TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Goed te horen, ik ben dus niet de enige waar het wordt vervangen. Ben heel benieuwd of het dan wel goed blijft werken.
Heeft het lang geduurd @RenaultCaptur tussen de aanvraag en het vervangen zelf? Ik heb nl geen idee hoe lang het kan gaan duren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Laatste bezoek: 07 dec 2022 15:37

Bericht door RenaultCaptur »

Maandag hebben ze nog een nw patch geprobeerd op het " oude" systeem, lukte niet. Nieuw onderdeel besteld (de r-link dus) en dinsdag/woensdag vervangen.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Laatste bezoek: 17 feb 2023 10:40

Bericht door Theo-R-link »

In armoede heb ik klacht ingediend bij de economische inspectie. Ik kocht op 6 november een nieuwe Benelux kaart, betaalde 92 euro ipv 64, omdat er een SD kaart moest bijgeleverd worden. Kreeg versie 930! terwijl men toen al als update langs computer 955 aanbood. Er kwamen dan ook veel systeemupdates en na de zoveelste kreeg ik in de wagen de melding: geen kaarten gevonden. Telkens ik mailde of belde kreeg ik de melding dat ik moest (betalend) de kaarten updaten langs computer.
Dom of contrair, ik weet het niet, maar ze begrepen niet dat ik geen gratis kaartupdate vroeg, maar gewoon de herstelling of vervanging van de kaart.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

dat is heel snel @RenaultCaptur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Laatste bezoek: 07 dec 2022 15:37

Bericht door RenaultCaptur »

Ehh, ik was toen al wel anderhalve maand bezig.... Maar nogmaals, de dealer heeft zijn best gedaan.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Tja, het laatste probleem loopt bij mij ook vanaf 4 november en het moet nog worden geplaatst. Blijkbaar de 'termijn' ervoor. Nadat ik wekenlang zelf aan de computer 'gekluisterd' zat moest hetzelfde nog bij de dealer gebeuren en daarna bij klantrelaties. Uiteindelijk allemaal tijdverspilling. Maar dat zijn de 'regels'.
Hoop wel dat het met een nieuw systeem opgelost wordt.
naast mijn mislukte kaartupdates mislukte ook de systeemupdate steeds in de auto.En dat is eigenlijk al 'n half jaar of langer maar de kaarten bleven er wel in al was het de oude versie.
Had jij dat ook @RenaultCaptur of had je alleen problemen met de kaartupdates?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

@RenaultCaptur
nog even een vraagje.
Is hetzelfde R-linksysteem er in gezet of misschien R-link 2 met de Tom Tom carminat?
Ik ben daar heel nieuwsgierig naar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Bericht door Verwijderd 17807 »

@RenaulCaptur: Ben ik mooi klaar met mijn 99,-- euro kostende kaart update versie 9.55.
Theo-R-Link wens ik sterkte !!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

@cog
ik heb net even in de kaartupdates gekeken en inderdaad staat daar nu de 9.50 als laatste met een update datum van 2/12/2015 met een vereiste ruimte van 3876.4 Mo
Heel vreemd want vorige week stond de 9.55 er in met een vereiste ruimte van 3905.3 Mo dus die hebben ze er

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17

Bericht door Marguerite »

Versie: 956.6857
Datum update: 18/11/2015
Type product: Contenu
Vereiste ruimte: 2.811,3 Mo

staat er bij mij.....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

@Marguerite
dat zijn gegevens van de kaart van West Europa zie ik net.
Ik heb het over de 'kaart van Europa' (45 landen)

Versie: 950.6557
Datum update: 02/12/2015
Type product: Contenu
Vereiste ruimte: 3.876,4 Mo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Is er soms nog iemand die het wel begrijpt??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

ja we moeten wel 'bij de les blijven' en geen kaarten door elkaar halen.
Ik praat over de kaart van heel Europa en de 9.55 is eruit gehaald bij de updates.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bas1975
lid
lid
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 17 aug 2023 15:28

Bericht door Bas1975 »

@JurJo; Kaart is er weer. Er waren de affgelopen dagen veel apps / kaarten niet beschikbaar. Nu alles weer normaal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Bij mij om 17.25 uur niet Bas1975... Dan is het per account anders blijkbaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

AWDK
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Laatste bezoek: 26 jul 2019 14:37

Bericht door AWDK »

Bij mij is de 955 inderdaad ook verdwenen in de aangeboden updates. update 950.6557, wordt nu als enige update voor de kaart van Europa aangeboden!
Sinds 23-03-2019:
Captur TCe 150EDC Intens, Blue Ocean/Gris Platine, Bose, afneembare trekhaak.
Vorige:
Captur TCe 120EDC XMOD, Rouge Flame/Noir Etoilé, Chrome Pack Interieur, Xenon, Armsteun (hoog/Clio), Chromen spiegelkappen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Nog maar weer eens naar mijn account. Gekeken naar wat er wordt aangeboden en inderdaad, versie 9.55 staat er niet meer bij. Wel staan er 2 updates gereed: 1 software update en, natuurlijk de 9.55. Sd kaart uit de auto in de computer. Weg updates: "Er zijn geen updates voor uw producten". SD kaart uit de computer... toch nog maar eens kijken. SD kaart weer in de computer en zonder enige waarschuwing begint de boel te uploaden en te downloaden. Ruim 2 uur aan de gang. Sd kaart in de R-Link. duurde ruim 20 minuten, kreeg o.a. de melding "Updating CorCoprocessor" (dat geeft toch direct vertrouwen nietwaar?) Alles gedownload en maar eens gekeken welke versie er nu op staat. Jullie raden het nooit 9.55 !!!!! (En die is niet meer verkrijgbaar, zal dus wel 9.50 zijn want dat is niet te controleren.) Om een ruim 5 weken durend verhaal kort te houden: Als je maar aanhoudt.
Wat ik nu zo verwonderlijk vind is dat niemand bij de klantenserviceNL en niemand bij 3 filialen van de dealer hier iets vanaf weet. Een R-Link helpdesk zou zijn nut kunnen hebben!!!
En ik ben het met vorige forumleden eens, de dealers en hun medewerkers doen hun stinkende best, daar ligt het niet aan.
Nou, we gaan opgeruimd een eindje rijden dit weekeinde in de hoop dat nu alles wel naar behoren functioneert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Nog even een aanvulling: Heb Chrome incognito gebruikt. Hoogstwaarschijnlijk was de update 950.6557 met als datum update 02/12/2015. Nieuw vwb de R-Link dan, dus mijn wantrouwen hiervoor is waarschijnlijk niet correct.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

@cog, je kunt toch in de auto zien welke versie het is. Ik neem aan dat als er staat versie 9.55 dat dat zo is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

@jurjo, nou 9.55 dus, maar die is niet meer verkrijgbaar, tenminste die staat niet meer in de catalogus.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

nee ik begrijp er ook niets meer van. Ik moet wachten op mijn nieuwe systeem maar in mijn account staan dus alleen mijn oude kaarten nog dat zie ik aan de Mo's. Dus ben benieuwd hoe dat wordt opgelost.
Als ik klik op update krijg ik weer een verplichte update waar 7 wk geleden alle ellende mee begon en het is die oude update inmiddels, de 11.293 oid. Volgens mij is de 11.335 al uit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Laatste bezoek: 15 mar 2016 16:49

Bericht door ahessler »

Nieuwe reclame van Renault.

KOOP EEN RENAULT MET R-LINK EN KRIJG 6 MAANDEN PSYCHISCHE HULP GRATIS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Als we het nu eens positief benaderen dan zijn de updates 9.50 en 9.55 gewijzigd in 9.55 datum update 2 december 2015. Zou kunnen dus. Dit is puur hypothetisch maar iets anders zie ik niet.
Vanmiddag test gereden. Ik moet nu een keer of 5 de R-Link aan- en uitzetten voordat er iets gebeurt. De stembegeleiding slikt halve zinnen in en/of spreekt die niet uit. De thuisknop is niet meer geactiveerd en ik heb nog niet gevonden hoe dat zou moeten. Op een rotonde moest ik de vierde afslag nemen terwijl er maar drie zijn. Het loopt lekker zogezegd met die nieuwe update. Prettig weekeinde!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

cog schreef:Als we het nu eens positief benaderen dan zijn de updates 9.50 en 9.55 gewijzigd in 9.55 datum update 2 december 2015. Zou kunnen dus. Dit is puur hypothetisch maar iets anders zie ik niet.
Vanmiddag test gereden. Ik moet nu een keer of 5 de R-Link aan- en uitzetten voordat er iets gebeurt. De stembegeleiding slikt halve zinnen in en/of spreekt die niet uit. De thuisknop is niet meer geactiveerd en ik heb nog niet gevonden hoe dat zou moeten. Op een rotonde moest ik de vierde afslag nemen terwijl er maar drie zijn. Het loopt lekker zogezegd met die nieuwe update. Prettig weekeinde!
:lol: :lol: KOOP EEN RENAULT MET R-LINK EN KRIJG 6 MAANDEN PSYCHISCHE HULP GRATIS :dance: :clap:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Weet je, ik durf na al deze verhalen mijn SD kaartje niet meer up te daten.
Ik blijf lekker rijden met mijn losse TomTom 6100 met levenslange gratis kaarten van de hele wereld en service (flits & Trafic).
Op dit moment Kaart van heel Europa versie 9.60

Check it out: https://www.youtube.com/watch?v=BG4924EjnnE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Het is een oplossing, maar het doet niets af aan het feit dat een firma zoals Renault echt de mensen beliegt en besteelt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Ik weet het Theo maar ik heb al een paar keer voorgesteld om met een aantal forum leden de publiciteit op te zoek middels het schrijven naar tv programma's als Radar of Kassa, maar daar reageert niemand op.

Renault is te groot om alleen aan te pakken.
En misschien helpt het misschien ook niet maar dan hebben we wel wat gedaan met zijn alle en zet dat Renault misschien aan het denken.
Negatieve publiciteit is waarschijnlijk publiciteit waar ze niet op zitten te wachten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31

Bericht door TCe120ECD »

@ahessler, op wat voor grond wil je naar Kassa of een ander programma stappen om Renault "aan te klagen". Renault doet niets verkeerds. Bij de aanschaf van je nieuwe auto, werd door de dealer cq Renault aangegeven dat je 1 malig recht hebt op een gratis update, daarna wordt het betalend. Jij en ik en andere koper van een renault gingen daarmee akkoord. Dat achteraf de prijs van een update niet is zoals wij gehoopt hadden, vergeleken met de door ToTom aangeboden updates op de losse TomTom apparaten, doet er volgens mij niets af aan de koopovereenkomst met Renault. Technisch gesproken heeft Renault niets verkeerds gedaan. Zoals Theo-R-Link ook in een bericht schreef als antwoord van Renault Belgie: "je bent niet verplicht te updaten". Dat is het standpunt van Renault. Ook ik heb geklaagd bij Renault en niets bereikt. Seq genomen, Renault doet niets verkeerd. Wel zouden zij de updates die zij van TomTom afnemen (ik weet niet of Renault daarvoor betaalt) voor een beetje redelijke consumentenprijs mogen aanbieden.
Daarom denk ik dat Radar of Kassa "ons" niet zal steunen, tenzij je dit onder de noemer "woeker (polis) updates" kan scharen.
Trek de stoute schoenen maar aan en schrij een brief naar Radar ok Kassa en kijk wat ze hievan vinden. Verwijs naar dit forum en mochten ze dit willen oppakken, wil ik ook mijn steentje bijdragen.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Dit gaat niet alleen over de prijzen van de updates @Tce120ECD het gaat erom dat de updates bij de meeste van deze 'forumklagers' niet goed werken of helemaal niet werken. In het ergste geval geeft het systeem aan 'geen kaarten gevonden', ik heb dat meerdere keren gehad en ik krijg in mijn account de juiste update niet, hij blijft staan op de oudste.
Je hebt waarschijnlijk de belangrijkste problemen 'over het hoofd gezien' want als je iets koopt, wat je er ook voor betaalt, het moet wel werken en zo niet.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

@TCe120ECD
Ik heb al meerdere steentjes bijgedragen en nu mag een ander het doen.
Maar gezien jij er zoveel van af weet is dat misschien wat voor jou.
De meeste schreeuwen hier de longen uit hun lichaam omdat Renault het niet goed doet of ze zich opgelicht voelen.
Ik kreeg kaart 9.45 maar vroeg eerst bij Renault Nederland of er binnenkort een nieuwere kaart uit zou komen want dan zou ik even wachten........Nee hoor meneer was het antwoord. 10 dagen later kwam 9.50 maar ik kon niet gecompenseerd worden. Lijkt mij ook een vorm van oplichting....

Verder laan ze ook mensen in de kou staan die klagen want daar hebben ze een hekel aan.
Maar ik denk dat jij zegt "onwetendheid van Renault" want ze doen tenslotte niets verkeerd.

En dan nog even dat aanklagen....Kassa en Radar zijn consumenten programma's die misstanden aan het licht brengen en consumenten inlichten en waarschuwen. Het is dus geen rechtbank maar pure voorlichting van koop je dit dan kan dat het gevolg zijn.

Zoals jij nu argumenteert lijkt het wel of je zelf bij Renault werkt.
Dat zal je wel ontkennend beantwoorden maar toch.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Bij mij is er wel degelijk een fout. Ik koop een kaart op 6 november en op 5 december verdwijnt plots de kaart. Dit valt, volgens mij, wel onder garantie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31

Bericht door TCe120ECD »

@ahessler, @jurjo en @theo-r-link, als jullie het zo stellen, dan had ik het inderdaad niet begrepen. Als je iets KOOPT moet het goed zijn, daar ben ik het volledig mee eens. Maar er is hier het nodige geschreven over de prijs, vandaar mijn reactie.
En @Hessler, als iemand het een keer voor een bedrijf opneemt, wil niet zeggen dat deze persoon bij dat bedrijft werkt of aandelen heeft of wat dan ook. Mijn enige raakvlak met Renault is mijn Captur. Hiervoor een Peugeot gehad en daarvoor alleen maar Nissans. Heb nog nooit voor een particulier gewerkt,dus geloof maar wat je wilt of niet! Het staat je of iemand anders vrij om naar Kassa of Radar te gaan. Ik zal die stap niet ondernemen, want ik heb geen TomTom update(s) gekocht. Zo ook geen problemen, anders zou ik eerder DAS inschakelen. Daar betaal ik al jaren premie "voor het geval dat". Succes mensen, no heart feelings.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Ondertussen krijg ik hier geen reactie op mijn vraag: Na weer eens een update, kreeg ik in de auto 'geen kaarten gevonden'. Dat gebeurd blijkbaar wel meer, maar na enkele keren opnieuw opstarten lukt het wel. Bij mij draaide de auto en de kaarten stonden op het scherm. Plots verdwenen die en nu krijg ik ze niet meer terug. Vermits dit gebeurde binnen de maand na aankoop, zou dat toch garantie moeten zijn, maar Renault weigert dat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17

Bericht door Marguerite »

Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
Contacteer:

Bericht door GertjanVB »

Na een redelijk juichverhalen afgestoken te hebben in dit draadje ben ik voor de gein maar weer eens in mijn vroeger meest favoriete draadje over TomTom kaart-updates gaan kijken. Ik constateer dat hier met rode hoofden, stoom uit de oren en uitpuilende ogen wordt gepost en dat psychiatrische hulp bij een enkeling wel gewenst is :twisted: ook zie ik dat dit draadje gevoed wordt door een beperkt aantal forumleden, maar inmiddels meer als 40.000 lezers heeft voorbij zien komen. Er is dus wel iets aan de hand....
image.gif
Zelf heb ik die problemen ook gekend en heb driftig in dit draadje gepost en met Renault contact gehad. Het werkt nu en als het werkt verder niet aankomen; ik krijg geen kaartupdates en doe dan ook geen kaartupdates, de laatste systeemupdate verliep probleemloos en werkt prima. Hoe kon het zover komen?
  • oude My Renault account verlaten en een nieuwe aangemaakt
  • Chrome browser voortaan gebruikt
  • nieuwe SD kaart met kaart Europa aangeschaft
  • ZEn; neem afstand, ga niet uit van logica, koester geen verwachtingen, alleen rust kan u redden en leiden tot uw doel: vergoeding van uw kosten, danwel een werkend R-Link systeem
We weten allemaal dat Renault het onnodig ingewikkeld maakt: de bron zit in Parijs en in Portugal een helpdesk met wat servertjes. Daarom zullen Renault NL en medewerkers bij dealers niet altijd adequaat kunnen reageren en wellicht ook gefrustreerd kunnen zijn. Er zijn er die er bovenop springen, zo een heb ik er getroffen. En er zijn er die een bord voor hun kop hebben geplaatst om aan deze 40.000 klagers en deze misère te ontkomen.
Zoals gezegd, ik heb geen pijn meer, jullie nog wel. Ik heb mijn oplossing gedeeld (kostte wel geld, met een bijdrage van Renault weliswaar) en hoop dat je er nog wat aan hebt. Anders moet je Carlos proberen denk ik.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

We gaan voorruit: De R-Link start automatisch op bij het aanzetten van de motor; de thuisknop is weer actief en de stembegeleiding heb ik ook kunnen verbeteren!!! Hoe het op de rotondes gaat, weet ik nog niet.
Op de R-Link tool staat "er staan nieuwe items klaar voor installatie". Die staan niet als update op mijn account. Moet de SD kaart nog ophalen uit de auto en zal dan toch die items over zetten.
@GertjanVB: Volgens mij zit de automatiseringsafdeling in Boulogne-Billancourt, Frankrijk. Tenminste daar kwam de factuur voor de update vandaan. De helpdesk zit in in ieder geval wel in Portugal.
Klacht neerleggen bij Kassa, Radar o.d.: Ik heb de uitgebreide prijslijst (2013) er nog eens bij gehaald, maar niemand werd verplicht en R-Link aan te schaffen. Je kon ook kiezen voor het eenvoudigere MediaNav met 7" touchscreen. Beide systemen waren even duur dus ja, wat doen wij zuinige Nederlanders: we kiezen voor het duurste systeem en dat is de R-Link.
Het enige wat we Renault kunnen verwijten is dat de verkopers er de nadruk op legden/leggen dat het een TomTom navigatiesysteem is, terwijl Renault het systeem beheert en dat laatste werd er natuurlijk niet bij verteld.
De afgelopen 5 weken heb ik zeer intensief contact gehad over de update (dat kun je hiervoor allemaal lezen) met een heleboel medewerk(st)ers en echt iedereen probeerde van alles en deed hun uiterste best. Het probleem is en dat heb ik al eerder opgemerkt, dat er bij Renault niet genoeg kennis over het systeem aanwezig is. Renault kennende zal dat in de toekomst wel verbeteren. Komt bij dat we een nieuw type auto hebben gekocht en dat betekent onherroepelijk kinderziektes. Zelf ben ik al voor de vierde keer voor een terugkom actie bij de dealer geweest. Daar heb ik geen problemen mee, als het maar opgelost wordt.
En ja, mijn ergernis blijft toch wel dat je oude versies koopt ten opzichte van TomTom zelf, maar of dat genoeg is voor Kassa?? En ook dat hadden we kunnen vragen bij de aankoop, maar daar denkt natuurlijk niemand aan, ik ook niet.
En wat de prijs betreft, ook dat heb ik al eerder opgemerkt: De verkoper bepaalt de prijs, de koper bepaalt of hij dat wil betalen of niet. Mijn idee daar over is 1 kaart per 12 tot 18 maanden kopen of updaten. Dat is voor mij voldoende.
Schrale troost: Naar ik heb begrepen moet je bij Peugeot één keer per jaar naar de dealer voor een update. Die wordt uitgevoerd met een usb stick en daar betaal je dan meer dan 100 euro voor. Die usb stick krijg je niet mee!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Kaartupdate
    door Leo1959 » » in EasyLink
    5 Reacties
    521 Weergaves
    Laatste bericht door amvih
  • kaartupdate
    door Steef1972 » » in EasyLink
    7 Reacties
    963 Weergaves
    Laatste bericht door rey_a
  • Kaartupdate al rijdend installeren
    door petrusbeuk » » in EasyLink
    2 Reacties
    538 Weergaves
    Laatste bericht door petrusbeuk
  • Foutmelding "Kaartupdate: Updatebestanden onvolledig."
    door Frank-Renault » » in R-Link 2
    0 Reacties
    275 Weergaves
    Laatste bericht door Frank-Renault
  • Geen Geluid Tomtom
    door Fren » » in Renault TomTom Navigatie
    0 Reacties
    248 Weergaves
    Laatste bericht door Fren
  • R-link2, TomTom traffic en Dig Services gekocht, en nu?
    door Ruud2802 » » in R-Link 2
    3 Reacties
    872 Weergaves
    Laatste bericht door exroosje
  • TomTom versie ? Trafic 2012 Diesel
    door Scriba » » in Renault TomTom Navigatie
    3 Reacties
    278 Weergaves
    Laatste bericht door Scriba