker onder de barcode 8200041271TU589. deze gegevens achterhaald na loshalen van de radio. Ik zou heel blij zijn als er weer geluid uitkomt !! b.v.b. dank. Mike
gerben dank voor je reactie, de code van de handelaar was 6504 dus dit is hoopgevend!
ik ga hem vanavond proberen wanneer mijn echtgenote terug is met de auto!
Je hoort van mij, dank.
Hallo ,
Ik heb een renault clio . Maar krijg de radio niet aan de praat want ik weet de code niet.
Ik heb de sticker van de radio gehaald . hier staan de volgende nummers op :
RNRDAN80924280
RENRDW330-09
BS0508090924280
R769-SECURITY
ik hoop dat iemand mij kan helpen .
Groetjes Petra
Na het wisselen van de accu van mijn auto doet de radio het niet meer.
Ik hoop dat ik via deze weg de code kan achterhalen van mijn Renault Clio.
Alvast hartstikke bedankt voor de moeite.
De gegevens zijn:
Renault Clio uit 99
philips radiosat 6000
Model nr.22DC481/62
902221481629
FD1299289226789
Prod nr. FD 1299289226789
@nicolle: Code van die radio is gelijk aan het jaar waarin de Spaanse Koning Karel II stierf in november en de gehele Spaanse Monarchie na liet aan Filip van Anjou
Tevens het jaar waarin de Oostzee de Grote Noordse Oorlog woedde die de Nederlandse handel bepaald geen goed deed.
ofwel: 1700
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
@peterzag: De code voor jouw radio is het jaar dat Haaksbergen is gesticht. althans eerste vermelding
Buitenlands nieuws: Aartsbisschop Philips van Heinsberg koopt van het bisdom Keulen de 'curtis ende castrum Selvelden' (hof en kasteel Selvelden, nu Kasteel Silvolde) voor 50 mark zilver.
Ofwel: 1188
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik ben mijn code van de radio kwijtgeworden en nu zijn de accupolen los geweest.
Je raad het al, de code kwijt en dus geen radio meer.
Kan iemand me helpen?
We hebben een renault grand espace uit 2006.
op de radio staat: 8200 483 747
8200483747T Q616- security.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender