Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw. Ik heb iets aan mijn auto wat ik niet goed kan plaatsen. Ik ben in bezit van een laguna 2 bouwjaar 2002 dci 120 pk. Nu heb ik de remschijven aan de voorzijnde vervangen. Toen ik aan de linker voorwil draaide hoorde ik een tikken geluid komende vanuit de versnellingsbak. De auto stond in zijn vrij en bijde wielen stonden om hoog op de brug. Het leek of je de tandwil hoort. Als ik met de auto rij is er niets aan de hand het schakelen gaat goed en soepel. Als ik rij hoor ik niets. Nu is mijn vraag is dit wel normaal "dat geluid".
Verder nog een andere vraag. Ik wil nog de achterremschijven nog vervangen. Heeft iemand dit al een keer gedaan en mij kan vertellen waar ik op moet letten en welke greedschppen ik nodig heb.
Versnellingsbak tikt
Ik weet niet zeker of het zo hoort maar is het niet het differebtieel wat tikt?
Wat betreft de remschijven achter, als je voor gelukt is zal achter ook geen probleem zijn...
Waar je moet opletten dat je de klauw niet kan indrukken, maar moet indraaien. De garage heeft hier speciaal gereedschap voor, wat een stuk makkelijker maakt. Zonder dit gereedschap is het niet onmogelijk, maar wel wat lastiger.
Wat betreft de remschijven achter, als je voor gelukt is zal achter ook geen probleem zijn...
Waar je moet opletten dat je de klauw niet kan indrukken, maar moet indraaien. De garage heeft hier speciaal gereedschap voor, wat een stuk makkelijker maakt. Zonder dit gereedschap is het niet onmogelijk, maar wel wat lastiger.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Problemen automatische versnellingsbak met caravan
door Vertrokken - 46088 » » in Aandrijving, wielophanging, besturing, remmen van de Captur 2 - 4 Reacties
- 1113 Weergaves
-
Laatste bericht door Vertrokken - 46088
-
-
- 3 Reacties
- 554 Weergaves
-
Laatste bericht door gandalfnl
-
- 7 Reacties
- 1206 Weergaves