Enige tijd geleden heb ik mijn auto naar de garage gebracht met de klacht dat hij kraakte bij het nemen van hobbels en bij het rijden op klinker weggetjes. Zoals verwacht en aangekondigd door mijn collega, werden de stabilisatie stangen vervangen.
Nu ik de auto terug heb ontvangen trilt deze bij bijna alle snelheden. Het is net alsof er een slag in het wiel zit zoals dat bij een fiets het geval kan zijn. Ook heb ik het al eens vergeleken met een hond die met zijn staart kwispelt, maar dan zo enthousiast is dat zelfs zijn hele kont mee beweegt. De term "wubberen" zegt niemand wat, maar dekt de lading.
Het trillen is gedeeltelijk terug te voelen in het stuur, maar de auto trilt meer dan het stuur aangeeft...
Terug naar de garage die gelijk een stukje meerijden.
De monteur vond het allemaal maar niks en sloeg de klacht in de wind.
Opnieuw terug omdat ik het toch wel vervelend vond worden.
Vervolgens gaven ze aan dat hij uitgelijnd en uitgebalanceerd moest worden.
Nieuwe afspraak gemaakt en na een paar dagen was dat ook weer gebeurd, zonder resultaat.
De laatste keer hebben ze er tijdelijk winterbanden onder gestopt om aan te geven dat ik maar nieuwe banden moest kopen, omdat het met deze banden minder was. Er is een breukvlak in de canvas lijn waardoor het allemaal niet soepel loopt!
- Voordat de stabilisatie stangen waren vervangen, had ik nergens last van

Iemand een idee wat dit kan zijn er hoe ik dit kan oplossen?
BVD