Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben mijn radio code kwijt
Kan iemand mij helpen aan die code?
Het is van mijn renault trafic 2006
Het nr wat op de radio staat is: 8200354522T E908 security.
@Rene: Heb je mij dan wel de code gegeven van de radio tuner, of stond deze code op een cd wisselaar ?
Op kenteken is niet zo betrouwbaar als op nummer (en ik kan niet op kenteken, dat terzijde), maar bij de gegeven code hoort toch echt 1499
Neem aan dat je na invoeren wel 'afsluit' ? (zie bericht helemaal bovenaan dit topic)
Want als de code fout zou zijn, zou die op zijn minst een error moeten geven, en dat maak ik ook niet op uit je antwoord er gebeurt niets.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Sinds mijn batterij plat was, kan ik de radio niet meer gebruiken. Ik moet een code intypen maar ken de code niet. Dit is de serienummer: RNRDBE60006944 Securetynummer: A152 Weet iemand de code?
Hallo ik heb een aantal weken terug een vel satis 3.0dci gekocht!
nu heb ik de accu los gehad aar kan in de boekjes geen code vinden.
zou je deze voor mij willen opzoeken !
Cabasse auditorium
298 B73 0720530
Radio 5833
CD 4337
8200 064 337
C553
Alvast bedankt
mvg,
Barry
raffa schreef:Sinds mijn batterij plat was, kan ik de radio niet meer gebruiken. Ik moet een code intypen maar ken de code niet. Dit is de serienummer: RNRDBE60006944 Securetynummer: A152 Weet iemand de code?
0017 is je code
vel satis schreef:Cabasse auditorium
298 B73 0720530
Radio 5833
CD 4337
8200 064 337
C553
Alvast bedankt
mvg,
Barry
0964 is je code.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik kan helaas niet reageren op berichten dus probeer het maar even zo !
Bedankt voor de snelle reacties ! Yep ik hen de velsatis weer aan de praat nu moet de tuv nog even meewerken!
ff ontopic @ vel satis ook leuk dat mijn oude Vel Satis weer een 2de leven krijgt dus nu een nieuwe turbo erop en dan op Duits kenteken.
Hoop dat de TUV idd meewerkt als is mijn ervaring zo dat die het niet zo hebben op Renault helaas
@joskamphuis: code is 5817
@claudiva: jij hebt een Blaupunkt radio, helaas heb ik daar geen code generator programmatje voor, wellicht dat anderen op het forum je kunnen helpen
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
joskamphuis schreef:Beste Claudia de code 5817 heeft helaas niet gewerkt.
Toch is dat wel de goede code.
Kijk nog even bij de allereerste posting of je het wel goed invoert. Sluit je bijvoorbeeld de invoer wel goed af ? Krijg je een foutmelding ?
Ricky1990 schreef:Hoi
Ik ben ook mijn code kwijt
Kan iemand mij hier bij helpen met de code
Et gaat over een raunalt senice 1.6.16v bouwjaar 2002
Gegevens van de radio
Mijn renault megane grand scenic uit 2006 is net APK gekeurd en een grote beurt gehad. Er zit een nieuwe acuu in en de code heb ik niet. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee. Hier zijn mijn gegevens:
IMG_1962.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Donkers schreef:Mijn renault megane grand scenic uit 2006 is net APK gekeurd en een grote beurt gehad. Er zit een nieuwe acuu in en de code heb ik niet. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee. Hier zijn mijn gegevens:
Hallo,
Ook bij ons het geval dat de accu leeg is geweest en wij dus nu geen muziek meer hebben in onze auto.
Ik hoop dat ik dit bericht nu juist plaats.
Weet iemand onze code? Het gaat om een renault espace uit 2004 de codes op de radio zijn
MODEL NO: 22DC269/62T
TOJ073
RN269F30070901
PROD NO: FD203200070901
code aan de rechterkant : 8200205833TJ073
code in de rechthoek : 8200 205 833 --C
Ik hoop dat iemand hier iets mee kan
alvast bedankt
Claudiva schreef:Wie oh wie kan mij helpen aan code Renault Twingo Blaupunkt radio??!
...de garage, daar zal je even langs moeten, of bel ze anders op, misschien dat dat ook kan. Ik kan je in elk geval niet helpen, en al zeker niet alleen op chassisnummer.
zou iemand van dit forum zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen aan een code voor mijn radio?
zelf de accu vervangen van mijn Renault Scenic 1.6 echter geen code meer aanwezig....
en dit is de eerste keer dat ik een code moet invoeren.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?