Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo,
nadat de accu leeg is geweest doet m'n autoradio het niet meer. Kun je me helpen aan de code?
Ik heb een Renault Twingo uit 2008.
De nummers op de sticker van de autoradio:
RNRDBM80076714
RENRDD304-09
BS0508150076714
8200446231T S-207
Hopelijk heb ik zo alle informatie verstrekt.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet, Marieke.
alfredsems schreef:De enige sticker die ik heb kunnen vinden zit onderop de CD-wisselaar. Daar staat de code:
C9RN85ZC20918144
Is het mogelijk om hiermee de pincode te achterhalen?
Nee, met de gegevens van de cd-wisselaar kan je niet de code van je radio achterhalen, je moet echt even goed op de radio kijken. De unit in je dashboard is niet altijd je radio, die zit soms elders weggebouwd, zie bovenste(eerste) posting voor de diverse positie's.
Albert60 schreef:De securitycode is G119
Andere nummers die op de radio staan 8200562686T
1506
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Goedendag
Wij hebben sinds kort een laguna 2
nu zat daar geen radio in en heb ik dus een gekocht.
Dus maar nu de code
Wie wil/kan mij helpen
Model no.22dc279/62z
TOG 754
RN 279f10112624
prod no. fd0101260112624 8200002607TG754
8200002607
Dit staat op de rechterzijde het betreft een tunerlist.
Helaas is mijn accu uitgevallen. Wie kan mij helpen aan de radio code?
Ik heb een Renault Kangoo 2-KZT-71. Wat op de radio staat is: 8200354522TV237.
Verder staat er nog RNRD1860066110, RENRDW2000-00 en FD0606030066110 op de radio vermeld
Accu gereset om de motor terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar toen in het display radio 0000 en helaas heb ik de code niet (2e hands gekocht en er niet bij)
Dus toen een dealer gebeld en van hun de code gekregen die bij de auto hoort, maar deze werkte niet (waarschijnlijk nieuwe in gekomen en niet in de admin. opgenomen)
Nog voor de zekerheid een ander dealer gebeld en daar hetzelfde nummer gekregen, nog maar een keer een poging gewaagd, maar nee.
Dus nu maar hopen dat het via het forum gaat lukken.
barcode : 281156707RTS825
Part code :2811 56707R
Supplier code : 269779
Model No : ARA-1230RF-A
twingo2 phase2
mijn naam is Maurice en ik ben nieuw op het forum. Ik ben heir gekomen, je raadt het al, doordat de accuspanning eraf ging. Graag zou ik een code ontvangen om de radio weer aan de praat te krijgen zodat we morgen op reis muziek kunnen luisteren.
Ik heb de radio eruit gehaald en de volgende gegevens gevonden op de sticker aan de zijkant.
Megane Grand Tour 2006
8200 505 114
8200505114T X698-SECURITY
daarna nog een keer dezelfde nummerreeks
8200505114T X698-SECURITY
0090973 (verticaal)
Hallo ik ben nieuw hier,ik ben Hans
Ik heb recent een twingo fase2 gekocht en daarvan is de accu los geweest. Helaas heb ik nog nergens een code van de radio kunnen ontdekken. Hopelijk kan een van jullie mij helpen? Hierboven staat de foto van m'n radio.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ook ik ben op zoek naar de radiocode voor onze Cabasse radio. Bijgevoegd de foto van de tuner. Ik kan trouwens geen security code op de streepjescode vinden. Ik hoop dat een handig iemand hier wat mee kan.
Met vriendelijke groet,
Jan Mulder
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ik heb sinds kort een Renault Trafic uit 2008, en heb vanmiddag even de radio losgehaald om wat aanpassingen te doen. Nu kom ik er dus achter dat ik een radiocode nodig heb om de Carminat weer te kunnen gebruiken. Zou iemand mij kunnen helpen?
@muldermans: deze radio heeft geen code nodig. Vraagt hij weel om een code, dan is er een unit van het systeem defect, vaak de afgebeelde unit. Waren er klachten voordat de radio uitviel?
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Radio willen veranderen in de Renault clio II van 2008 van de vriendin, maar helaas werkte de nieuwe radio niet naar behoren..
Dus wou de originele radio terug plaatsen, maar helaas heb ik de code niet meer
Hierbij de gegevens van de radio..
@RichTrip: De radio vraagt niet om een code. Ik ben bezig het een en ander uit te sluiten voor het (meestal) niet werken van de radio. Het vreemde is,dat de radio het sporadisch wel doet. Op het moment dat deze niet werkt brand in het navigatie scherm GPS blauw, en hieronder TMC in het wit. Zodra ik weer een zender te pakken heb, brand er onder GPS een andere tekst in het blauw, VERONICA of dergelijke.
Ik was eigenlijk een beetje zoekende, omdat ik alle aansluitingen en dergelijke al gecontroleerd had. Antenne vraag ik me ook af,want zodra ik een zender te pakken heb, is de kwaliteit ook kraakhelder.
Ik was eigenlijk een beetje zoekende, omdat ik alle aansluitingen en dergelijke al gecontroleerd had. Antenne vraag ik me ook af,want zodra ik een zender te pakken heb, is de kwaliteit ook kraakhelder.
Kijk die antenne toch maar na, niet zelden zit er water/corrosie in de antenne-voet.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hoi,
Ik heb een renault laguna van 2002 gekocht en die mensen waren de code van de radio kwijt. Als iemand me kan helpen om de code te vinden, kan ik deze zelf ingeven en hoef ik niet naar de garage.
Volgende gegevens vond ik op de radio:
model no: 22DC279/62E
TOK535
RN279F10011893
prod no: FD0101240011893
8200063200TK535
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?