ik heb sinds een week een 2004 2.0 16v vialle G3 espace: bevalt erg goed, nog geen probleempjes.
echter zijn er een paar kleine dingetjes die niet helemaal werken zoals het hoort, of ik
weet niet hoe.....
de garage is nu net gesloten ivm vakantie, vandaar toch mijn vragen even hier

-de snelheidsbegrenzer werkt fantastisch, echter de snelheidsregelaar (cruise control)
doet helemaal niets: als ik deze aanzet, komt er op het scherm alles te staan, maar
alle 4 knoppen op het stuur reageren nergens op (wel bij de snelheidsbegrenzer).
Je moet dan de snelheid instellen ( --.- set ), maar dat gaat dus niet, want geen knop reageert.
misschien iemand een tip?
-ik schijn een automatische ruitewisser te hebben (groot geval achter de spiegel), maar toen het
laatst regende, leek standje 1 (normaliter de interval-stand indien je geen automatische wissers hebt)
niet automatisch te werken......: het werkte gewoon als een standaard-interval-regelaar: Toen ik de wissers
dus op deze stand had, bleef het hetzelfde werken, of het nu (veel) harder regende of niet.......
Wat doe ik verkeerd?
Klopt het trouwens dat deze auto lekker kan zuipen?: gemiddeld 1 op 7.5 is vrij normaal..........
(wel op gas, maar ik heb me laten vertellen dat dat met G3 directe inspuiting geen verschil meer moet
zijn, waar dat vroeger wel was......)
bedankt groep!