Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo. Mijn Twingo ('95) kan slecht tegen warm weer. Zodra ie een paar uurtjes in de warme zon heeft gestaan slaat ie telkens af tijdens het afremmen. Wel start ie direct weer. Overige dagen geen problemen. Wie weet wat de oorzaak kan zijn?
groeten Desiree.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ventilatie doet het niet direct meer bij warm weer, Het gaat om een twingo uit 2012 die deze problemen sinds kort heeft. Als je een klap geeft met je voor tegen het paneel bij de bijrijder(dus links van diens voet) springt die ineens aan maar...
In feb van dit jaar ging onze twingo 3 bj 2014 onregelmatig stationair lopen. (71 pk versie)
Naar een garage (algemene) gebracht en advies grote beurt, resultaat bleef hetzelfde.
Daarna als advies gekregen om de nokkenas sensor te vervangen (ruim 6...
Weet iemand waarom de “app” regelmatig veranderd van inhoud?
27-2-25 geen Km stand maar geschat rijbereik en inhoud tank. Pagina met bandenspanning info werkt niet.
Ik heb geen E voertuig maar kan wel een “kaart” aanvragen.
Instructie boekje is niet...
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?