Mistlampen vòòr : welk relais?
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 16 mei 2015 22:50
- Actief als: particulier
Mistlampen vòòr : welk relais?
Hmm, veel electrische vraagjes, de laatste tijd, nu ik :
tijdens mijn laatste rit naar het voormalige oosten zijn mijn mistlampen vooraan gaan knipperen, nu doen ze niks meer. Lampen en zekering zijn OK.
Welke relais hoort erbij ?
Nog een vraag, voor een evt zelf te bouwen bypass, mocht het de schakelaar op de stuurhendel zijn :
gaat de stroom in het circuit eerst door de zekering en daarna door de schakelaar? Bij de zekering meet ik nl spanning.
tijdens mijn laatste rit naar het voormalige oosten zijn mijn mistlampen vooraan gaan knipperen, nu doen ze niks meer. Lampen en zekering zijn OK.
Welke relais hoort erbij ?
Nog een vraag, voor een evt zelf te bouwen bypass, mocht het de schakelaar op de stuurhendel zijn :
gaat de stroom in het circuit eerst door de zekering en daarna door de schakelaar? Bij de zekering meet ik nl spanning.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Het relais zal zich op de relaisplaat bevinden welke zich achter de zekeringenkast bevind.
Welk relais het zo is weet ik niet.
Antonio.
Welk relais het zo is weet ik niet.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Hide post links |
-
Topic author - lid
Bedoel je dat ik ònder deze zekeringenplaat nog meer relaistjes vind ?? Trek ik geen dingen kapot als ik deze losmaak?
Die twee paarse blokjes (rechtsboven) zijn alvast niet kaduuk, en ook niet de vier grijze exemplaren (kleiner van stuk) in de zekeringenkast bij de accu, daar zit ook nog een rode van maar liefst 60A, en die is het ook niet.

Grtz , Peter
Die twee paarse blokjes (rechtsboven) zijn alvast niet kaduuk, en ook niet de vier grijze exemplaren (kleiner van stuk) in de zekeringenkast bij de accu, daar zit ook nog een rode van maar liefst 60A, en die is het ook niet.
Grtz , Peter
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07
Offtopic: Mmmm ik zie dat jij in het zekeringenkastje rechtsonder ook nog 3 zekeringen hebt zitten zonder dat er links op de "afbeeldingentabel" staat waar deze voor dienen...... Ik heb dit namelijk ook, enig idee waar deze voor zijn?
Hide post links |
-
Topic author - lid
Hoi Chicco,Offtopic: Mmmm ik zie dat jij in het zekeringenkastje rechtsonder ook nog 3 zekeringen hebt zitten zonder dat er links op de "afbeeldingentabel" staat waar deze voor dienen...... Ik heb dit namelijk ook, enig idee waar deze voor zijn?
dat lijken me gewoon reservezekeringen te zijn. Nog nooit een auto gehad waarin er geen reserveaekeringen zaten naast de andere.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07
Ah oke. Bij mijn vorige auto's zaten de reservezekeringen namelijk altijd ergens in een apart vak bij elkaar en niet zoals bij de Espace net alsof ze op dat moment reeds in gebruik zijn.....Grand Pierre schreef:Hoi Chicco,Offtopic: Mmmm ik zie dat jij in het zekeringenkastje rechtsonder ook nog 3 zekeringen hebt zitten zonder dat er links op de "afbeeldingentabel" staat waar deze voor dienen...... Ik heb dit namelijk ook, enig idee waar deze voor zijn?
dat lijken me gewoon reservezekeringen te zijn. Nog nooit een auto gehad waarin er geen reserveaekeringen zaten naast de andere.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-