Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ben mijn autocode kwijt voor volgende radio: zie foto.
Nog een probleem dat erbij komt, is dat door meermaals een foute code in te geven er geen 0000 meer verschijnt.
Klopt het dat je motor zeker 30 min moet draaien voor het terug komt? Of is het onherstelbaar?
Zelfs na batterij nogmaals ontkoppelen, blijft het probleem.
Groetjes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Klopt wat u aangeeft.
Het is inderdaad dat je even lekker een stukje kunt gaan toeren.
Dan verdwijnt ERROR, en komt 0000 weer terug.
Het is niet zo dat het onherstelbaar is.
Veel succes!
Demi: Hij wordt steeds leuker!
Het forumdeel wordt wel vrolijk zo met al die verschillende foto's / kleuren!
Gerben schreef:
Demi: Hij wordt steeds leuker!
Het forumdeel wordt wel vrolijk zo met al die verschillende foto's / kleuren!
Gerben
Ja ik dacht geef er eens een andere draai aan.....jij was hem al begonnen met raadsels, maar dat is niet 1,2,3, zo gemakkelijk voor sommige en je kunt ze wel heeeeeeeeeel erg ingewikkeld maken.
Dus ik dacht, zoek er een afbeelding bij waar de code op te zien is, mss word dit wel als "grappig" beschouwd
En mss doet dit leuke voorbeeld leuk volgen.....en natuurlijk ook zolang het duurt.
Nadia83 schreef:Nogmaals bedankt voor de code en de tip.
Ben een halfuurtje gaan rijden, en ja , code versprong weer naar 0000.
De terugrit was een pak leuker!!
Groetjes
Een half uur rijden was niet noodzakelijk geweest, maar een half uur stationair voor de deur of oprit had ook gekund en had brandstof gescheeld
Soms is het niet echt gemakkelijk om de juiste combinaties te vinden.
En dan is het makkelijk als er iemand back-up zit!
Doe het ook nog niet zo heel lang die codes genereren...
Dank je!
Nieuwe accu geplaatst in onze Trafic rolstoelbus, nu geen radio meer! Wie kan mij helpen? Model no 22DC279/62. S772/security
RN279F40358339. Prod no:FD0904360358339. 7700433948TS772. 7700 433 948 --F. Hopelijk hebt u hier voldoende aan. Groeten Jan
Ik kan er vanmorgen twee blij maken. A. Dijkman; ik kan de foto niet op goede grootte bekijken. Ik zie hem in het klein, en kan helaas niet vergroten.
Ik kan hem dus niet lezen...
Sanntje88: voor jou de volgende code:
MaxmaxNL: voor jou de volgende code:
Vergeet niet voor deze 3 cijfers een 0 te zetten...
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender