Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Elke keer als de Twingo van mijn vrouw een beurt heeft gehad (bij KwikFit) lekt hij olie bij de aftapplug. Ik heb het een keer zelf opgelost (gewoon een nieuwe koperen pakkingring), en ik ben een paar keer teruggeweest en heeft KwikFit het hersteld.
Heeft de Twingo nou zo’n bijzonder formaat aftapplug-pakking-ring, en weten ze dat niet bij KwikFit, of is hier sprake van een complot?
Een stalen pan heeft een koperen ring nodig,een aluminium pan een 'luxe' ring met rubbbere ring.
Aanhaalmoment 20nm luistert best nauw.
Ook gebruikt kwikfit vaak geen nieuwe afdichtring...
Vandaag terug geweest naar KwikFit, ze hebben alles goed bekeken en er bleek een gaatje te zitten in de carterpan. Ontstaan door roest (van buitenaf).
Nieuwe carterpan wordt besteld en binnenkort gemonteerd, ondertussen noodverbandje aangelegd door er wat kit op te plakken (en dat blijft nog zitten ook).
IK neem mijn kritiek op KwikFit terug, ze hebben het goed gedaan
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn auto slaat af als huij bij stilstand stationair draait ,dit gebeurd ook als ik achteruit wil rijden en voor het stoplicht stil sta.
Heeft iemand een idee wat de oplossing is van deze storing?
ik heb lekkage in mijn auto gehad, het water kwam via de ventilatie naar beneden met als gevolg een natte bodem en de kachelweerstand kapot. Inmiddels is die vervangen, maar ik kwam erachter dat bij de voorruit een soort isolatiedoek...
Beste forumleden,
Ik heb een Renault Arkana van september 2023. In de zomer heb ik issues met mijn verwarming.
Deze blijft koud blazen tot en met 25.5 graden, de volgende stand is HI en dan gaat hij heel warm blazen dus een aangename temperatuur...
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)
Een aantal dagen geleden kreeg ik problemen met het automatisch schakelen in mijn Megane Estate RS uit 2022 (automaat).
Op het moment dat ik de auto in de Drive zet en de rem loslaat bleef deze stilstaan. Een beetje gas geven zorgde ervoor...
Onze Captur heeft al heel lang een raar kloppend geluid bij het laten opkomen van de koppeling.
Echter, het geluid lijkt de laatste tijd iets erger te zijn geworden.
Onze Captur 0.9 tce hebben wij nieuw aangeschaft in 2016 en de eerste keren dat het...
Bij hogere snelheid (vanaf 110 km per uur) valt soms de druk van het gaspedaal weg.( het lijkt dan alsof je door de druk heen gaat) Auto rijdt dan al een tijdje, gebeurd alleen bij hogere snelheid en ook niet elke rit.