horten en stoten bij koude moter

Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

... en reken maar dat, gelet op het aankomend schandaal met de overschreden diesel emissienormen, Renault aardig wat andere kopzorgen over zich zal krijgen. Het lijkt er op dat de keuze snel zal gemaakt zijn voor wat betreft hun prioriteiten te leggen. G*dv*r nog aan toe. :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door larsdijkstra 16v »

Welk schandaal bedoel je Fluence? Er is toch aangegeven dat er niks aan de hand is...?
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Nee inderdaad, niks aan de hand schreven ze....met de diesels:-)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

Klopt, niks aan de hand met de (sjoemel) software, maar blijkbaar al even erge (verborgen) gebreken zoals hogere uitstoot bij diesels. Er zouden nog andere merken verdacht zijn (Nissan ... ?), zoals blijkt uit talloze krantenkoppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

Man toch, ze gingen alle merken controleren en ieder merk, ieder merk geeft veel lagere verbruikswaarden (dus ook onschadelijke CO2 uitstoot) op dan in de praktijk blijkt. Heeft niks te maken met fijn stof of NOX wat superschadelijk is. CO2 ademenen we uit, komt uit de koeien hun achterwerk, ed. Bomen hebben dit nodig en zetten dit om naar O2. Heel dat CO2 verhaal is in het leven geroepen door onwetenden maar jan met de pet gelooft dit en betaalt dan maar al te graag belastingen op deze norm. Fijn stof, daar gaan we aan kapot. Maar dit is moeilijker te meten en om te zetten naar een belasting.
Tot heden heeft renault geen enkele betichting van sjoemelsoftware zoals bij de vag groep het geval is. Erger nog, zij sjoemelen met de nox uitstoot!
Dat wagens meer verbruiken dan opgegeven komt door de norm. Die norm is achterhaald en zal in de toekomst vervangen worden door een veel reeelere norm.
Dat de Kadjar schokt heeft helemaal niks te maken met sjoemelen. Integendeel, die staat wellicht zo arm om die belachelijke co2 norm te behalen. Laat die motor rijker draaien en die loopt perfekt, ben ik overtuigd van. Dat is trouwens wat tuners doen.
Men is trouwens van plan alle merken te controleren, dus dit heeft niks met verdacht te maken. Men is onschuldig zolang er niks bewezen is...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

Man toch, lees wat ik geschreven heb.

Waar staat in mijn post dat Renault zich schuldig maakte aan sjoemelsoftware ? Ik geef alleen weer wat de kranten en de media bekend maken, Perceptie heet dat, weet je wel ?

Ik hoef daarom nog niet akkoord te gaan met wat de media ons melden. Je verhaal van Jan met de pet die het verhaal van de "onwetenden" maar al te graag gelooft lijkt veel op goedkope sensatie à la "wij zijn de verstandige, de rest zijn de domme ..."

Is het zo moeilijk toe te geven dat er iets aan de hand is en niet alleen met Renault ?

Overigens dacht ik van de eersten te zijn die in dit topic voorstelde de benzine versie van de Kadjar van een rijker mengsel te voorzien om het probleem op te lossen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

Euhm... was geen aanval naar jou hoor. Wou gewoon eens zeggen hoe de zaken staan.

Er is met elk merk momenteel iets aan de hand, maar dat komt gewoon omdat de nu geldende norm voor het bepalen van uitstoot en verbruik totaal geen voeling heeft met de realiteit. Bij hybrides is het nog veel slechter gesteld, die verbruiken tig keer meer dan opgegeven.

En dan jan met de pet... hiermee bedoel ik de grote massa die alles gelooft wat de overheid voorschotelt. Ipv eens kritisch te zijn en bepaalde zaken in vraag te stellen.
De mentaliteit van 't staat op internet, of 't staat in de gazet, daar doel ik op.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

@ DHL : dank je voor de toelichting.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

Nu ook Opel in opspraak ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

barre
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2015 11:33
Actief als: particulier
Locatie: Lint (België)

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door barre »

Heb via een kennis bij Renault opgepikt dat de 1.2 TCE met een mogelijke contructiefout zit, en voornamelijk in de Kadjar geeft dit meer probs dan bij andere modellen. Intern zijn ze nog eea aan het bedisselen, maar het kan gebypassed worden dmv het inspuitmoment aan te passen (allen rap naar garage). Neemt niet weg dat de schade die dan al is aangebracht daar niet meer weggaat, maar het verlengt wel de levensduur van de motor (slik).

Heb er een hele technisch uitleg van gekregen, maar blijkbaar heeft het horten en stoten te maken met de afwerking van de binnenkant van de motor, die TE glad is afgewerkt, waardoor er geen olie meer blijft plakken op de binnenwand van de motorblok. Normaal wordt die voor constructie "gehoond" waardoor er een soort van "krassen" in gezet wordt, en waardoor olie zich makkelijker kan hechten op de binnenkant. Schijnt belangrijk te zijn voor de smering. En blijkbaar is er daar ergens iets niet goed gegaan. Er waren daardoor nog meer gevolgen zoals condensvorming ed, en dat is al helemaal nefast in een verbrandingskamer. Gevolg: onregelmatige verbranding met horten en stoten als gevolg.

Ben ik ff blij dat ik een 1.5dCi besteld heb. Alhoewel, in mijn Laguna is mijn 1.5dCi ook al eens schierlijk overleden na 4J en 114.000 Km. En dat lag aan de oliepomp die teveel oliedruk leverde...

En toch blijf ik lekker Renault rijden :D

2016 Kadjar 1.5 dCi Kosmosblauw - 2011 Laguna GT 1.5 dCi Zwart Nacré - 2007 Megane GT 1.5 dCi Staalblauw - 2002 Laguna GT 1.9 dCi Eclipsgrijs - 1999 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1996 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1995 Megane 1.9 D Zwart - 1988 R21 2.2 D Zilvergrijs - 1991 R5 Campus 1.1 Rood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Beetje hoog broodje aap gehalte? (onthul je bron)
Je voelt eigenlijk gewoon dat de brandstof inspuitingen overgeslagen worden. (software?)
Als een zuiger vastloopt loopt ie vast,..toch?, en dat doet ie dan bij vollast volgens mij, en niet bij bijna 0 last, en vooral bij warme motor en niet bij koude motor.

Maar goed,als het maar opgelost word, maakt me niet uit hoe.
Toch denk ik dat de diesels er ook last van krijgen :-)(na de update zie nieuws over 15000 autoos terug enzo_)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

Zijn maar een honderdtal diesels in Nederland, nl de Captur 110 pk als ik me niet vergis.
Brandstofinspuitingen overslagen gebeurt zomaar niet, volgens mij moet je eerder aan het mengsel denken dat te arm is op bep toerentallen.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

barre
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2015 11:33
Actief als: particulier
Locatie: Lint (België)

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door barre »

@Kad in de Jar

Je doet er mee wat je wilt, maar het is zeker geen broodje aap. Als jij er niks mee kan, dan wss wel iemand anders.

2016 Kadjar 1.5 dCi Kosmosblauw - 2011 Laguna GT 1.5 dCi Zwart Nacré - 2007 Megane GT 1.5 dCi Staalblauw - 2002 Laguna GT 1.9 dCi Eclipsgrijs - 1999 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1996 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1995 Megane 1.9 D Zwart - 1988 R21 2.2 D Zilvergrijs - 1991 R5 Campus 1.1 Rood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

barre
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2015 11:33
Actief als: particulier
Locatie: Lint (België)

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door barre »

@DHL

Bij de Captur 1.5 DCi is het probleem gesitueerd in de uitlaten. In België komen er 383 in aanmerking.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160119_02077019

2016 Kadjar 1.5 dCi Kosmosblauw - 2011 Laguna GT 1.5 dCi Zwart Nacré - 2007 Megane GT 1.5 dCi Staalblauw - 2002 Laguna GT 1.9 dCi Eclipsgrijs - 1999 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1996 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1995 Megane 1.9 D Zwart - 1988 R21 2.2 D Zilvergrijs - 1991 R5 Campus 1.1 Rood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

Ja weet ik, maar tweede deel was op de kadjar bedoeld eigenlijk :)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

@barre : van je verhaal kan er wel iets kloppen; mijn garagehouder hield het bij een update van het motormanagement en in het bijzonder het aanpassen van de inspuiting. Op termijn zou het schokken schade kunnen toebrengen aan o.a. krukas en versnellingsbak. Eerlijk gezegd, het verhaal van de smering vind ik nogal kort door de bocht. Duimen maar dat het niet zo erg wordt. Positief is dat het probleem stilaan een gezicht krijgt. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Barre,

mijn dealer verteld een heel ander verhaal.
Kan geen kwaad, en ja is 100% een software probleem. wacht op goedkeuring EU.
Maar heb het nog niet op papier, alleen mondeling.
Mijn ander klacht word niets mee gedaan door Renault NL, volgens de dealer.
Waar kun je een klacht direct indienen bij Renault NL?
Ik moet er maar een hobby van maken om mijn recht te halen vrees ik..(lukt me altijd, maar kost wel veel tijd:-()
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

@Kad : als het menens wordt, begin dan maar met een mail (of misschien nog beter : 'n aangetekende zending - wordt dit in Nederland ook zo genoemd ? -) naar je dealer te sturen met een samenvatting van het hele verhaal, beschrijving van de gebreken en voorbehoud te maken voor eventuele latere technische problemen of abnormale slijtage te wijten aan het schokkend fenomeen. Geef de dealer een redelijke termijn om je te antwoorden.
Benieuwd wat zijn voorgestelde oplossing zal zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



IvSav
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2016 08:56
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door IvSav »

Zonder het horten en stoten in twijfel te trekken, toch even een kanttekening: In de betreffende internet fora in Duitsland (incl CH en AT), Engeland, Zweden, Finnland, Frankrijk vind je niets wat betreft dit problem. Aangezien ik geen andere talen dan deze machtig ben, kan misschien iemand anders (die andere talen beheerst) eens kijken op andere fora dan deze. Ik vind het toch well interesant als dit probleem alleen in NL voorkomt. Ik heb de TCE 130 met 4000Km en geen enkel probleem met horten en stoten, zelfs bij een temperatuur van -30°C (woon in FI)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

Je vaststelling verandert niks aan het feit dat het probleem er wel degelijk is. Kruis België ook maar al aan op je lijstje. Overigens is Renault België-Luxemburg zich wel degelijk bewust van geleidelijk toenemende klachten van ontevreden Belgische Kadjar benzine rijders.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Als je altijd alleen maar op karresporen rijd valt het niet op, vandaar :-)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Vandaag heb ik nu op schrift een toezegging gekregen dat de oplossing nog vrijgegeven moet worden.
Het grote Ontkennen door RN is dus wat mij betreft achter de rug.
De demo bij de dealer heeft het ook...

Helaas nog geen termijn.
Hoop niet dat het 15 jaar duurt.
Verder POSITITIEF gestemt.
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



willemevert
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 nov 2015 22:52
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door willemevert »

Hou het positieve gevoel vast. Het komt vast goed. Zeker en vast zoals onze zuiderburen zouden zeggen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door michelvd »

Mooi.
Ook niet meer dan terecht denk ik.
Ik las net dat het kleurverschil ook inmiddels goed is opgepakt, eindelijk.
Kennelijk doet Renault zijn best om de grote missers in de kwaliteitscontrole aan te pakken en op te lossen.
Nu de controle bij de fabriek nog bij de les zien te krijgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Verwijderd 6360 »

willemevert schreef:Hou het positieve gevoel vast. Het komt vast goed. Zeker en vast zoals onze zuiderburen zouden zeggen.
Wij, uit het Zuiden zeggen "vast en zeker" en niet "zeker en vast". :D :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HBinside
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 feb 2016 13:15
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door HBinside »

Hoi allen,

Ben nieuw op dit forum en kom uit Arnhem 65 jaar
Ben van plan om de benzine automaat intens te kopen gaat in maart in produktie en levering half april

Hebben jullie enig idee of de problemen met het horten of stoten zullen verschillen tussen handgeschakeld of automaat

groet Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door michelvd »

Niet iedereen in de benzine versie heeft hier last van hoor. Of het probleem bij beide versies speelt weet ik eigenlijk niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

die automaat is toch een 160pk benzine?
Dan is die later gecertificeerd, en zal het wel goed zitten.
Hoe de 1.2 tce reageert met een automaat eraan kan ik niet voorspellen.
misschien zou de automaat het gehik opvangen, misschien niet.
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

Een automaat vangt dat gehik niet op hoor. Die 160 pk, is dat dan een 1,6?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

troapel
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 jan 2016 15:13
Actief als: particulier
Locatie: Westerwolde

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door troapel »

Blijf het toch wel bijzonder vinden hoor. 1.2L in zo'n kneiter van een bak.. :')
Renault Laguna II Phase II 1.9DCI 110PK Business Line (2006)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

En Ford dan... een 1000 cctje in een Mondeo. Driecylinder dan nog...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door michelvd »

In zo'n Mondeo heb ik proef gereden en dat rijdt echt prima.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

troapel
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 jan 2016 15:13
Actief als: particulier
Locatie: Westerwolde

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door troapel »

Precies! Vroeger werd je met dat soort dingen voor gek verklaard!
Renault Laguna II Phase II 1.9DCI 110PK Business Line (2006)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 51
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door DHL »

Ik vind dat nu ook nog een beetje gek eigenlijk... grote auto met een driecylinder. Alleen dat geluid al. Heb ooit een nieuwe Seat gekocht voor mijn vrouw met 1.2 tdi driecylinder... Amai, nooit nie meer. Die is snel verkocht geweest voor de scenic.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



andreas1
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 okt 2015 13:33
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door andreas1 »

Heb nu mijn Kadjar Bose Benzine een week in mijn bezit,de motor is pittiger dan ik verwacht heb,tevens loopt hij bij koude of warme motor tempratuur soepel,dus geen last van hik ,400 km op teller

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: horten en stoten bij koude moter

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Dan heb een zeer loyale dealer!
Loyaal aan de klant, en aan RN! (doordat ze hoogstwaarschijnlijk de aansprakelijkheid van chippen van RN Fr, naar individueel dealer niveau halen)
Klant merkt niets :-) ( zou ik ook wel willen)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht