TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb juist mijn MIO van meer dan vijf jaar, volledig gratis langs de computer geüpdatet. Dat ding koste 150 euro.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Geen klachten meer! Of allemaal moed opgegeven?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@Theo-R-link
Waarschijnlijk moe gestreden...Ik heb toch nog even een positief berichtje. (ben net terug van vakantie, vandaar mijn late reactie).
Toen ik mijn kaart voor mijn vakantie in de computer stopte voor een evt. update verdween mijn versie 9.45 en zat 9,40 er weer op dus terug naar November 2014 en was hier niet blij mee op zijn zachts gezegd want ik ging de volgende dag ook met vakantie.
Klantenservice gebeld en ik zou terug gebeld worden wat normaal 2 werkdagen zou duren maar in dit geval zou ze er achterheen gaan wat inderdaad gebeurd is.
Ik werd de volgende ochtend terug gebeld en ze kwamen er achter dat mijn kaart dan niet goed meer zou zijn en ik kon diezelfde ochtend een nieuwe kaart met versie 9.45 bij de dealer ophalen.
Dat is gelukt maar de dealer zij dat ik wel de oude moest inleveren.
Dus dat viel mij 100% mee dat het zo werd opgelost alhoewel we natuurlijk ook wel gauw tevreden zijn als het steeds zó moeilijk gaat.
Had nog even gehoopt dat ik de nieuwst versie zou krijgen maar dat was toch een te mooie gedachte...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door TCe120ECD »

Nou, ik heb het al opgegeven. Renault wint va mij, maar familie, vrienden en kennissen kopen gelet op de vele problemen geen Renault meer. En gelijk hebben ze.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik heb na 19 maanden nog geen kaartupdate gedaan, maar krijg nu toch wat (weg)problemen. Als ik nu wil updaten, hoe gebeurd dat dan? Moet ik een andere kaart halen bij de dealer? En hoe zit het dan met het 'systeem'?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Inderdaad, andere kaart kopen.
Ik persoonlijk zou hem bij de dealer kopen zodat de oude kaart in je bezit blijft, anders moet je de update via de R-toolbox kopen en dan komt hij op je oude kaart.
Als je hem bij de dealer koopt staat de versie voorop de doos dus let op dat je de juiste krijgt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Weet u wat de laatste versie voor Benelux is?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Benelux:
Versie: 950.6557
Datum update: 04/08/2015
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dank U

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Na mijn mail (en meerdere) teruggebeld.

Aanschaf nw kaart gedeeld (50/50). Op zich netjes
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Zo mensen!!!

Ik heb vorige week de nieuwe TomTom GO 6100 met 6 inch scherm (zelfde grote als RLINK megane) gekocht
Hierbij levenslange kaartupdate van de hele wereld en levenslange verkeersservice en idem flitserservice.

Ik was het gezeik over die dure kaartupdate die dan nog achter loop van Renault zat

Het apparaat is super alleen wel even een investering van € 349,-
Maar die verdien je dubbel en dwars terug daar je geen kaarten meer hoeft te kopen a' € 99,- stuk en geen abonnementen meer op flits en verkeersservice.

Ik ben super happy :dance: en wil jullie dat even laten weten en eventueel adviseren het zelfde te doen :thumb:

Het apparaat is helemaal super in alle opzichten, lees de reviews maar eens op het internet, er zijn er zat.

En dat draadje.....ach als je die een beetje wegwerkt staat het gewoon erg netjes.

MEVR. SCHIPPERS EN HEER VAN TILBURG......EAT YOUR HART OUT... :discuss:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

:lol: :lol: :lol: :Yes:
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

:dance: :dance: :dance: :mrgreen:

Waarom ik blij ben....zie laatste post vorige bladzijde (34)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door GertjanVB »

Foto aub. Heb je hem op je R-Link bevestigd?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Nee gewoon op de voorruit, netjes uiterst links zodat de kabel direct via de zijkant naar onder verdwijnt.
Heb het R-Link scherm nog nodig voor radio en overige instellingen. (foto volgt)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ahessler, Heeft dit model ook de mogelijkheid om auto caravan of camper in te stellen onder 'voertuig'?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Voor zover ik weet is dat een van de weinige dingen die hij niet kan.
Wel auto, fietser en voetganger.
Maar ik heb zelf ook een vrij grote caravan en met een beetje opletten zijn er nooit problemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Misschien heb jij dan een andere R-link dan ik maar wij worden ook via hele kleine weggetjes gestuurd waar je met je Renault goed kunt rijden maar toch echt niet met een caravan al is hij nog zo klein.
Dat geldt voor zowel in Nederland, Griekenland, Spanje en Frankrijk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Tja joh ik weet het niet, maar ik rij al jaren met een grote caravan binnendoor naar Zuid Spanje en heb nog nooit problemen gehad.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Eigenlijk zouden de verantwoordelijken van Renault rood van schaamte moeten zijn, als ze zoiets lezen, hun paradepaartje vervangen door een externe GPS. Maar zoveel interesseren de klanten hen niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Klopt, of het zou eens in een TV programma aan het licht gebracht moeten worden.
Ik denk dat ze dan hun gedachten even wat verder laten gaan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Wie schrijft er een goede brief naar KASSA, RADAR of OOK DAT NOG.......of misschien de rijdende rechter :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Beste mensen,

zojuist deze brief geschreven en wacht op antwoord.

"T.a.v.,

Jean-Paul Renaux,
Algemeen Directeur van Renault België Luxemburg en Renault Nederland

De heer van Tilburg en mevrouw Schippers.
Consultant Klant Relaties van Renault Nederland

Beste heren en mevrouw,

Nu na, samen met veel andere van het renaultforum.nl, diverse klachten te hebben ingediend over het R-Link systeem en met name over de dure en achterlopende kaart updates het volgende.

Veel klachten gingen met name over het aankopen van een nieuwe kaart, die terwijl deze ten opzichte van TomTom/Teleatlas al een versie achter loopt, na 1 a 2 weken vervangen werd door Renault door een nieuwe versie.
Hier werd dus een investering door de KLANT met de bedoeling het systeem weer up to date te hebben te niet gedaan.
Het ging hier vaak om kaarten van Europa met een aanschafprijs van € 99,-

Dit is mij persoonlijk overkomen en nog vele andere voor en na mij.

Alle klachten werden vaak genegeerd, weggewuifd, niet ontvankelijk verklaart en vooral klantonvriendelijk afgedaan.
Een enkele keer werd er in het verleden een coulance toegepast in de vorm van een tegoed bon voor de volgende kaart, maar toen meerdere op deze trein wilde mee liften, ontspoorde hij en ging de remise in om vervolgens nooit meer te rijden.

Deze problemen houden tot op de dag van vandaag nog steeds aan en worden niet klantvriendelijk opgelost.

Bij de aankoop van een Renault kan er veel maar daarna eigenlijk niets meer.
Je koop een dure auto maar moet op je knieën liggen voor een up to date systeem.
Veel, in mijn geval zeer jonge occasions, of nieuwe modellen lopen vaak achter.
Bij nieuwe wordt dit vaak dan opgelost door de 60 dagen regeling maar bij jonge occasions kan je dat dus vergeten en gaat de auto al geld kosten zodra je de dealer verlaat.

Ik heb het probleem voor mijzelf inmiddels opgelost door het aanschaffen van een externe TomTom, model 6100 a' € 349,- (gratis levenslange kaarten, verkeers-abonnementen enz.)
Zo ben ik in ieder geval van het gezeur en op iritante te woord staan van, in mijn geval de heer van Tilburg, af.

Misschien moet u alle ook eens een kijkje nemen op het forum en zodoende te weten komen wat er onder uw klanten speelt.
Ook zou u zo mee kunnen praten en klanten direct antwoord kunnen geven.
Hierin gingen vele bedrijven u al voor.

Kijk u een op:
tomtom-kaartupdate-t16544.html
De laatste pagina is de recentste.

Ik verwacht een reactie van Renault Nederland aan mij persoonlijk of op voornoemd forum.

Een discussie zou kunnen zijn dat Renault zich beter met auto's kan bezig houden (daar zijn ze goed in) en niet met navigatie (daar zijn ze zeer slecht in).
Laat dat laatste over aan degene die al naam hebben verworven op deze markt zoals TomTom.

Blijft een reactie uit dan zal een nader te selecteren team van het forum zich beklagen bij de televisieprogramma's KASSA, RADAR, OOK DAT NOG, enz.

Hopen op uw klantvriendelijkheid en medewerking,

Met vriendelijke groet,"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Goed 'verwoord' ahessler. Ben hier heel blij mee, zeker omdat ik zelf ook al aan het overwegen ben om een los navigatie systeem aan te schaffen. Heb mijn nieuwe Captur HH in januari ontvangen.
Wel jammer dat b.v. de persoon die ik eerder aan de telefoon had van de klantenservice over de klachten ook op het Renault forum rustig zegt 'Renault forum nooit van gehoord'....
We wachten af.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door TCe120ECD »

Tja, en zoals ik al eerder meldde, Renault NL reageert alleen telefonisch op een email. Zo heb je als klant geen bewijs van wat ze allemaal zeggen. Renault zou ook s chriftelijk moeten reageren, dat zou ze sieren. Ben benieuwd op hun reactie.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

TCe120ECD schreef:Tja, en zoals ik al eerder meldde, Renault NL reageert alleen telefonisch op een email. Zo heb je als klant geen bewijs van wat ze allemaal zeggen. Renault zou ook s chriftelijk moeten reageren, dat zou ze sieren. Ben benieuwd op hun reactie.

Renault Nederland al gereageerd door de ontvangst te bevestigen en binnen 10 dagen te zullen antwoorden.
Voor de zekerheid is er ook een papieren brief naar Renault gegaan gericht aan de directeur.

And now....we wait :think:

--WORDT VERVOLGD--

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

:think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

Eh... goed initatief maar je ziet hiermee over het hoofd dat R-Link gemaakt is door...., jawel: TomTom. Dus enerzijds wordt in de tekst TomTom opgehemeld, maar anderzijds op hetzelfde moment textueel afgekraakt. Niet Renault heeft R-Link ontworpen en geproduceerd, maar TomTom, als 'OEM' toeleverancier aan Renault. De fout ligt evenwel toch voor een deel bij Renault, zij hadden TomTom niet blindelings moeten vertrouwen maar veel duidelijkere afspraken moeten maken en een intensievere quality check moeten doen alvorens R-Link toe te laten op vrijwel alle belangrijke Renault modellen.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

MartijnEV schreef:Eh... goed initatief maar je ziet hiermee over het hoofd dat R-Link gemaakt is door...., jawel: TomTom. Dus enerzijds wordt in de tekst TomTom opgehemeld, maar anderzijds op hetzelfde moment textueel afgekraakt. Niet Renault heeft R-Link ontworpen en geproduceerd, maar TomTom, als 'OEM' toeleverancier aan Renault. De fout ligt evenwel toch voor een deel bij Renault, zij hadden TomTom niet blindelings moeten vertrouwen maar veel duidelijkere afspraken moeten maken en een intensievere quality check moeten doen alvorens R-Link toe te laten op vrijwel alle belangrijke Renault modellen.
R_Link is onder aanwijzing van Renault ontworpen waarbij TomTom heeft geadviseerd.
Een eis van Renault was een eigen systeem toe te passen zodat alleen de door hun bewerkte kaarten werken op R_Link.
Vervolgens gaan zij op het gemak een nieuwe Teleatlas kaart bewerken en geven deze uit wanneer TomTom-Teleatlas zelf alweer een nieuwe versie hebben.
Daar vragen zij dan ook nog eens bijna 100% meer voor.
TomTom heeft vervolgens moeten beloven geen commentaar, hulp of aanwijzingen te geven bij vragen van R_LINK eigenaars met vragen of klachten.
Zij mogen alleen maar doorverwijzen naar Renault Nederland.
Nou en die naaien je aan alle kanten.
Te dure kaarten die al verouderd zijn maar dat weet elke R_Link eigenaar inmiddels
Dus er is hier maar een schuldige.....RN
Als TomTom het systeem op eigen wijze had ontwikkeld had het vermoedelijk veel beter geweest maar daar had RN dan niet aan verdiend.

PFFFFFF DAT BEN IK KWIJT :discuss:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

TomTom heeft niet alleen geadviseerd, TomTom heeft het ook gebouwd. Dat Renault daar een tenenkrommend business model op heeft geplakt, is inderdaad ergerlijk. Maar ik wil wel graag benadrukken dat de heer Renaux bij de tekst van de brief zal fronsen als enerzijds TomTom als bouwer van R-Link wordt beschuldigd van een slecht R-Link product en anderzijds wordt opgehemeld voor hun losse navigatiesystemen.
De feiten in de tekst moeten wel juist / niet tegenstrijdig zijn.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

Ik vind het een beetje jammer dat ik op dit forum mij moet verdedigen en ga dat dus ook niet doen.

Wat ik wel wil opmerken is dat het hier om het verdienmodel gaat en de onvriendelijke klantondersteuning op dit gebied.
Dus niet om het navigatiesysteem op zich, maar als je goed leest haal je dat er toch wel uit???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

@ahessler, je hoeft je niet te verdedigen. Ik vind het een prima actie, ondersteun deze ook, en begrijp ook het punt dat je wilt maken/wilt overbrengen aan Renault. Het enige waar ik het niet mee eens ben, en vooral omdat ik vind dat in zo'n brief de feiten moeten kloppen, is de volgende passage in de brief:
"Laat dat laatste over aan degene die al naam hebben verworven op deze markt zoals TomTom."
Dit is een rare zin, omdat Renault juist dat heeft gedaan, door de ontwikkeling, ontwerp, productie en technisch beheer van R-Link uit te besteden aan juist diezelfde TomTom.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

Ff wat off-topic luchtigs tussendoor:

En anders gaan we met onze R-Link toch gewoon Back To The Future? :-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 324
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ahessler, ik ben heel blij met jouw actie en we maken het niet moeilijker dan het is.
Het blijft een feit dat Renault geld verdient met achterstallige kaarten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

JurJo schreef:Ahessler, ik ben heel blij met jouw actie en we maken het niet moeilijker dan het is.
Het blijft een feit dat Renault geld verdient met achterstallige kaarten
Bedankt en ik hou jullie op de hoogte.
Veel verwacht ik er ook niet van want Renault heeft op dit gebied nogal een koppige houding.
Maar misschien wordt er iemand wakker want ik heb van deze brief ook een cc gestuurd naar diverse dealers.
MartijnEV schreef:Ff wat off-topic luchtigs tussendoor:

En anders gaan we met onze R-Link toch gewoon Back To The Future? :-)
Het enige wat bij Renault back gaat is mijn bankrekening...... :Wall:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 aug 2014 12:53
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ahessler »

JurJo schreef:Ahessler, ik ben heel blij met jouw actie en we maken het niet moeilijker dan het is.
Het blijft een feit dat Renault geld verdient met achterstallige kaarten
Bedankt en ik hou jullie op de hoogte.
Veel verwacht ik er ook niet van want Renault heeft op dit gebied nogal een koppige houding.
Maar misschien wordt er iemand wakker want ik heb van deze brief ook een cc gestuurd naar diverse dealers.
MartijnEV schreef:Ff wat off-topic luchtigs tussendoor:

En anders gaan we met onze R-Link toch gewoon Back To The Future? :-)
Het enige wat bij Renault back gaat is mijn bankrekening...... :Wall:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht