Bovenste dodepunt censor, zoekt garage in de buurt van Amste
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jul 2015 10:53
- Actief als: particulier
Bovenste dodepunt censor, zoekt garage in de buurt van Amste
De frustratie is kompleet, ik kan de wegenwacht niet eens meer bellen omdat ze me te vaak hebben moeten slepen.
Mijn bovenste dodepunt censor lijkt het elke keer te begeven. Misschien krijgt het te veel spanning, misschien wordt het te warm en kan het geen signaal doorgeven, geen idee!!! Maar na 20 minuten rijden sta ik hikkend aan de kant.
Ben al bij de Renault garage geweest in Sloterdijk, daar vroegen ze zulke rare bedragen dat ik snel weg ben gereden. Uit eindelijk bij Dorestad in Almere terecht gekomen. Maar zij hebben het rete druk.
Welke garagist kan me helpen in de buurt van Amsterdam?
Mijn bovenste dodepunt censor lijkt het elke keer te begeven. Misschien krijgt het te veel spanning, misschien wordt het te warm en kan het geen signaal doorgeven, geen idee!!! Maar na 20 minuten rijden sta ik hikkend aan de kant.
Ben al bij de Renault garage geweest in Sloterdijk, daar vroegen ze zulke rare bedragen dat ik snel weg ben gereden. Uit eindelijk bij Dorestad in Almere terecht gekomen. Maar zij hebben het rete druk.
Welke garagist kan me helpen in de buurt van Amsterdam?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Re: Bovenste dodepunt censor, zoekt garage in de buurt van A
Willem, weet je zeker dat het aan de bdp-sensor ligt?
Is die sensor door de WW vervangen? hoe hebben ze de motor aan de praat gekregen?
Haal je het vanuit Amsterdam naar Heemstede?
laat even weten.
Groet WillemS
(p.s. ik rijd in die blauwe, bij je ouders om de hoek)
Is die sensor door de WW vervangen? hoe hebben ze de motor aan de praat gekregen?
Haal je het vanuit Amsterdam naar Heemstede?
laat even weten.
Groet WillemS
(p.s. ik rijd in die blauwe, bij je ouders om de hoek)
Hide post links |
-
He Willem,
De MINI-Avantime pronkt op mijn bureau. Recent ook de aluminium versie gekregen voor mijn verjaardag. Maar goed,...
Zeker weten doe ik het niet, maar tijdens een van mijn pech momenten heeft de ANWB de auto uitgelezen en kwam tot deze conclusie. De BDP-sensor is toen vervangen en daarna reed hij weer als een zonnetje. Tot gisteren toen hij dezelfde keuren vertoonde en al hikkend tot stilstand kwam, 100 meter voor je huis.
Morgen gaat hij naar een garage, daar wordt er gekeken naar "het probleem" tips en suggesties zijn welkom. Ik heb echt geen idee waar ze het moeten zoeken.
Mocht het niets worden, durf ik de rit wel aan, mijn vader kan altijd nog komen slepen,.... Ik heb de kabel bij me.
Groet,
Willem
De MINI-Avantime pronkt op mijn bureau. Recent ook de aluminium versie gekregen voor mijn verjaardag. Maar goed,...
Zeker weten doe ik het niet, maar tijdens een van mijn pech momenten heeft de ANWB de auto uitgelezen en kwam tot deze conclusie. De BDP-sensor is toen vervangen en daarna reed hij weer als een zonnetje. Tot gisteren toen hij dezelfde keuren vertoonde en al hikkend tot stilstand kwam, 100 meter voor je huis.
Morgen gaat hij naar een garage, daar wordt er gekeken naar "het probleem" tips en suggesties zijn welkom. Ik heb echt geen idee waar ze het moeten zoeken.
Mocht het niets worden, durf ik de rit wel aan, mijn vader kan altijd nog komen slepen,.... Ik heb de kabel bij me.
Groet,
Willem
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Wat wel eens voorkomt is dat de stekker die aan de sensor zit slecht kontakt maakt. Het wil wel helpen de pinnetjes iets te torderen waardoor ze beter kontakt maken. Succes.
mvg WillemS
mvg WillemS
Hide post links |
-
Beste Willem, hij is nu even bij een garage maar heb weinig vertrouwen. Zou het een optie zijn om in het weekend even af te spreken? Je kan me bellen of sms-en op 0655362636, zondag ochtend, misschien?
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-