Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Renault Scenic bouwjaar 2001 2.0 16V van 102 Kw.
En ik heb je code.
Misschien een heel dom antwoord... Maar dat krijg je van een domme vraag...
Sorry dat ik het zeg... maar hier kan ik dus nix mee!
Bekijk even het eerste bericht boven in deze pagina, en je weet wat je kunt doen om je code te verkrijgen!
Hallo, wij zijn momenteel een weekendje weg en stonden met autopech. Accu moest worden vervangen. Geen probleem, maar nu doet de autoradio het niet meer.
Wij hebben een Renault Clio van November 2006.
De enigste gegevens die ik nu even bij de hand heb zijn:
VF1BR1GOH36633046
F245562
Hopelijk zijn dit voldoende gegevens voor een code en voor ons een plezierige terugreis morgen
Goedemiddag heren,
wie kan mij helpen aan de radio code van een radiosat 6000.
het is een philips 22dc481/62
9022 214 81629
fd 12 99 25 9209441
model no 22dc481/62
7700 433 070
Code Gravage 9209441
Ik heb vandaag mijn radio losgehad en ondanks de codesticker bovenop de radio mocht het niet baten.
Toen liep ik tegen dit forum aan met wat zoekwerk en hopelijk kunnen jullie mij helpen?
Betreft een Renault Laguna II (ph II) uit 2006.
Alvast hartelijk dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bedankt voor de snelle reactie! Was even worstelen met de code invoeren maar uiteindelijk lukte het "invoeren" nadat de getallen waren ingevuld met de onderste knop op mijn stuurbediening. Logica.
Thanks!
Nu nog mijn climate control links weer aan de gang zien te krijgen.. accuklem loshalen had ik al ergens zien staan, eens een keer proberen, geen pretje met dit vochtige/koude weer en in de ochtend aanrijden.
Sinds een maand bezitter van een Renault Laguna 2. Accu voor wat werkzaamheden los moeten koppelen. En je raad het al, geen radiocode bekend. Code aan vorige eigenaar gevraagd, geeft geen soelaas. Mijn hoop is op deze prachtige site gevestigd.
Onderstaand de relevante gegevens om de code te ontfutselen.
Model no: 22DC279/62E
TOR097
RN279F20073799
Prod no: FD0302500073799
Het is de naam van een dubbelster in het sterrenbeeld Maagd.
Het hemelobject werd op 30 mei 1864 ontdekt door de Duitse astronoom Albert Marth, en kreeg de naam 5067
Egbert82: Voor jou heb ik geen code kunnen genereren omdat ik nog info mis.
Het gaat voor mij om de letter bij de security-code.
Je krijgt dus een reeks van 1 letter en 3 cijfers.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender