@zoe2goe: er is nog veel meer, maar dat zet ik wel op Tumblr. Heb ook afdrukken van het "charging" scherm bij starten en stoppen. Niet van het voltage scherm, is er nog iets wat je wilt zien bij een volgende keer?
@harmotten: ik bedoel de evaporator achterin, die hoor je loeien. Als hij stopte heb ik een schermafdruk van de batterijtemperatuur gemaakt en zie ieder keer dan dat de max temp op 20graden is gebracht. Dus buitentemperatuur doet niets met de evaporator. Het zijn iedere keer dezelfde modules die "koud" zijn. In Wurzburg
image.jpeg
heb ik de evaporator wel horen draaien, en stoppen, met als gevolg de max 20 graden, maar het laden ging vervolgens door, de evaporator is niet meer aangeslagen, het laden ging zonder reductie tot hoge SoC verder, met idd hogere temp op het eind maar niet met koude modules.
Update: zie aan de plaatjes dat dat verhaal niet klopt; nader onderzoek naar moment van tussentijds temperatuurscherm!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh