Auto week Renault captur hh hhansen autoview
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 08 aug 2015 12:37
- Actief als: particulier
Auto week Renault captur hh hhansen autoview
Renault Capture Helly Hansen Limitee Serie
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 17 mar 2015 18:34
Re: Auto week Renault captur hh hhansen autoview
de HH is inderdaad een geweldige en zeer mooie wagen , heb de mijne van 10 maart en wil er zo veel mogelijk op de baan mee
, geweldig comfort deze auto is wel een 10/10

Hide post links |
-
Om te beginnen gefeliciteerd met je aankoop .
Mijn hh hensen komt sept / okt dit jaar heb de levering en bestelling even aangepast rede
Ben voor het bedrijf waar ik werk even bezig in 2 winkels en een pand in aalsmeer en neem de komende maanden
even een bedrijfs wagen mee naar huis daar liggen alle spullen in die ik nodig heb .
Als ik hem eerder laat komen zal ie zo en zo 4 maanden stil staan en dat wil ik niet dus heb ik de levering later
plaats laten vinden dus ook de bestelling in de fabriek is aangepast .
Zo heb ik tegen die tijd een nieuwe wagen en niet een die al 5 maanden oud is en stil staat je weet immers nooit wat
er gebeurd als je er 4 maanden zo en zo niet mee gaat rijden .
Heb hem wel besteld met alarm voorbereiding in de kleur rood met zwart dak gaaf die kleur combi
Mijn hh hensen komt sept / okt dit jaar heb de levering en bestelling even aangepast rede

Ben voor het bedrijf waar ik werk even bezig in 2 winkels en een pand in aalsmeer en neem de komende maanden
even een bedrijfs wagen mee naar huis daar liggen alle spullen in die ik nodig heb .
Als ik hem eerder laat komen zal ie zo en zo 4 maanden stil staan en dat wil ik niet dus heb ik de levering later
plaats laten vinden dus ook de bestelling in de fabriek is aangepast .
Zo heb ik tegen die tijd een nieuwe wagen en niet een die al 5 maanden oud is en stil staat je weet immers nooit wat
er gebeurd als je er 4 maanden zo en zo niet mee gaat rijden .
Heb hem wel besteld met alarm voorbereiding in de kleur rood met zwart dak gaaf die kleur combi

Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 04 mar 2016 11:54
Ik rijd de HH nu vanaf 2 januari in de kleur rouge flamme en je wilt niet weten hoeveel positieve reacties ik gehad heb.
Vooral de kleur krijgt veel complimenten en het interieur. Ben er ook erg content mee. Het is een opvallende verschijning en frissen verschijning op een parkeerplaats. Je hoeft niet te zoeken waar hij staat.
De review is overigens van mijn hand
. Inmiddels zakt mijn benzineverbruik ook na 2.000 km. zit nu rond de 6.9/100. Alleen het S/S systeem werk nog niet optimaal, maar wellicht dat dit ook nog goed komt, maar lig daar geheel niet wakker van.
Topuitvoering met veel bekijks!!

Topuitvoering met veel bekijks!!
Renault captur Helly Hansen voormalig eigenaar sinds 26 februari 2016 kleur rouge flamme
Hide post links |
-
Ben het helemaal met je eens het is een opvallende kleur combinatie en zal zeker op vallen dat is een van de redenen dat ik hem zo besteld heb vond hem schitterend zoals ie daar stond in de showroom .
Ik moet helaas even wachten tot eind september rij nu elke dag met een bedrijfs wagen zelfs me renault clio staat stil
op het bedrijf waar ik werk staat ie zeker veilig .
Elke week start ik hem zo en zo en rijd ik er zeker een rondje mee of haal er iets mee op voor het bedrijf hij moet wel even rijden stilstaan is ook niet erg goed vind ik persoonlijk.
Tot eind sept met de brdrijfs bus rond rijden stap er in om rond 07:00 tot even na 17:30 parkeer ik hem en dat 6 dagen in de week dus er komen veel km bij haha
Op zondag rij ik er ook wat prive mee zoals boodschappen doen en dergelijke me clio staat veilig op me werk ,
Maar ik kijk al uit naar eind september waar ik me captur hh in ontvangst mag nemen ... en de weg wil voelen en berijden
Ik moet helaas even wachten tot eind september rij nu elke dag met een bedrijfs wagen zelfs me renault clio staat stil
op het bedrijf waar ik werk staat ie zeker veilig .
Elke week start ik hem zo en zo en rijd ik er zeker een rondje mee of haal er iets mee op voor het bedrijf hij moet wel even rijden stilstaan is ook niet erg goed vind ik persoonlijk.
Tot eind sept met de brdrijfs bus rond rijden stap er in om rond 07:00 tot even na 17:30 parkeer ik hem en dat 6 dagen in de week dus er komen veel km bij haha

Op zondag rij ik er ook wat prive mee zoals boodschappen doen en dergelijke me clio staat veilig op me werk ,
Maar ik kijk al uit naar eind september waar ik me captur hh in ontvangst mag nemen ... en de weg wil voelen en berijden
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in